Oranje dashboard lampje
Re: Oranje dashboard lampje
Toevallig een ander lampje geplaatst? Bij het plaatsen van bijvoorbeeld LEDS krijg je ook zulke storingen. Dit omdat leds minder vermogen nemen en de BC dus denkt dat het lampje kapot is.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Waarschijnlijk heb je een ingebrande stekkerverbinding bij je rechterachterlamp.Dit komt veel voor bij de E46 Oplossing een nieuwe massaverbinding solderen in de stekkerverbinding.De dealer kan je trouwens een losse binnenstekker en eventueel ook de draadjes leveren,zodat je weer een nieuwe verbinding kunt maken(solderen)
-
Idd beide stekkers zijn ingebrand en zit nieuwe massa op gefrabriceerd....zal een bij dealer vragen of hier een reparatie set voor is.
Laatst gewijzigd door Gast op 14 jan 2011, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
-
Nou BMW vrienden, het is opgelost!
Zojuist achterlicht unit nog eens eruit gehaald en het viel me op dat er een lampje ontbrak aan allebei de achterlicht units.....
Voor 2,50 aan bolletjes erin en het check control lampje op het dashboard is nu uit!
Soms zijn het simpele dingen....
Zojuist achterlicht unit nog eens eruit gehaald en het viel me op dat er een lampje ontbrak aan allebei de achterlicht units.....
Voor 2,50 aan bolletjes erin en het check control lampje op het dashboard is nu uit!
Soms zijn het simpele dingen....
Domme opmerking maar heb je al gekeken of alle verlichting werkt en of er iets op je dashboard gaat branden als je een deur opent.
-
Yip, deur open = oranje lampje met deur aan328Ci schreef:Domme opmerking maar heb je al gekeken of alle verlichting werkt en of er iets op je dashboard gaat branden als je een deur opent.
Deur dicht = oranje lampje uit
check control functioneerd weer zoals behoren ;-)