MoRz's Showroom! *nieuwe velgen + at meeting p3*
Re: MoRz's Showroom! *nieuwe velgen + meer*
en in italie worden over het algemeen goede wielen gemaakt.
JWL is een goede producent.
JWL is een goede producent.
Drm ! En wat betreft JWL:
JWL-Japan Light Alloy Wheel (JWL) Standard for Passenger Cars. The Ministry of Land, Infrastructure, and Transport requires that aluminum wheels for passenger cars bearing certain plated numbers sold in Japan bear the JWL mark. The JWL mark can be displayed on wheels that have passed the standard through a self-certification system
JWL-Japan Light Alloy Wheel (JWL) Standard for Passenger Cars. The Ministry of Land, Infrastructure, and Transport requires that aluminum wheels for passenger cars bearing certain plated numbers sold in Japan bear the JWL mark. The JWL mark can be displayed on wheels that have passed the standard through a self-certification system
Ik was ook aanwezig at de meeting met mijn nieuwe velgen, en omdat ik hier nog geen foto's van had zijn. Plaats ik ze bij deze! En de foto's die eruit zijn gekomen zijn ook best fraai
Re: MoRz's Showroom! *nieuwe velgen + at meeting p3*
Deze heb ik zien staan. Gewoon een nette sedan waar ik weinig over kan zeggen!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
17" MV72 ?? Valt niet eens echt heel erg op vond ik...
@ j0eyv, bedankt! Ben tot nu toe ook al wel rond uit tevreden misschien nog een paar kleine mods, en dan wordt het op een gegeven moment toch wel kijken naar een 6 cilinder of een motor .
@ Griffendahl, Klopt het zijn dat soort velgen en het verschil lijkt wel minimaal dus ben ook blij met het resultaat.
@ Griffendahl, Klopt het zijn dat soort velgen en het verschil lijkt wel minimaal dus ben ook blij met het resultaat.
die heb ik ook zien staan, heeeel mooi
And I'm Gonna Shine Until My Heart Stop
Tnx, stond helaas wel wat verder want toen ik aankwam was het plein al vol Maar goed het was zeker een geslaagde meeting!