BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Gefeliciteerd!
Wat gaat ervoor in de plaats komen?
Wat gaat ervoor in de plaats komen?
-edit-
Ik was in gesprek met een 645i. Maar dat is helaas niet door gegaan, wie weet komt er een 335i of 335d.
Ik was in gesprek met een 645i. Maar dat is helaas niet door gegaan, wie weet komt er een 335i of 335d.
En ook alweer plat gereden niet ?...echt zonde van de auto.Ender schreef:Nou jongens.. de mijne is vandaag verkocht en opgehaald
Serieus plat gereden?? Bron? Watsgebeurt!?
-
http://link.marktplaats.nl/447401537" onclick="window.open(this.href);return false;
Jongens zou dit wat zijn? Maatje van me wil bij deze gaan kijken.
Volgens de ad zit er er nieuw cardan en een nieuw blok in, gebeurd dit vaak dat er zo maar wat "kapot" loopt dat er een compleet nieuw blok in moet?
Jongens zou dit wat zijn? Maatje van me wil bij deze gaan kijken.
Volgens de ad zit er er nieuw cardan en een nieuw blok in, gebeurd dit vaak dat er zo maar wat "kapot" loopt dat er een compleet nieuw blok in moet?
Brand jezelf niet aan deze M3.
B46 kan je het hele verhaal vertellen inclusief foto's. In het kort: Schadehok!
B46 kan je het hele verhaal vertellen inclusief foto's. In het kort: Schadehok!
-
Aha kijk daar heb ik wat aan!
Goed kort geweest dus?
Goed kort geweest dus?
Binnen drie dagen? Dat zou wel heel treurig zijn.pvs schreef:En ook alweer plat gereden niet ?...echt zonde van de auto.Ender schreef:Nou jongens.. de mijne is vandaag verkocht en opgehaald
Mja, op de foto's die ik gezien heb zag het er niet fris uit idd. Neus heeft een flinke tik gehad. Even zoeken om welk kenteken het ook weer ging.
Gevonden! Het gaat hier om kenteken: 66-LH-GN
Google daar eens op en je komt genoeg tegen.
Gevonden! Het gaat hier om kenteken: 66-LH-GN
Google daar eens op en je komt genoeg tegen.
-
Oke ik heb genoeg gezien . Bij deze gaan we dus NIET kijken . Bedankt!
Ja jongens, hij heeft zaterdagmiddag een ongeluk gehad. Gelukkig (voor hem) was de tegenpartij schuldig en de schade is beperkt tot alleen maar materiële schade.Mikkie schreef:Binnen drie dagen? Dat zou wel heel treurig zijn.
3 dagen? Vrijdagavond opgehaald en zaterdagmiddag was het alweer einde verhaal.
Zonde man!
Zal toch een beste schade zijn, gezien het kenteken een "WOK melding" heeft.....
Zal toch een beste schade zijn, gezien het kenteken een "WOK melding" heeft.....
www. M3 register .nl
-
http://link.marktplaats.nl/446343593" onclick="window.open(this.href);return false; ??
Is er in deze prijsklasse uberhaupt wel wat moois te krijgen?
Is er in deze prijsklasse uberhaupt wel wat moois te krijgen?
Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt citeren
Hey Ronnie330D,Moderatoropmerking Darudevampire
in deze prijsklasse kun je beter helemaal niet naar E46 M3's kijken. dit zijn de M3's waar velen van ons niet eens naar kijken, vaak is er wel het een en ander mee mis. of km-stand, of achterstallig onderhoud, of schade, veel vorige eigenaren of vaak zelfs een combinatie van deze zaken. wil je een E46 M3 zul je toch vanaf 22k moeten denken voor een 2001, 2002 met rond de 120k op de teller in redelijke staat. af en toe heb je gelukje waarbij iemand gewoon snel van de auto af moet, zo is er onlangs een 2003 cabrio met 50k op de teller voor "maar" 25k verkocht, ding was 2 maanden daarvoor voor 35k verkocht en staat nu weer voor die prijs.
deze auto's zijn niet goedkoop in ieder opzicht [verz. belasting, benzine, onderhoud] en als je dan voor weinig geld een M3 koopt zul je toch vaak weer een paar duizend euro er tegenaan moeten gooien om het in orde te krijgen, en het nadeel is dat het dan toch een vrij afgetrapte auto blijft. dus mijn advies: spaar nog even door tot je tussen de 22-25k te besteden hebt en kijk dan daar de échte nette M3's. op het gebied van coupé's zou ik bij deze 2 gaan kijken voor een nette prijs van 20k:
http://link.marktplaats.nl/445787117" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/441499921" onclick="window.open(this.href);return false;
zie ook hier; beide eigenaren willen gewoon van de auto af vandaar de prijzen. die eerste stond voor 27.500, en die carbon zwarte staat al een tijdje te koop en is ook aardig in prijs gezakt.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)