Verbruik valt mij inderdaad mee. Als je er echt stevig mee doorrijdt is het verbruik wel hoger, maar hou het veelal op rustig tot sommige momenten wat spotiver. Dus dan valt het verbruik wel mee.
Wilde het onderstel eigenlijk al in januari/februari aanpakken, maar dat kwam er financieel even niet van. Door het zelf uit te voeren scheelt het ook weer in de kosten en is het wel weer leuk wat meer kennis van de auto te krijgen. Schokdemper waren 90 euro (per 2) en de andere delen een 120 euro totaal. Dus zo hou ik de kosten nog wat laag. Voorkant aanpakken is wat duurder, maar dat komt wel weer voor elkaar volgende maand.
Je merkt nu wel echt dat de schokdempers en wat rubbers aan vervanging toezijn na 219.500 km. De auto stuitert achter nu wat als je door een kuil in de weg rijdt, dus de schokdemper zullen wel helemaal op zijn.
Wagen bevalt nog steeds erg goed. Vermogen is al aardig gewend maar een echt stoplichtsprinter is het niet. Verburikt verder geen druppel olie over een ongeveer 6000 km moet hij weer aan een oliebeurt. Dat combineer ik dan gelijk met de opknapbeurt aan het vooronderstel. Dan kan de Bimmer de roadtrip van 4500 km van de zomer door scandinavië ook weer aan

.