wie o wie heeft mijn oude touring nog gezien
wie o wie heeft mijn oude touring nog gezien
nadat ik gisteren de hele dag ben bezig geweest om mijn wagen te poetsen
heb ik gelijk wat nieuwe foto´s gemaakt.
Vind de foto´s best mooi vooral met de maas op de achtergrond
laat maar horen wat jullie er van vinden :~
heb ik gelijk wat nieuwe foto´s gemaakt.
Vind de foto´s best mooi vooral met de maas op de achtergrond
laat maar horen wat jullie er van vinden :~
Laatst gewijzigd door addicted op 13 jul 2014, 07:42, 85 keer totaal gewijzigd.
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
Re: acs3 addicted met nieuwe foto´s
Mooi foto's, man! Je bent helaas net te laat voor de fotowedstrijd over water.
Mooie E46 om te zien! Alleen die spiegels vind ik dan weer niks.
Maar dan was je hem .... En ga je in modder/gras foto`s maken? haha..
De spiegels zijn orgineel ac/schnitzer en horen bij de bodykit van de wagen.Dnl schreef:Mooie E46 om te zien! Alleen die spiegels vind ik dan weer niks.
De foto´s maken was inderdaad niet zo slim om die daar te maken want toen weg wilde rijden was de
wagen inmiddels gezakt en zat dus muurvast aan de grond.
De hele wagen zat weer onder de modder dus een trekker laten komen en die heeft me eruit moeten trekken.
dus kon ik weer helemaal opnieuw beginnen maar dat vind ik niet het ergste werk.
Heb je daar ook foto's van? Van dat wegtrekken met een trekker??
ik wilde ook meedoen aan de fotowedstrijd maar ik was helaas te laat met het inzenden van de foto´s330dM schreef:Daar had je zeker de fotowedstrijd mee gewonnen! Iig een eervolle vermelding!
volgende keer beter
zwarte velgen staan er mooi op ,heb ook een titan kleur maar ga zoveel niet verlagen en denk toch de originele style 72 te steken .
maar de jouwe staat er prachtig mee :L
grtn danny
grtn danny
Ik kan mijn wagen nog lager leggen ongeveer nog 2 cm maar omdat ik er nu 20" op heb liggendannybmw schreef:zwarte velgen staan er mooi op ,heb ook een titan kleur maar ga zoveel niet verlagen en denk toch de originele style 72 te steken .
grtn danny
zal dat niet gaan lukken.
Dus misschien in de toekomst kleinere velgen kopen en dan alsnog lager leggen..
jaja de velgen zitten er weer onder, mooie foto's Danny, jammer dat ik geen tijd had, gelukkig eigenlijk anders zou ik ook vastzitten :?
volgende keer verhard terrein
Gr. Marc
volgende keer verhard terrein
Gr. Marc
Mooie wagen, velgen zijn af :~
Erg mooi hoor, ik mis alleen SilverVisions rondom
www. M3 register .nl
Mooie E46 Ziet er erg netjes uit!
Wat ik me afvraag...kun je er wel normaal mee rijden of loopt hij bij iedere drempel/hobbel al aan?
Wat ik me afvraag...kun je er wel normaal mee rijden of loopt hij bij iedere drempel/hobbel al aan?
Ik kan gewoon over elke drempel heen zonder iets te raken. Verder lopen de velgen nergens aan.bm-appie schreef:Mooie E46 Ziet er erg netjes uit!
De velgen zijn als ik mijn niet vergis 8,5J en ET 35
Achter zitten zelfs nog spoorverbreders op dus je er kunnen achter nog mensen zitten zonder dat er iets geraakt word
Maar is het 20 inch? en wat is de bandenmaat voor? en achter? en welke verlaging heb je? (merk en verlaging)acs3 addicted schreef:Ik kan gewoon over elke drempel heen zonder iets te raken. Verder lopen de velgen nergens aan.bm-appie schreef:Mooie E46 Ziet er erg netjes uit!
De velgen zijn als ik mijn niet vergis 8,5J en ET 35
Achter zitten zelfs nog spoorverbreders op dus je er kunnen achter nog mensen zitten zonder dat er iets geraakt word
ik krijg zaterdag 19 inch 9.5 achter en daar zijn de meningen over verdeeld of het wel of niet zal passen zonder aanloop in de wielkasten....vandaar
Laatst gewijzigd door bm-appie op 18 mar 2008, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
20" dusacs3 addicted schreef:Ik kan mijn wagen nog lager leggen ongeveer nog 2 cm maar omdat ik er nu 20" op heb liggen
zal dat niet gaan lukken.