BMW E36, Coupè '94 ( VERKOCHT )
Re: BMW E36, Coupè '94 ( NIEUWE VELGEN!! P3)
Jammer genoeg meteen een kleine tegenslag, bij het poetsen van de velgjes. 1 band lekt, ( tussen de band en de velg) het is maar erg klein, maar lekt wel... Zal eens kijken wat te doen,
Als alles lekker vlot gaat heb ik morgen foto's :~ :~
Als alles lekker vlot gaat heb ik morgen foto's :~ :~
Laatst gewijzigd door Jellebmw op 06 mar 2011, 22:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: BMW E36, Coupè '94 ( onverwacht onderhoud, nieuwe velgen? )
Ligt er maar net aan of er vuil tussen zit, het zou anders kunnen betekenen dat je velg niet goed is waarrdoor de aansluiting niet goed is.
Maar ik zou eerst het even laten bekijken door een bandenboer. Misschien is het alleen het opnieuw opleggen van de band?!
Maar ik zou eerst het even laten bekijken door een bandenboer. Misschien is het alleen het opnieuw opleggen van de band?!
De velg rand is super netjes, en ook de band lijkt niet uitgedroogd. Dus hoop dat het meevalt en hij er gewoon even opnieuw op moet met wat banden vet ertussen
Zou meer lucht ook kunnen helpen? zodat er een betere afdichting is? Hoeveel bar gaat er eigenlijk in een 17 inch band, 215 breed 45 hoog?
Gr
Zou meer lucht ook kunnen helpen? zodat er een betere afdichting is? Hoeveel bar gaat er eigenlijk in een 17 inch band, 215 breed 45 hoog?
Gr

Ik heb er meestal zo'n 2,5 bar in.
Re: BMW E36, Coupè '94 ( NIEUWE VELGEN!! P3 )
HeeY, nou heb dan tog eindelijk leuke contour velgen met een lekker profiel op de kop kunnen tikken via MP. De velgen kwamen bij een man weg waar ze al 2 jaar op zolder lagen en wegens ruimte gebrek weg moesten.
Natuurlijk meteen bij thuiskomst wassen/poetsen/schrobben :~ Todat ik schuim omhoog zag komen langs de velgranden,, toen wist ik het meteen.. De banden lopent leeg, en wat nu? Had in wassen al geen zin meer want het viel me gewoon echt even tegen. ;(
vandaag al vroeg naar de lokale garage en de contour velgjes aan hem toevertrouwd. Ik ben ze de hele middag kwijt geweest, en had ze pas om 5 uur voor het bescheiden bedrag van 20 euro eindelijk weer terug. ( hij had even de velgrand geschuurd en wat ingevet, en gelukkig lekken ze niet meer
).
Natuurlijk wou ik ze er meteen om hebben dus dan ga je dat gewoon in het donker doen tog (| , maar het is gelukt. ( garage had geen tijd meer, de beste man wou graag naar huis )
Snel naar de BenzinePomp om het resultaat met licht te aanschouwen en snel wat pica's gemaakt.

Morgen avond komt de nieuwe fusee erin, gelukkig kwam het onderdeel vanmiddag binnen. En dan ook meteen maar de uitlaat verstellen en een ophang beugel fabriceren.
Ook binnenkort nog een afspraak maken voor het uitlijnen, viel me op dat de prijzen daar erg in verschillen. Heb telefonisch contact gehad met enkele garage's en dan hoor ik bedragen tussen de 45 tot 70 euro... :?
Maar de velgen zitten erom!!
Hoop dat jullie ze kunnen waarderen :~
PS: Miss even voor verlagen, zit er wel over na te denken.... |p
Natuurlijk meteen bij thuiskomst wassen/poetsen/schrobben :~ Todat ik schuim omhoog zag komen langs de velgranden,, toen wist ik het meteen.. De banden lopent leeg, en wat nu? Had in wassen al geen zin meer want het viel me gewoon echt even tegen. ;(
vandaag al vroeg naar de lokale garage en de contour velgjes aan hem toevertrouwd. Ik ben ze de hele middag kwijt geweest, en had ze pas om 5 uur voor het bescheiden bedrag van 20 euro eindelijk weer terug. ( hij had even de velgrand geschuurd en wat ingevet, en gelukkig lekken ze niet meer

Natuurlijk wou ik ze er meteen om hebben dus dan ga je dat gewoon in het donker doen tog (| , maar het is gelukt. ( garage had geen tijd meer, de beste man wou graag naar huis )
Snel naar de BenzinePomp om het resultaat met licht te aanschouwen en snel wat pica's gemaakt.

Morgen avond komt de nieuwe fusee erin, gelukkig kwam het onderdeel vanmiddag binnen. En dan ook meteen maar de uitlaat verstellen en een ophang beugel fabriceren.
Ook binnenkort nog een afspraak maken voor het uitlijnen, viel me op dat de prijzen daar erg in verschillen. Heb telefonisch contact gehad met enkele garage's en dan hoor ik bedragen tussen de 45 tot 70 euro... :?
Maar de velgen zitten erom!!
Hoop dat jullie ze kunnen waarderen :~

PS: Miss even voor verlagen, zit er wel over na te denken.... |p
Laatst gewijzigd door Jellebmw op 26 jan 2011, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: BMW E36, Coupè '94 ( NIEUWE VELGEN !!! P3 )
zeker dikke velgen
staan er super onder joh!
staan er super onder joh!

>>>>Showroom E36's<<<<
Staat hem goed! Persoonlijk niet mijn eerste keuze maar dat is voor iedereen anders natuurlijk 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Staat goed! Nu nog zakken! 

Jij hebt smaak! Deze velgen vind ik echt een van de mooiste voor de e36 coupé.
Alleen inderdaad nog ff zakken (achter ook hoor) en misschien een raamspoiler?
Alleen inderdaad nog ff zakken (achter ook hoor) en misschien een raamspoiler?
Oeii tegenvallertje dat ze lekten, beter dat die bandenboer er wel raad mee wist. Ondertussen nog gemeten of er nog iets ontsnapt is? Maar staat zeker dik! En ja, nou ontkom je er niet aan, met zulke wielen moet het toch iets lager he!

Altijd mooi contours
en idd uitlijnen verschilt zekers per bedrijf ..gelukkig kost het mij € gratis,- 

En zo te zien nog een breedset ook, gaaf hoor, ze zien er erg goed uit!
En idd een verlaging is nu wel echt een enorme verbetering...
En idd een verlaging is nu wel echt een enorme verbetering...
x BMW E36 316i Touring Sport Edition - 1999
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
Thxxx voor de reacties, natuurlijk zijn de velgen keuze voor iedereen persoonlijk. Maar toch leuk dat het gewaardeerd wordt, ook al was ze er wel eens aan toe. Ik vind het een hele verbetering en het rijd voor het gevoel compleet anders.
Ik heb er 2,6 bar ingedrukt en ze staan noch netjes op spanning:) Gelukkig maar want ik baalde even flink!!
(|
Nu idd nog even laten zakken maar dat wordt hem deze maand niet, want de velgen en het onderhoud was weer even duur genoeg. Ligt er maar net aan wanneer mij een leuk setje op het pad komt. En dan komt er ook nog bij dat ik vandaag een bekeuring netjes kreeg uitgeschreven door oom agent (| ( mistlampen)
De fusee zit er ook in, en de uitlaat hangt weer lekker stevig. RESULTAAT de auto rijd weer als niieuw, geen getril en getik!!
Als het goed is morgen de auto laten uitlijnen, ga samen met een maatje van mij die een rover 214 heeft. Eens even kijken of we ook groeps korting krijgen:P
Ook maar eens kijken of ik de oude classic 16 inch velgen kan kwijt rijken, kunnen voor een zachtprijsje weg.
JelleBmw
Ik heb er 2,6 bar ingedrukt en ze staan noch netjes op spanning:) Gelukkig maar want ik baalde even flink!!

Nu idd nog even laten zakken maar dat wordt hem deze maand niet, want de velgen en het onderhoud was weer even duur genoeg. Ligt er maar net aan wanneer mij een leuk setje op het pad komt. En dan komt er ook nog bij dat ik vandaag een bekeuring netjes kreeg uitgeschreven door oom agent (| ( mistlampen)
De fusee zit er ook in, en de uitlaat hangt weer lekker stevig. RESULTAAT de auto rijd weer als niieuw, geen getril en getik!!
Als het goed is morgen de auto laten uitlijnen, ga samen met een maatje van mij die een rover 214 heeft. Eens even kijken of we ook groeps korting krijgen:P
Ook maar eens kijken of ik de oude classic 16 inch velgen kan kwijt rijken, kunnen voor een zachtprijsje weg.
JelleBmw
mooie velgen, ziet er leuk uit onder je coupé.
maar ik zeg wel,, Verlagen
?
maar ik zeg wel,, Verlagen