Airbag lampje/matje
Re: Airbag lampje/matje
Maar ik heb verder geen foutmeldingen.
Ik vertrouw het waarschuwingslampje alleen niet helemaal.
Dus binnenkort maar eens testen.
EDIT: even gekeken, de gordelspanners zijn iig niet afgegaan.
Waar het me dus om gaat is dat ik er niet 100% van overtuigd ben dat het waarschuwingslampje op het dashboard altijd gaat branden als mijn passagier of ik onze gordels niet aan hebben. En dan dus de link met het sensormatje voor de airbags.
Ik vertrouw het waarschuwingslampje alleen niet helemaal.
Dus binnenkort maar eens testen.
EDIT: even gekeken, de gordelspanners zijn iig niet afgegaan.
Waar het me dus om gaat is dat ik er niet 100% van overtuigd ben dat het waarschuwingslampje op het dashboard altijd gaat branden als mijn passagier of ik onze gordels niet aan hebben. En dan dus de link met het sensormatje voor de airbags.
Hallo,
Ik ben hier nieuw. Ik heb ook het 'airbag-lampje-probleem', alleen is het bij mij zo dat het lampje gaat branden om de zoveel tijd. Nu heb ik uitgevonden dat als je met je voet ergens voorin wat beweegt het lampje uit gaat. Ik neem dus aan dat mij matje niet stuk is maar dat er voorin waar de voeten van de passagier zitten ergens een stekkertje of contact zit... Weet iemand dit? Kan ik er zelf iets aan doen? Alvast bedankt.
Groet K & AR
Ik ben hier nieuw. Ik heb ook het 'airbag-lampje-probleem', alleen is het bij mij zo dat het lampje gaat branden om de zoveel tijd. Nu heb ik uitgevonden dat als je met je voet ergens voorin wat beweegt het lampje uit gaat. Ik neem dus aan dat mij matje niet stuk is maar dat er voorin waar de voeten van de passagier zitten ergens een stekkertje of contact zit... Weet iemand dit? Kan ik er zelf iets aan doen? Alvast bedankt.
Groet K & AR
Ik denk dat het lampje dan uitgaat omdat je dan met je bovenbeen op de zitting van de stoel drukt> dus toch de sensormat in de stoel
Probeer maar eens met je hand op de stoel te drukken op de plekken waar je bovenbenen normaal rusten.
Probeer maar eens met je hand op de stoel te drukken op de plekken waar je bovenbenen normaal rusten.
Hallo,
Ik heb het airbag probleem opgelost met een soort stekker te steken. Deze overbrugd de storing en de airbag blijft gewoon zijn werk doen. Het is een soort USB-stickje dat je onder de stoel in de stekker van de airbag steekt. Kost 2x nx en is in een paar seconden geplaatst. Dit heb ik in Duitsland gevonden.
Ik heb het airbag probleem opgelost met een soort stekker te steken. Deze overbrugd de storing en de airbag blijft gewoon zijn werk doen. Het is een soort USB-stickje dat je onder de stoel in de stekker van de airbag steekt. Kost 2x nx en is in een paar seconden geplaatst. Dit heb ik in Duitsland gevonden.
heb ik ook gedaan werkt prefect
-
ebay.de heb ik hem gekocht.
ff googelen, zo heb ik het gevonden, maar e-bay is zeker een optie.
Heb et gevonden, deze module is te koop op marktplaats bij een aanbieder uit Wezep met de naam G. van Brussel. Hele snelle afhandeling en echt een mooie prijs.
Heeft iemand meer gegevens van dit soort USB-stickje ?
Heb namelijk ook last van het constant brandende lampje ;(
Heb namelijk ook last van het constant brandende lampje ;(
Daar heb ik hem ook gekocht, hele goeie vent met veel verstand van bmw's.
Hmmm. ik heb zo'n ding voor de helft van 't geld van ebay getrokken. Alleen is die kerel volgens mij niet meer actief als verkoper.
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
Dat is een handige tip. Heb hetzelfde probleem (als bijrijder zich beweegt op de stoel gaat ie ook branden en na verloop van tijd weer uit). Hebben degene die dit hebben aangeschaft ook moeten resetten?
Groet,
Groet,
Ik heb hem gereset want bij mij bleef het lampje branden. Als jij die stekker verwisselt op het moment dat je lampje niet brand en met een afgekoppelde accu dan denk ik dat het wel zal gaan werken zonder resetten.
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok