Goed...vorige week maandag heb ik mijn BMW naar Breeman in Gouda gebracht. Er was een prijs van € 347 afgesproken en de reparatie zou ongeveer 3 uurtjes duren. Aangezien ik in Halsteren woon en in Waddinxveen werk leek het me handig om de auto in Gouda te brengen en me door een collega op te laten halen.
Ze zouden contact met me opnemen op het moment dat de auto klaar zou zijn.........om 16:30u kreeg ik telefoon dat alles erg vast zat en dat men op een speciaal onderdeel had moeten wachten wat van Breeman in R'dam moest komen en dat mijn auto hierdoor nog niet klaar was. Daar zat ik dan, op mijn werk, 75 km van huis, zonder auto.
Na wat overleg bij Breeman werd besloten om mij gratis een leenauto mee te geven.....zo gezegd zo gedaan en na ongeveer een 3 kwartier kon ik de auto ophalen.
De cardanasrubbers als ook de silent blocks zijn vervangen en op het moment is er geen gebonk meer te horen.
Men hield de prijs van € 347 aan maar moest natuurlijk wel de door mij verbruikte brandstof van de leenauto vergoeden. Dit kwam neer op € 12.
Ik ben dus zeer tevreden over Breeman en zal ook bij volgende problemen teruggaan naar deze garage. Het kan altijd zijn dat er zich problemen voordoen, maar zolang men een adequate oplossing aanbied hoeft dit geen ramp te zijn

.
Groeten Dennis