VERKOCHT!!!!!!!*Montrealblau 318TI Exe
Re: Mijn trots BMW 318TI 1.9 16v uit 1998
Een goed eindstuk zit vast aan een goede demper 

Maar een beetje demper kost 500 (sebring, remus etc..) en een eindstuk 50 euro
Ik zou trouwens zelf gewoon eens bij Brezan ofzo kijken, of andere automaterialenzaak. Die hebben vast wel die dubbele verloopstukjes

Bedankt!Theodor23 schreef:Ja klopt is ook wel, alleen voorlopig doe ik het niet.
Ik moet wel zeggen dat het wel erg goed staat op jou auto!|
Heeft iemand nog tips waar ik mooie eindstukken kan kopen voor mn auto?
Ik dacht meer aan een dubbele pijp ( wel smalle) alleen kan ik nergens eentje vinden die op mij uitlaat past.
Ik zou trouwens zelf gewoon eens bij Brezan ofzo kijken, of andere automaterialenzaak. Die hebben vast wel die dubbele verloopstukjes
Laatst gewijzigd door Gast op 24 apr 2011, 10:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoten van bovenstaande post is niet nodig.
Reden: Quoten van bovenstaande post is niet nodig.
Ja alleen bij de brezan hebben ze van die overdreven pijpen en ik wil pijpjes die niet ordinair staan. 

- Bimmergirl87
Kijk eens op cargoods, daar komt mijn demper vandaan, en moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben !
Eens BMW, altijd BMW
nouja niet cargoods ik wil zeg maar zo iets krijgen

volgens mij is dit een 323ti

volgens mij is dit een 323ti
Re: Mijn trots BMW 318TI 1.9 16v uit 1998 UPDATE interieur
Welkom! Met jou kan ik praten! Een compact, OEM fan, maar toch ruimte voor aanpassingen. Dat vind ik dus ook
Lekker interieurtje heb je daar, en waar heb je die angel eyes vandaan, dat zit er mooi in, beter dan de meeste units waar het al ingebouwd zit.
grtz!

Lekker interieurtje heb je daar, en waar heb je die angel eyes vandaan, dat zit er mooi in, beter dan de meeste units waar het al ingebouwd zit.
grtz!

Ja ik heb echt maanden lopen twijfelen vergelijken etc, want ik wil wou niet van die knutsel troep in mn auto. En op foto's is het altijd moeilijk te zien maar eenmaal zon standaard angel eyes set te hebben gezien was ik snel afgeknapt. Ik besloot om bij HL automotive of ccfl of led angel eyes ringen in te bouwen.
Op foto's lijken die led angel eyes veel te fel enzo, maar in het echt zijn ze perfect rond stralen lekker veel licht. Dus heb ik gekozen voor de Led angel eyes in Ede.
Ik heb het ook daar laten inbouwen( echte vak lui daar1).( ccfl ringen gaan ook regelmatig stuk heb ik me laten vertellen)
Met het resultaat ben ik zeker blij zeker aan te raden
Op foto's lijken die led angel eyes veel te fel enzo, maar in het echt zijn ze perfect rond stralen lekker veel licht. Dus heb ik gekozen voor de Led angel eyes in Ede.
Ik heb het ook daar laten inbouwen( echte vak lui daar1).( ccfl ringen gaan ook regelmatig stuk heb ik me laten vertellen)
Met het resultaat ben ik zeker blij zeker aan te raden

totdat de ledjes uitvallen 

e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
heb er 6 maanden garantie op en tot nu toe doen ze het perfect 

En dan ga je naar HL? Daar hebben ze toch echt veel van dat soort spul hoorwant ik wil wou niet van die knutsel troep in mn auto

knutselen IS toch knippen en plakken etc? dus dan is angels plakken toch ook knutselen?
just kiddin!
nette interieur btw!

just kiddin!
nette interieur btw!
>>>>Showroom E36's<<<<
+10000Rene08 schreef:En dan ga je naar HL? Daar hebben ze toch echt veel van dat soort spul hoorwant ik wil wou niet van die knutsel troep in mn auto
e38 735i sedan, in bezit
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Blijkbaar is het te onduidelijk voor sommigen onder ons met wat ik knutsel troep bedoelde. Dus voor de mensen die extra uitleg nodig hebben en goed lezen toch wel erg moeiljk vinden goed opletten.
Ik bedoelde met knutsel troep de koplampen met angel eyes ringen die je kunt kopen voor 150 euro. Dat vind ik knutselig uitzien.
Natuurlijk kan je zeggen jou angel eyes erin bouwen is ook knutselen, ja dat is het ook.
Maar dat vind ik geen troep!
jij wel ? leuk voor jou maar dan snap je wel waarom ik naar HL ga om het in te bouwen.
Daarom moet je mijn woorden goed lezen zoals het bedoeld is in de context, en niet zomaar uit de context halen!
@ dcreator thnx
Ik bedoelde met knutsel troep de koplampen met angel eyes ringen die je kunt kopen voor 150 euro. Dat vind ik knutselig uitzien.
Natuurlijk kan je zeggen jou angel eyes erin bouwen is ook knutselen, ja dat is het ook.
Maar dat vind ik geen troep!
jij wel ? leuk voor jou maar dan snap je wel waarom ik naar HL ga om het in te bouwen.

Daarom moet je mijn woorden goed lezen zoals het bedoeld is in de context, en niet zomaar uit de context halen!

@ dcreator thnx

Ik proef een beetje een nare ondertoon. Lijkt mij nergens voor nodig.
Goed lezen toch wel erg moeilijk vinden? Misschien was je uitleg in eerste instantie niet duidelijk genoeg?
En HL is al genoeg over gesproken. En wees eerlijk. Waarom denk je dat de prijzen zo zijn zoals ze zijn daar. Echt niet vanwege de fantastische kwaliteit. Misschien voeldoet het wel goed in jouw geval. Dat is een kwestie van afwachten.
En de term 'echte vaklui' zullen wij wel verschillend interpreteren.
Goed lezen toch wel erg moeilijk vinden? Misschien was je uitleg in eerste instantie niet duidelijk genoeg?
En HL is al genoeg over gesproken. En wees eerlijk. Waarom denk je dat de prijzen zo zijn zoals ze zijn daar. Echt niet vanwege de fantastische kwaliteit. Misschien voeldoet het wel goed in jouw geval. Dat is een kwestie van afwachten.
En de term 'echte vaklui' zullen wij wel verschillend interpreteren.
Ik spreek natuurlijk uit mijn eigen ervaring en ze hebben mij gewoon goed geholpen. Natuurlijk zijn die ringen uit china 5 euro waard en gaan ze waarschijnlijk snel kapot. Maar dan doe ik het weer omdat het mij toch wel voldoening geeft, ik vind het mooi.