Hoogte regeling sensoren voor de koplampen, waar?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
tienus

Re: Hoogte regeling sensoren voor de koplampen, waar?

Bericht door tienus » 22 jan 2011, 14:04

mijn linker koplamp gaat sinds kort niet meer op en neer bij het aanzetten vd auto (ook niet als ik aan t wieltje draai). Maar ik krijg ook geen foutmelding of rood lampje op mn dashboard.
Is er dan iets stuk, of is contact los? Stekkertje erin en eruit was niet genoeg.

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 22 jan 2011, 21:07

Fabian79 schreef:Hoogteregeling is niet verplicht dacht ik, maar heb je het wieltje, dan moet het wel werken. Krom maar waar.
Er zijn auto's die helemaal geen hoogteregeling hebben. Maar er zitten ook weer bouwjaren ingebouwd in de regeltjes, dus het kan ook nog wel eens verschillen.

Spoiler: Laat zien
nederland en z'n regeltjes (|

Vanaf een bepaald bouwjaar is het wel verplicht,daarom zit het tegenwoordig ook in elke auto.
Afgelopen donderdag apk laten doen,geen porbs gehad,niet dat men er naar gekeken heeft. :+

Roadster

Bericht door Roadster » 23 mar 2011, 20:21

tienus schreef:mijn linker koplamp gaat sinds kort niet meer op en neer bij het aanzetten vd auto (ook niet als ik aan t wieltje draai). Maar ik krijg ook geen foutmelding of rood lampje op mn dashboard.
Is er dan iets stuk, of is contact los? Stekkertje erin en eruit was niet genoeg.
Hier ook de linker koplamp die niet meer beweegt bij het starten :(
Moet ten laatste overmorgen naar de autokeuring, zal dus afgekeurd worden indien het niet gefixt is.

Iemand een snelle oplossing ?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”