E36 Sedan Trackcar - Verkocht! :D
Re: E36 Sedan Trackcar
Pieuwww zie net filmpjes op Driving-Fun
ga jij in de Super Sport rijden met een 325?

zijn zoveel die dat doen, ook een maat van me rijd dr in met een volvo 360 cup uitvoering, maakt niet uit maar je kan er volgens mij alleen met supercars rijden en/of geprepareerde autos rijden als ik het me goed herinner
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Staat dat ding van jou op semi's? Anders gaat het lastig worden gok ikE36 racer schreef:is kijken wie sneller is
www. M3 register .nl
heb een setje liggen nog nooit op gereden maar kan ze er zo onder douwen is ff een tijdje werk aangezzien ik ff moet zien welke waar moeten komen etc... heb ze nog niet gemonteerd voorheen (ja achter maar dat ging fout had ik een linker voorwiel achter gezet etc... DRAMA! moet ik maar is me tijd voornemen (probeel is dat ik dat niet heb behalve op een zondag)
Laatst gewijzigd door Gast op 18 mar 2011, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
For Speed Add Lightness
en aangezien de compomotives in de verkoop staan en er ook uit wil hebben. heb ik vandaag een leuk setje 17"velgen gehaald! zijn momo's in de maat 8J met een ET waarde van 35! dus dat zal wel leuk staan onder de bimmer, kwamen met band, helaas moeten er 2 al vervangen worden (1 is zo goed als op, ga ik niet riskeren op circuit, en de andere is gescheurt). Andere 2 zijn zo goed als nieuw alleen van een voormij onbekend merk.
foto!

foto!

For Speed Add Lightness
weet je wat dat kost als je het van zaterdag baantje moet doen waar je 5 eu per uur verdient...B46 schreef:Laat er dan gelijk een set R888 om leggen....

For Speed Add Lightness
kleine 200 uur incl omleggen 
dus 8.3333 dagen maar nonstop werken.

dus 8.3333 dagen maar nonstop werken.
dat bedoel ik, dat verdien ik zeg maar per maand (iets meer)
Laatst gewijzigd door Gast op 21 apr 2011, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
For Speed Add Lightness
vandaag de bmw gaan halen uit de stalling voor komende zondag te vrijrijden op 1e paasdag... we halen hem te voorschijn uit de stalling en hij start heerlijk, als een zonnetje loopt ie ook. we rijden weg... om de snelweg op te draaien bij Alkmaar stoppen we voor stoplicht, plop motor valt uit... en starten nou dat werk nog. We rijden weg en we rijden op de oprit en weer weg... op verdrijf vak neer gezet en hij starten niet meer..... na 5 min proberen te starten deed ie het weer, verder onderweg geen last meer gehad (zelfs nog een tunnelrun gedaan
)
we zetten hem neer bij mijn werk om even remblokken te vervangen, banden te doen en dergelijken. na een uurtje ofzo willen we weer weg rijden uit de garage. doet ie nix meer, helemaal nix. ja de startmotor werkt maar verder nix.. uiteindelijk bij de garage laten staan, morgen moet ik toch stage lopen (word denk niet in de showroom zijn maar proberen dat hok te fixen). dit tot nu toe de voorbereiding voor 1e paasdag vrijrijden... het is nog maar de vraag nu of ik kan gaan rijden... ik vrees het ergste (1 van de 3x dit jaar dat ik kan gaat het nu al fout)

we zetten hem neer bij mijn werk om even remblokken te vervangen, banden te doen en dergelijken. na een uurtje ofzo willen we weer weg rijden uit de garage. doet ie nix meer, helemaal nix. ja de startmotor werkt maar verder nix.. uiteindelijk bij de garage laten staan, morgen moet ik toch stage lopen (word denk niet in de showroom zijn maar proberen dat hok te fixen). dit tot nu toe de voorbereiding voor 1e paasdag vrijrijden... het is nog maar de vraag nu of ik kan gaan rijden... ik vrees het ergste (1 van de 3x dit jaar dat ik kan gaat het nu al fout)
For Speed Add Lightness
en hoe is het afgelopen dan... of moet ik gaan raden.
ik was er helaas niet bij afgelopen zondag wordt hem niet voor mij dan, maar ben je wel wezen kijken?
jammer als je zulk soort dingen aan de hand heb, dan kan ie beter goed stuk wezen en weten wat het is.
ik was er helaas niet bij afgelopen zondag wordt hem niet voor mij dan, maar ben je wel wezen kijken?
jammer als je zulk soort dingen aan de hand heb, dan kan ie beter goed stuk wezen en weten wat het is.
bmw e36 coupe, 325i met vanos, 5v. handbak, bwj: 1994.
If in doubt, Full throttle!
If in doubt, Full throttle!
nee hoor hoeft niet, uiteindelijk is ie aan de praat gekomen na veel gescheld nadat we wisten wat uiteindelijk de fout was!rooiepeet schreef:en hoe is het afgelopen dan... of moet ik gaan raden.
basic outline:
we hadden toen we naar huis wouden schakelaar verwisselt omdat de fuel pump schakelaar lam was. zogezegd zogedaan. toen deed ie nix meer nou goed volgende dag maar aan chef werkplaats vragen of ie wilt kijken (wat de klootzak niet wou). toen maar nieuwe pomp besteld. was uiteindelijk een verkeerde pomp en paste niet op de slangen (sloten niet af en willen hem niet terug hebben omdat het electrisch is

Wij hadden de de pomp toch maar geinstalleerd om toch maar te kijken of het wel de pomp was, maar nog deed ie niks. We dachten toen dat er een kabelbreuk zat in de bekabeling voor de pomp dus wij alles doormeten. Na een halfuur van alles doormeten hebben we geen kabelbreuk gevonden en zijn we verder gaan zoeken. rond een uur of 5 (na 4 uur gescheld en sleutelen etc) kwamen we er achter dat onze monteur 2x aarde had aangesloten op de schakelaar inplaats van 1x aarde en de draad van de pomp. wij oude pomp weer erop en die deed het nog prima... zit nu alleen nog met een pomp in me mik die nu tekoop komt te staan!
verder prima dag gehad op zandvoort 1e heat had ik een topsnelheid van 60kmh (als je de 1e 2 rondes niet meeteld) er had een M3 zich bij scheivlak ontzettend hard in de vangrail gezet en werd uiteindelijk afgevoert per ambulance. dat was 1 heat naar de kloten.
heat 2 hebben we helemaal plank gas kunnen rijden (op 1 zwarte vlag na) nog ook even een leuk gevecht gehad met Miranda... in haar mazda max5 heerlijk gereden smaakt zeker weer naar meer! 12 juni ben ik weer te vinden op cpz! andere mensen die meewillen en als 1 grote groep er heen gaan lijkt me leuk! wie gaat mee?
For Speed Add Lightness
Vandaag bezig geweest samen met me vader aan de BMW. Oude beschadigde bumper eronder uit getrokken om plaats te maken voor een andere bumper (moet alleen nog gespoten worden) (fotos van de schade zijn eerder in het draadje te vinden)
ook zijn we er maar aan begonnen om alle schade die aan de auto zat te repareren (uitdeuken en plamuur erop)

g][/url]
fotos van het resultaat volgen nog aangezien we nog bezig zijn (plamuur droogt nog)
ook zijn we er maar aan begonnen om alle schade die aan de auto zat te repareren (uitdeuken en plamuur erop)

fotos van het resultaat volgen nog aangezien we nog bezig zijn (plamuur droogt nog)
Laatst gewijzigd door E36 racer op 22 mei 2011, 21:24, 2 keer totaal gewijzigd.
For Speed Add Lightness
Ai, dat is een lelijke plek. Ik hoop dat jullie het een beetje mooi krijgen!
jaja het ziet er heel strak uit!Beens1 schreef:Ai, dat is een lelijke plek. Ik hoop dat jullie het een beetje mooi krijgen!
het resultaat mag er zeker zijn. het is nu af alleen nog een kleur erop dus nu nog een keer een busje witte verf kopen en spuiten maar komt vanzelf wel

het resultaat:

al bij al voor me eerste keer plamuren vind ik het erg goed gegaan! alleen het kleine plekje van foto 2 is niet helemaal strak geworden daar voel je nog een klein deukje maargoed.... al bij al ben ik zeer tevreden over vandaag

For Speed Add Lightness