Leg ons dat maar eens uit..Kaantjee schreef:what the Fu*k 8P
wehehhehe waarom the Fu*k zou ik op mijn zijscherm willen staan om mijn motorkap vast te houden..:
Yes.. +1!
Leg ons dat maar eens uit..Kaantjee schreef:what the Fu*k 8P
wehehhehe waarom the Fu*k zou ik op mijn zijscherm willen staan om mijn motorkap vast te houden..:
Yep, zo iets noem je poseren van kijk mij eens een 2.5 blok in mijn 318i..j0eyv schreef:jij..??Kaantjee schreef:what the Fu*k 8P
Altijd.. Dames zijn de wezens die het meeste respect verdienen op deze planeet..johnsdale schreef:Vind het een beetje raar hoe jij je auto vergelijkt met een vrouw.. Hoop dat je over de vrouwen wel met iets meer respect praat
Gozer, waarom voel jij je aangesproken? Is er enig reden om aangesproken te voelen? Je rijdt zelfs een bak met een groter motor dan de mijne..Sim0n schreef:Vriend mag ik mijn mening dan even uiten?
Ik heb alle respect voor je auto en voor jou.
Vind het echt vet dat je een swapp kan doen, heb ik ook respect voor want ik zou het niet kunnen!
Moet ook eerlijk zeggen dat je auto er steeds beter uit gaat zien, en zoals die er nu bij staat ziet er zeker niet slecht uit
Jaa oke hier en daar paar deukjes en misschien wat schade, maar je zegt zelf al dat je dit met der tijd wil opknappen.
Maar nou snap ik één ding niet he?
Je zegt tegen ons (het Bmw Portal):
Luister kerel, ik vind het al beetje jammer en triest dat je achter ons rug om lult, want je ziet maar weer dat er altijd mensen achter komen en die het lezen en die hier ook op het forum zitten. En als ik zo een paar pagina's terug lees op jou topic lees ik niet veel verkeerde berichten hoor? Ze zeggen juist dat je auto er een stuk beter uit ziet zo...
Maar wat ik al zei, je bent niet verplicht om op dit forum te zitten hoor
Je kan het zo verlaten
wehhehehe..j0eyv schreef:Ohja.. Vandaar dat je vrienden met hun Autostyle koplampen hier niet zitten.Echt toffe reacties, itt de BMW portal waar iedereen maar focuste op het uiterlijk ipv al het werk en moeite qua techniek.. Net de Autostyleforum ofzo man
Uhm.. nee dat ben ik Drost :pDrost schreef: Edit: En in je signature staat zelfs dat je een 316I compact heb gehad!
Ik had smoke knipperlichten, die zijn er af gevlogen met 245 (| My bad i know..j0eyv schreef:Niet verkeerd bedoeld trouwens, maar zwart, wit, goud en oranje knippers is gewoon geen combinatie meer.. moet het eigenlijk ooit nog een mooie auto worden of wat is de bedoeling met deze frikandel? Ik ging zowieso snel voor witte knippers, ziet er al een stuk beter uit bij de witte zijschermen.