E61 535D van Z3MRunner
- GenuinePaul
Re: E61 535D van Z3MRunner
@DNL opzoek naar een 5 serie dan ?
z3mrunner neem aan dat je mijn pm-bericht gehad hebt ?
En zie je zoiezo de zondag! Ben benieuwd Jammer dat er geen drag strip is wil mijn gebakje wel eens naast een 535d zetten hehe.
Grtz.
z3mrunner neem aan dat je mijn pm-bericht gehad hebt ?
En zie je zoiezo de zondag! Ben benieuwd Jammer dat er geen drag strip is wil mijn gebakje wel eens naast een 535d zetten hehe.
Grtz.
Driving an BMW makes you smile everyday!
Geen dragstrip ? het ligt toch langs de A12 ?
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Gr, Martijn
Oh olH, hopen dat onze vrienden in het blauw dit forum niet lezen.....................
Ja, bedankt genuinePaul. Interresante feed back. Voorlopig heb ik even genoeg uitgegeven maar die remmen van jouw staan zeker nog wel op mijn lijstje. Voor de rest: die dragstrip is natuurlijk weer te verleidelijk Dat gaat de verkeerde kant op
We moeten nog een keer met de funfen stukje autobahn organiseren. Ik ben nu met het bedrijf een beetje te druk maar ga dat zeker nog organiseren. Dan houden we het veilig en legaal.
We moeten nog een keer met de funfen stukje autobahn organiseren. Ik ben nu met het bedrijf een beetje te druk maar ga dat zeker nog organiseren. Dan houden we het veilig en legaal.
- GenuinePaul
Helemaal top z3mrunner. Ik bedoelde het ook meer als een sarcastisch iets. Weet ook wel dat daar zon meeting niet voor is hehe. Wel mooi al die reacties.
Komt zondag goed Ik ben op het moment ook te druk met mijn bedrijf. Wilde mijn computer nog laten updaten maar het komt er gewoon niet meer van nu.
Komt zondag goed Ik ben op het moment ook te druk met mijn bedrijf. Wilde mijn computer nog laten updaten maar het komt er gewoon niet meer van nu.
Driving an BMW makes you smile everyday!
Vandaag hem zien staan, zag er erg strak uit met dat M-pakket, velgen en flipperstuur!
Gr, Martijn
Ja, beste vrienden. Het is alweer een tijdje geleden dat ik geld besteed heb aan de Bimmer.
Daarom vandaag maar de turboslang opgeblazen. Katjing!!
Daarom vandaag maar de turboslang opgeblazen. Katjing!!
Oei, dat klinkt niet goed, een tegenvaller.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Valt mee hoor. Schijnt een standaard euvel te zijn bij gechipte 535's. Te hoge druk op de standaard slangen.
Da's effe balen maar zo te zien kon je gelijk terecht voor reparatie. En credit cards zijn geduldig ...
Ik weet dat je al niet helemaal joepiedepoepie blij was met je huidige chiptuning, maar er was één ding dat Carly Motors benadrukte over chiptuning van turbodiesels; NIET de turbodruk verhogen zonder aanpassingen van interne delen ....
Kan er op onze turbo's niet zo'n coole blow-off valve, die je wel eens hoort bij Impreza Turbo's en dat spul ala Fast & Furious; op de schakelmomenten hoor je dan zo'n "hiissss-tjssppfff" geluid (lekker duidelijk toch ? )
Ik weet dat je al niet helemaal joepiedepoepie blij was met je huidige chiptuning, maar er was één ding dat Carly Motors benadrukte over chiptuning van turbodiesels; NIET de turbodruk verhogen zonder aanpassingen van interne delen ....
Kan er op onze turbo's niet zo'n coole blow-off valve, die je wel eens hoort bij Impreza Turbo's en dat spul ala Fast & Furious; op de schakelmomenten hoor je dan zo'n "hiissss-tjssppfff" geluid (lekker duidelijk toch ? )
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Reparatie gaat waarschijnlijk morgen avond geschieden als alle parts binnen zijn.
Nog een nieuw probleem die nog niet was opgevallen:
Ik vond het nogal benauwd in de auto.
Het blijkt dat de airco niet aanslaat als ik alles op automatisch heb staan. (lampje airco-aan brandt wel)
Ik kan wel de airco met de hand op full blow zetten en dan handmatig terug draaien. Hij blijft dan cool maar ik zie dat dan het lampje recircukeren brandt.
Zo gauw ik de boel op automatisch (of van recirculatie-af) zet, gaat de airco ook niet meer koelen.
Gisteren uitgelezen maar geen enkele foutmelding. Rara? (mischien gasklep las ik net in een ander topic. haha)
Nog een nieuw probleem die nog niet was opgevallen:
Ik vond het nogal benauwd in de auto.
Het blijkt dat de airco niet aanslaat als ik alles op automatisch heb staan. (lampje airco-aan brandt wel)
Ik kan wel de airco met de hand op full blow zetten en dan handmatig terug draaien. Hij blijft dan cool maar ik zie dat dan het lampje recircukeren brandt.
Zo gauw ik de boel op automatisch (of van recirculatie-af) zet, gaat de airco ook niet meer koelen.
Gisteren uitgelezen maar geen enkele foutmelding. Rara? (mischien gasklep las ik net in een ander topic. haha)
- Kingfisher
- Contacteer:
Misschien is je rechterventiepdopje niet goed aangedraaid........tja, je weet het nooit bij BMW
Succes, hopelijk is het snel allemaal opgelost.
Heb je overigens de klimaatinstellingen in de iDrive nagekeken? Niet dat de voorste luchttoevoer bijvoorbeeld op lekker heet staat, terwijl de rest van de airco probeert te koelen...
Succes, hopelijk is het snel allemaal opgelost.
Heb je overigens de klimaatinstellingen in de iDrive nagekeken? Niet dat de voorste luchttoevoer bijvoorbeeld op lekker heet staat, terwijl de rest van de airco probeert te koelen...
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Ik heb net ventieldopjs gechecked en die zijn OK.
Misschien moet ik mijn bekerhouders inklappen bij Volle maan en in bijzijn van een maagd.
In mijn I drive kan ik volgens mij alleen de hoeveelheid lucht onder, midden en boven instellen voor mij en passagagier maar niet de lucht temperatuur.
Misschien moet ik mijn bekerhouders inklappen bij Volle maan en in bijzijn van een maagd.
In mijn I drive kan ik volgens mij alleen de hoeveelheid lucht onder, midden en boven instellen voor mij en passagagier maar niet de lucht temperatuur.
- Kingfisher
- Contacteer:
Jawel, het is een beetje sneaky verstopt, maar rechts van de bestuurdersinstellingen kun je aangeven of er warme lucht, koude lucht of dezelfde temperatuur als de rest uit de voorste uitstroomopeningen moet komen.
Op de eerste foto staat het op heeeeet, op de tweede op brrrrrrrrrrrrrrrkoud.
Op de eerste foto staat het op heeeeet, op de tweede op brrrrrrrrrrrrrrrkoud.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M