Mooi verhaal over je auto historie, je bent een echte liefhebber

Ja komt helemaal goed, vind het zelf altijd leuk andermans bouw en sleutel projecten te lezen dus zal ook mijn bijdrage doen.330dM schreef:Leuk dat je ons op de hoogte houd, maak daar bij voorkeur even een showroom topic voor aan dan!Hopelijk binnenkort dus updates met de vorderingen, d.w.z. foto's van montage en een verhaaltje erbij.
Op de register-site staan idd erg veel Alpina's, speur ze!
Volgens mij kun je een subframe dat gescheurd is, gratis bij de BMW garage onder coulance laten repareren, google maar eens. Er zijn veel topics hierover te vinden!Superfunk schreef:Hier gelijk even een foto-tje op de dijk met een lekker zonnetje![]()
Maar helaas achtergekomen dat bij mijn auto dus ook me subframe is uitgescheurd(en niet zo beetje ook, letterlijk de woorden van een vriend die hem nu aan het nakijken is).
Zullen de alpina's moeten wachten, wel zuur zou ze zodra ik terugkwam van vakantie gelijk halen![]()
Maargoed, zodra ze gaan lassen/herstellen gooi ik gelijk maar een nieuwe koppeling erin, kan die ook weer tijdje vooruit![]()
Wel vreemd overigens dat ik tijdens het rijden niks gemerkt heb, zo maar even het forum afspeuren hoe de meeste dit probleem/dealer oplossen.
Ja klopt was daar al achteraan geweest.bjornc schreef:Volgens mij kun je een subframe dat gescheurd is, gratis bij de BMW garage onder coulance laten repareren, google maar eens. Er zijn veel topics hierover te vinden!Superfunk schreef:Hier gelijk even een foto-tje op de dijk met een lekker zonnetje![]()
Maar helaas achtergekomen dat bij mijn auto dus ook me subframe is uitgescheurd(en niet zo beetje ook, letterlijk de woorden van een vriend die hem nu aan het nakijken is).
Zullen de alpina's moeten wachten, wel zuur zou ze zodra ik terugkwam van vakantie gelijk halen![]()
Maargoed, zodra ze gaan lassen/herstellen gooi ik gelijk maar een nieuwe koppeling erin, kan die ook weer tijdje vooruit![]()
Wel vreemd overigens dat ik tijdens het rijden niks gemerkt heb, zo maar even het forum afspeuren hoe de meeste dit probleem/dealer oplossen.
leg voor deze leek de begrippen facelift voorbumper en pre-facelift model eens uit !!!Griffendahl schreef:Mooie auto hoor, maar heb je nu een facelift voorbumper op een pre-facelift model ??