@e61 535d: hahaaha, ja vooral niet schrikken van de prijs van bepaalde stukjes...

daarom ben ik mezelf ook een beetje gaan verdiepen in de materie (natuurlijk met behulp van een echte garagist) want ik ben echt al mijn vertrouwen in de concessiehouder kwijt. ik heb al veel geld uitgespaard door veel zelf te doen. niet dat ik een sukkelaar ben, maar sommige dingen zijn er ook over voor mij, iedere keer dat ik binnen ging bij bmw kwam ik niet onder de 100 euro buiten...en dan nog geen oplossing voor mijn problemen!!! ergens hebben wij natuurlijk het voordeel dat wij ons probleem onder de loep kunnen nemen, en gericht gaan zoeken, internet, noem maar op, terwijl die mannen daar in de garage worden iedere dag met meerdere problemen voorgeschoteld. terwijl wij toch gericht aan het zoeken zijn achter onze problemen. maar aan de andere kant mis ik wel het ouderwetse garagist metaliteit bij bmw, je komt binnen en plug-in die handel, en de computer zegt alles ok, dan is de auto ok???? waar is die vakmanschap naartoe??? wat ik je wel wil aanraden is eens een goeie injector reiniger toe te voegen aan je diesel..bij mij heeft het enigsinds verbeterd.ik tankte vroeger ook altijd aan een goedkope pomp, maar 1 van mijn fouten was vuile brandstof filter/vlokken...dus deze ook vernieuwd nu enkel nog v-power erin..
@kingfisher: ik heb een filmpje gemaakt van de mijne na eventjes goed door te rijden, nu ga ik eerst even kijken hoe ik iets op youtube kan zetten, vanaf dit me lukt staat het hier