Aangezien een rammeltje me laatst te irritant werd, heb ik laatst even een stukje hemelbekleding losgemaakt (bij de binnenverlichting). Boven het motortje van mijn schuifdak leek een rammeltje te zitten. Motortje los geschroefd en rammeltje verholpen, tot zover alles prima. Helaas heb ik bij het wegduwen van het afdekklepje tegen de bedieningsknop van het motortje aan gezeten, waardoor het ging werken toen het nog niet goed geïnstalleerd was. Gevolg waren een paar draaien, tot de tandwieltjes niet meer in elkaar zaten. Het motortje maakte echter nog wel z'n routine af, waardoor er nu helemaal niets meer klopt van de stand van het dakraam. Ik heb geprobeerd e.e.a. nog in elkaar te monteren, maar er klopt niets meer van. Gevolg is dat m'n schuifdak nu niet goed sluit (ik heb het afgeplakt met isolatietape om naar binnen regenen te voorkomen), en ik het motortje niet meer kan gebruiken. Het raam kan enkel nog omhoog en naar beneden; naar achteren lukt niet: dan trekt het wat scheef en blokkeert het hele spul.
Heeft er iemand ervaring mee, of tips hoe alles te resetten? Het motortje werkt nog, het dakraam ook, maar het past nu totaal niet in elkaar en zit allebei ergens op een 'halve' stand, waardoor ik op dit moment niets meer kan...
Eén voordeel: het rammeltje is wel weg