BMW 535d Touring - carbon int. (p11) en shift paddles (p23)
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Ik liep toch te klagen dat de remmen niet voldeden.
Nou nadat achter de remblokjes vorige week zijn vervangen, remt die meer dan voldoende!!
Dat ga je dus merken Frank.
Nou nadat achter de remblokjes vorige week zijn vervangen, remt die meer dan voldoende!!
Dat ga je dus merken Frank.
- GenuinePaul
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 30 jan 2011, 11:45
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Erg nice Frank! Die nieuwe remblokken ga je zeker merken! Ik had eerst ook de originele remschijven en blokken. Dit alles vervangen door een semi-race setje. Want had op het circuit last van remfading en daarbij trilde alles enorm. (conlusie konden hitte niet kwijt) nu Geventileerde schijven en Ferodo race-blokken. Nu nergens geen last meer van op het circuit. Alleen als ze "koud" zijn lichtelijk-getril, in het stuur incidenteel. Maar dat neem ik voor lief.
Succes ik hoop dat alles netjes gefixxed is en dat het gekraak ook over is!
En de 19inchers met dit weer HEERLIJK
We horen van je!
Grtz.
Succes ik hoop dat alles netjes gefixxed is en dat het gekraak ook over is!
En de 19inchers met dit weer HEERLIJK
We horen van je!
Grtz.
Driving an BMW makes you smile everyday!
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
@Genuine Paul: Heb je ook remmen van een M5 overwogen? En aan welke kosten moet ik denken bij zo'n semi race setje?
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
weetje, soms kun je ook gek worden van die BMW forums in Duitsland, UK en USA ... Op de ene lees ik dat een M5 remset (schijven en remklauwen) een plug en play upgrade is, op de volgende lees ik dat het niet 1 op 1 past ...
Zo ben ik ook aan dat flipperstuur begonnen, en we weten inmiddels allemaal hoe dat is gegaan.
Maar ik hoop ook dat de nieuwe remblokken een voelbaar verschil zullen maken. Zolang ik geen circuits bezoek is standaard wel OK.
Goed, ik kan vanavond om 21:00 uur de Beemer ophalen, ze moeten nu alleen nog het uitlijnen doen. Monteur is praktsch de hele dag met de auto bezig geweest, dus het zal niet gratis zijn. Linksachter is de teflon bus vervangen en het gekraak is nu weg. Omdat het nogal een flinke (extra) klus was en rechts niet kraakte, hebben ze alleen links gedaan.
Later meerrrrr !
Update 22:15 uur; auto staat weer voor de deur.
Helaas heeft de achterkant zich niet vanzelf aangepast aan de verlaagde voorkant, maar het staat gelukkig niet gek. Toch nog maar een keertje naar Barendrecht om de hoogte via software aan te laten passen.
Rijgedrag voelt wel een tandje steviger aan met de 19 inch wielen en Eibach veren, maar aangezien deze zijn gemonteerd bij de lokale garage, heb ik er nog maar 2 km mee gereden (en met 4 losse wielen achterin .. dan ga je niet haaks de bochten door). Morgen maar eens kijken hoe het bevalt tijdens een ritje van Rotterdam naar Eindhoven en terug !
Oja - de piepkraak linksachter is weg !!
Zo ben ik ook aan dat flipperstuur begonnen, en we weten inmiddels allemaal hoe dat is gegaan.
Maar ik hoop ook dat de nieuwe remblokken een voelbaar verschil zullen maken. Zolang ik geen circuits bezoek is standaard wel OK.
Goed, ik kan vanavond om 21:00 uur de Beemer ophalen, ze moeten nu alleen nog het uitlijnen doen. Monteur is praktsch de hele dag met de auto bezig geweest, dus het zal niet gratis zijn. Linksachter is de teflon bus vervangen en het gekraak is nu weg. Omdat het nogal een flinke (extra) klus was en rechts niet kraakte, hebben ze alleen links gedaan.
Later meerrrrr !
Update 22:15 uur; auto staat weer voor de deur.
Helaas heeft de achterkant zich niet vanzelf aangepast aan de verlaagde voorkant, maar het staat gelukkig niet gek. Toch nog maar een keertje naar Barendrecht om de hoogte via software aan te laten passen.
Rijgedrag voelt wel een tandje steviger aan met de 19 inch wielen en Eibach veren, maar aangezien deze zijn gemonteerd bij de lokale garage, heb ik er nog maar 2 km mee gereden (en met 4 losse wielen achterin .. dan ga je niet haaks de bochten door). Morgen maar eens kijken hoe het bevalt tijdens een ritje van Rotterdam naar Eindhoven en terug !
Oja - de piepkraak linksachter is weg !!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Goed om te horen. Lekker op tijd voor de meeting dus
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Jazeker, hij is er klaar voor !
De auto voelt een stuk steviger aan dan met de 17 inch wielen en originele veren; nog steeds lekker comfortabel maar het hele softe is eraf en dat is precies goed (naar mijn smaak). In de bochten helt hij een stuk minder over, al voel je bij hogere snelheid de achterkant nog wat hangen in de bochten, dus die gaat ook 30 mm omlaag binnenkort.
Hij stuurt in elk geval heerlijk en ik zie een heleboel koppies omdraaien als ik langsrij dus hij staat er weer toppie bij !
Ik zie jullie zondag bij de meeting !
De auto voelt een stuk steviger aan dan met de 17 inch wielen en originele veren; nog steeds lekker comfortabel maar het hele softe is eraf en dat is precies goed (naar mijn smaak). In de bochten helt hij een stuk minder over, al voel je bij hogere snelheid de achterkant nog wat hangen in de bochten, dus die gaat ook 30 mm omlaag binnenkort.
Hij stuurt in elk geval heerlijk en ik zie een heleboel koppies omdraaien als ik langsrij dus hij staat er weer toppie bij !
Ik zie jullie zondag bij de meeting !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
in het ochtendzonnetje ...
in het avondzonnetje ...
in het avondzonnetje ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Lekker hoor FRankie
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Nice, nice Frank. Even zondag kijken of we de broertjes naast elkaar kunnen zetten.
- Dutch 530i
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 09 okt 2010, 15:21
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Fantastic looking touring!!!! Love the wheels.
- GenuinePaul
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 30 jan 2011, 11:45
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Ziet er goed uit frank!
Zondag mooi van dichtbij bewonderen!
Grtz
Zondag mooi van dichtbij bewonderen!
Grtz
Driving an BMW makes you smile everyday!
- Kingfisher
- Berichten: 875
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 12:26
- Locatie: De polder
- Contacteer:
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet. Zo op de foto's ziet het er goed uit en lijkt het niet eens zo raar dat de achterkant hoger is...
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Bedankt mensen ! De Vijf staat er inderdaad mooi bij zo. Morgenochtend nog even wassen en dan in kolonne naar de meeting !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
En ook deze stond net als die van Z3MRunner er erg mooi bij ;D. Ik stond eerst nog even te twijfelen welke van wie was, pas toen ik naar het stuur keek kwam ik erachter .
Erg vette wagen!
Erg vette wagen!
Gr, Martijn