Wie rijdt hier een E46 M3 en laat 'm maar es zien!
Re: Wie rijdt hier een E46 M3 en laat 'm maar es zien!
Ik heb er ook 1
Wil de velgen laten spuiten in de originele kleur. Mijn velgen zijn al eens gespoten een daarom vraag ik me af of dit nog wel de originele kleur is!
Is er hier iemand in ~ de Randstad die de 18" velgen in originele dus onbehandelde staat heeft?
En zou ik die mogen komen bekijken/vergelijken met de mijne
Wil de velgen laten spuiten in de originele kleur. Mijn velgen zijn al eens gespoten een daarom vraag ik me af of dit nog wel de originele kleur is!
Is er hier iemand in ~ de Randstad die de 18" velgen in originele dus onbehandelde staat heeft?
En zou ik die mogen komen bekijken/vergelijken met de mijne
-
- marcovandaar
Mooie ///M's !!!!
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Met het mooie weer van gisteren toch maar weer even de M uitgelaten, stond alweer bijna 4 maanden binnen.
Waanzinnig mooie cabrio
Laatst gewijzigd door willem-57 op 16 mar 2011, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben nieuw op dit forum en heb een week geleden mijn eerste M3 gekocht na een paar normale bmw's te hebben gehad.
Later volgende week volgen er foto's maar ik ben nu alvast benieuwd wat Jullie er van vinden en wat jullie reactie is.
Hij staat op de website nog met normale wielen maar hij wordt afgeleverd met 19 inch Breyton wielen en een schroefset van KW.
De auto is te bekijken op http://www.astara.nl
Groet Niels Akershoek
Later volgende week volgen er foto's maar ik ben nu alvast benieuwd wat Jullie er van vinden en wat jullie reactie is.
Hij staat op de website nog met normale wielen maar hij wordt afgeleverd met 19 inch Breyton wielen en een schroefset van KW.
Groet Niels Akershoek
Zo te zien een nette 3.
Interieur ziet er ook goed onderhouden uit.
Veel plezier ermee
Interieur ziet er ook goed onderhouden uit.
Veel plezier ermee
Ziet er zeker netjes uit. En wow, dat leer, als nieuw lijkt het wel. Alleen jammer dat je geen stoelverwarming hebt. Maar je kunt niet alles hebben he. Verders mooie bak!
Grt, René
Grt, René
Vor de rest ziet het er wel vertrouwd uit he denk ik.
Zijn e nog dingen waar ik op moet letten bij aflevering?
Zodra de wielen erop zitten en ik foto's heb zal ik ze posten.
Groetjes Niels
Zijn e nog dingen waar ik op moet letten bij aflevering?
Zodra de wielen erop zitten en ik foto's heb zal ik ze posten.
Groetjes Niels
nette 3, gefeliciteerd ermee! waar je op moet letten bij aflevering: ik denk gewoon de standaard zaken zoals reserve sleutels, papieren van de auto [verkoopfactuur, onderhoudsboekjes, apk etc.], fles castrol 10W60, kijk ook even naar de houdbaarheids datum van het M-mobility system [de vloeistof] en reserve sleutels...Niels-Akershoek schreef:Ik ben nieuw op dit forum en heb een week geleden mijn eerste M3 gekocht na een paar normale bmw's te hebben gehad.
Groet Niels Akershoek
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
en meer plaatjes in de showroom
Beest Met 4 Wielen
Gisteren mijn M3 SMG uit 2004 verkocht Een schrale troost, het is aan iemand van dit forum
Misschien een keer een nieuw topic aanmaken: "wie reed hier een M3"
Ik wens de nieuwe eigenaar er veel plezier mee maar dat zal cker wel gaan lukken
PS> Heb nog een hoop orginele onderdelen over zoals: onderstel, kofferdeksel, diffusor, eindemper enzenz dus liefhebbers....
(zal het ff officieel in een topic dat daarvoor bestemd is aanbieden)
Misschien een keer een nieuw topic aanmaken: "wie reed hier een M3"
Ik wens de nieuwe eigenaar er veel plezier mee maar dat zal cker wel gaan lukken
PS> Heb nog een hoop orginele onderdelen over zoals: onderstel, kofferdeksel, diffusor, eindemper enzenz dus liefhebbers....
(zal het ff officieel in een topic dat daarvoor bestemd is aanbieden)
suuund, echt een super dik exemplaar dit
wat komt ervoor in de plaats?
wat komt ervoor in de plaats?
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Jammer voor mij dat het niet iets langer geduurd heeft mark, ik had ook weldegelijk interesse gehad.
Toch gefeliciteerd met de verkoop, en felicitaties aan de nieuwe eigenaar met de koop van deze zeer knappe
Gaat mijn zoektocht weer verder
Toch gefeliciteerd met de verkoop, en felicitaties aan de nieuwe eigenaar met de koop van deze zeer knappe
@ Robbel:Roderik_ schreef:Jammer voor mij dat het niet iets langer geduurd heeft mark, ik had ook weldegelijk interesse gehad.
Voorlopig ff een klein zuinig gebakje, puur voor vervoer... (zal ik natuurlijk wel weer naar eigen hand zetten)
@ Roderik:
Sorry Roderik, ik had je de M3 graag gegund maar het risico voor mij om nog een half jaartje te wachten was me toch net iets te groot. Er zal ongetwijfeld een nog veel mooier exemplaar op jouw pad komen...
Mvg, ///MarKman