Bericht
door AdE39 » 22 mar 2011, 11:59
Nou nou beste Mario TT, hihihihi.
Als Toyo tweede rangs is, wat is Michelin dan wel, en Conti.
de prestaties van Toyo die zijn bere goed, en dat klaverbladje nemen met 100 km/h met een 525 i touring, dat spreekt voor zich.
Ik zei daarom ook al, Toyo heeft diverse soorten compounds, die echt de grote merken goed kan evenaren, misschien wel beter wie zal het zeggen.
Wij hebben hier 2 auto's staan met de montage op Toyo, de touring van mij, en de Baleno hatch 1.6 Sport 16 kleppert van mijn vrouw.
Als ik zie hoe deze 2 auto's in de bochten presteren, terwijl een BMW sedan van een goede vriend van ons met Conti's er onder echt het nakijken heeft.
En Conti Sport contact is toch ook een goede klever in de bochten.
Het grote probleem zit echter in de schokdempers en de veren die de auto heeft, dat is de stabiliteit in de wegligging.
Nu kan het natuurlijk voorkomen wat je dus al aangaf, dat een auto soms moeite heeft met een banden merk, dat komt bij de meeste merken voor.
Maar gezien dat een goede vriend van ons een bandenzaak heeft, zijn er vrijwel heel erg weinig klachten bekend over Toyo.
het is dus ook niet het eerste het beste bandenmerk, ze hebben voor elk voertuig een band, of het nu om een brommertje gaat , misschien ook nog de fiets, maar toch ook voor die grote super dumpers met hun totaal gewicht van een slordige 300 tot 400 ton.
heb je die kolossen wel eens gezien.
Ik ken dit banden merk nu al heel wat jaren, maar dat is niet erg vreemd dus, ik heb nog al wat vrienden en kennissen die een garagebedrijf hebben, en ik zie hun regelmatig.
De prijs kwaliteit is gewoon goed, maar de keuze maak je altijd geheel zelf, wat je als montage wilt onder de auto.
Mijn toppers zijn dus ook Michelin, Conti, Toyo, bridgestone dit zijn gewoon allemaal erg goede banden.
Doen weinig onder voor elkaar, zowel in prestaties en levensduur.
met vriendelijke groet,
Ad