Wie rijdt hier een E46 M3 en laat 'm maar es zien!
Re: Wie rijdt hier een E46 M3 en laat 'm maar es zien!
Foto 6 is inderdaad een topper! Ik vind dat deze kleur steeds op foto's verschilt... MAAAR het blijft 1 van de mooite kleuren!!
And I'm Gonna Shine Until My Heart Stop
Phoenix gelb is heel moeilijk te fotograferen, behalve voor de camera van de politie, want daar sta je er altijd duidelijk op
Goede avond,
Bij deze foto's van mijn in maart aangeschafte M3. Alles erop en eraan
Hij heeft 131000 gelopen en alles ziet er nog als nieuw uit. Ook het leer is geheel onbeschadigd.
Ben er super blij mee, heb de originele wielen erbij 18 inch maar heb deze vervangen voor 19 inch breyton's en heb em verlaagd met een verenset.
Auto rijdt rond op Goeree Overflakkee... Nog meer mensen op dit forum hier vandaan? Lars? Alex?
nog 1 vraag bij deze, de auto is van september 03 met 131000 op de klok en in uitmuntende staat. Voorkant bij een goede spuiter laten spuiten (gekocht met steenslag), geen deukjes of bijgewerkte krasjes, leer is nog super mooi en geen panelen die verder ooit gespoten zijn en alle boekjes en beurten bij de dealer gehad. Wat zou deze nog waard zijn als ik het aan jullie vraag. Dit om te kijken of ik niet teveel betaald heb.
Groet Niels Akershoek
Bij deze foto's van mijn in maart aangeschafte M3. Alles erop en eraan
Hij heeft 131000 gelopen en alles ziet er nog als nieuw uit. Ook het leer is geheel onbeschadigd.
Ben er super blij mee, heb de originele wielen erbij 18 inch maar heb deze vervangen voor 19 inch breyton's en heb em verlaagd met een verenset.
Auto rijdt rond op Goeree Overflakkee... Nog meer mensen op dit forum hier vandaan? Lars? Alex?
nog 1 vraag bij deze, de auto is van september 03 met 131000 op de klok en in uitmuntende staat. Voorkant bij een goede spuiter laten spuiten (gekocht met steenslag), geen deukjes of bijgewerkte krasjes, leer is nog super mooi en geen panelen die verder ooit gespoten zijn en alle boekjes en beurten bij de dealer gehad. Wat zou deze nog waard zijn als ik het aan jullie vraag. Dit om te kijken of ik niet teveel betaald heb.
Groet Niels Akershoek
Hallo,
Mooie heb je daar.
Over de vraag wat je auto waard is, vindt dat heel moeilijk om te zeggen.
Een 3 is een liefhebber auto en prijzen zijn verschillend.
Je kunt je auto het beste vergelijken met overeenkomstige modellen die te koop staan.
Maak ook een topic aan op de showroom pagina.
Mooie heb je daar.
Over de vraag wat je auto waard is, vindt dat heel moeilijk om te zeggen.
Een 3 is een liefhebber auto en prijzen zijn verschillend.
Je kunt je auto het beste vergelijken met overeenkomstige modellen die te koop staan.
Maak ook een topic aan op de showroom pagina.
Ik wil het best eens proberenwillem-57 schreef:Phoenix gelb is heel moeilijk te fotograferen...
Sinds vorige week staat er hier ook een E46 M3
Betreft een auto uit 2003 met SMGII.
Verder voorzien van Leer, MK IV navigatie etc.
Momenteel staat de auto nog op M6 velgen maar aangezien dat niet mijn smaak is wordt er momenteel een setje originele 18" velgen opgeknapt en zal en dan ook binnenkort onder komen.
Plaatjes:
Betreft een auto uit 2003 met SMGII.
Verder voorzien van Leer, MK IV navigatie etc.
Momenteel staat de auto nog op M6 velgen maar aangezien dat niet mijn smaak is wordt er momenteel een setje originele 18" velgen opgeknapt en zal en dan ook binnenkort onder komen.
Plaatjes:
Wat een prachtige
Nu snel die wielen wisselen idd en een paar schots van het interieur svp
Veel veilige kilometers gewenst!
Nu snel die wielen wisselen idd en een paar schots van het interieur svp
Veel veilige kilometers gewenst!
Uitgebreide shoot volgt als de M3 wielen erop zitten, was nu even snel wat plaatjes schieten
Trouwens, ik zag dat je een 18" CSL breedset zocht, maar afaik zijn die OEM nooit in 18" geleverd? Enkel 19" volgens mij.
Ja zover was ik inderdaad ook gekomen, stonden wel wat imitatie setjes te koop maar niet met de goede ET waarde. Uiteindelijk maar voor 18" standaard gekozen.
Setje originele CSL's zijn nogal duur en 18" rijdt net weer wat beter imho
Setje originele CSL's zijn nogal duur en 18" rijdt net weer wat beter imho
Origineel 18" is een prima keuze idd!
De VMR 19" replica in breedset is misschien een idee voor je, als je dan toch CSL velgen zoekt. Super kwaliteit voor een relatief "zacht" prijsje
En nog dieper als origineel
En meer ruimte aan de binnenkant om evt een BBK kit te monteren
Ik heb van de week een Milltec Katback systeem onder de M laten zetten...
Eerlijk gezegd ben ik er super tevreden mee en ik zal snel een paar foto's posten
Groetjes
Eerlijk gezegd ben ik er super tevreden mee en ik zal snel een paar foto's posten
Groetjes