Xenon lampen
Re: Xenon lampen
Nou ik heb de lampen er weer afgehaald. Het werkt perfekt en het geeft geen storing en het ziet er goed uit maar ik vind dat het verblind bij andere mensen bij mijn koplampen. Het lichtbeeld is wel fantastisch te noemen! Dat wel. Ik weet niet of Xenon altijd wel verblind of niet maar het lijkt me niet. Ik heb het te koop gezet weer voor de liefhebber.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Na montage van de set wel afstellen hè, en evt wat lager afstellen, dan valt het verblinden wel mee.
Ja ja, ben niet gek. Ik denk dat ik teveel waas op mijn doorkijkplastic heb. Ik ga de auto toch verkopen en ik verkoop de set apart.
- DJLeonardo
Mario TT schreef:Nou ik heb de lampen er weer afgehaald. Het werkt perfekt en het geeft geen storing en het ziet er goed uit maar ik vind dat het verblind bij andere mensen bij mijn koplampen. Het lichtbeeld is wel fantastisch te noemen! Dat wel. Ik weet niet of Xenon altijd wel verblind of niet maar het lijkt me niet. Ik heb het te koop gezet weer voor de liefhebber.

TuningMax schreef:......dan valt het verblinden wel mee.

zegt al genoeg. Dus je moet je lichtbundel zodanig laag afstellen dat je eigelijk de grond vlak voor je neus aan het verlichten bent ipv de weg ver vooruit. En dat is nou waarom ze projectors hebben uitgevonden

BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Jeb, maar goed ik heb ze gekocht om te proberen. Als je de projector H7 unit koopt dan zal het waarschijnlijk wel goed werken?
- DJLeonardo
Vanaf 2000 heb je OEM xenon meen ik. Dat is een D2S fitting. Dus geen H7 want dat is alleen voor halogeen.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
- kenneth.BMW
ik heb een e39 uit DEC 1998, en daar zit ook OEM xenon in, gewoon D2S fitting. 

Echt rijplezier begint hier.