Nieuwe 1-serie
- DJLeonardo
Re: Nieuwe 1-serie
Ben het gedeeltelijk met je eens
Heb zelf alle Golfs gereden, Volvo C30, Opel Astra, Diverse Fords, vergeet ik nog iets? (en niet voor 1 dag overigens)
Alleen de C30 komt in de buurt. Hij rijdt net een tikje rustiger op de snelweg en gaat hardetr over een drempel zonder een krimp te geven. Helaas komt de C30 schromelijk te kort op andere fronten, lawaai, acceleratie (motoren zijn zwak voor hun inhoud) en afwerking van de auto is ook niet overal even lekker. Hij volet log aan in de bocht. De stoelen zijn wel heerlijk.
Aan de andere kant, de 1 die ik sind kort heb heeft een M sportpakket en die stoelen zijn ook wel erg lekker hoor. Maar wat gaat dat ding toch heerlijk de bocht om. jammer dat er deze keer maar een 1.6 inzit. Ach, dan doe ik er wat langer over, mag ik er langer van genieten. Stap ik thuis wel weer in een 3.0
Heb zelf alle Golfs gereden, Volvo C30, Opel Astra, Diverse Fords, vergeet ik nog iets? (en niet voor 1 dag overigens)
Alleen de C30 komt in de buurt. Hij rijdt net een tikje rustiger op de snelweg en gaat hardetr over een drempel zonder een krimp te geven. Helaas komt de C30 schromelijk te kort op andere fronten, lawaai, acceleratie (motoren zijn zwak voor hun inhoud) en afwerking van de auto is ook niet overal even lekker. Hij volet log aan in de bocht. De stoelen zijn wel heerlijk.
Aan de andere kant, de 1 die ik sind kort heb heeft een M sportpakket en die stoelen zijn ook wel erg lekker hoor. Maar wat gaat dat ding toch heerlijk de bocht om. jammer dat er deze keer maar een 1.6 inzit. Ach, dan doe ik er wat langer over, mag ik er langer van genieten. Stap ik thuis wel weer in een 3.0
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Met het M-pakket ziet ie er al een stuk beter uit
Overigens vind ik 'm in dit filmpje ook al wat beter ogen:
Laatst gewijzigd door Gast op 08 jun 2011, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: filmpje werkend gemaakt
Reden: filmpje werkend gemaakt
- Denniz0229
eindelijk iemand waarmee ik kan pratenFrenkz schreef:Na het zien van de beelden vind ik het nog steeds lelijk
Een BMW hoort gewoon een 'grote' auto te zijn
Wat een kleur wel niet kan doen! Is zeker wel te pruimen met een sport pakket! Ik vind hem in die donker blauw ook wel nice. Enkel die chromen spiegels, dat is mij te Audi/Alfa Romeo. Ohja, en die stomme badges.mantisnl schreef:Met het M-pakket ziet ie er al een stuk beter uit
Yo dawg, mine's Urban
Bij elke kleur kan je ook kiezen voor spiegels in carrosseriekleurArno S. schreef:Enkel die chromen spiegels, dat is mij te Audi/Alfa Romeo.
- A.W.B.0210
Idd redelijk hoog VW gehalte bij de achterlichten. Met zo'n M-pakketje is ie idd lekker om te zien.
'If I die, I want to die peacefully, like my grandfather did in his sleep. Not screaming, like his passengers'.
BMW 3-er Reihe 316i executive
BMW 3-er Reihe 316i executive
- DJLeonardo
Het is qua vorm ook net een Golf 4, heel erg rond en "gewoon". Eigenlijk vind ik dat dan wel weer beter dan de huidige 1 die toch een beetje "gezocht" uiterlijk heeft. Ik kan alleen niet wennen aan die nieuwe lampen. Alhoewel ik destijds de achterlichten van de huidige 1 ook verschrikkelijk vond.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Zal ik dan de eerste zijn die gewoon zegt dat t een mooie auto is?
Ik vind m mooi!
Ik vind m mooi!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Oei die is dik... officiële pic?
Nee, photoshop Ik gok dat BMW er nog twee jaar over gaat doen om met foto's van deze officieel naar buiten te treden...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nou, van mij mag ie linea-recta in productie!
Leuk shopje Griff, zo ziettie er wel erg lekker uit
Overigens geen Photoshop van mij ofzo hoor
Diezelfde persoon heeft ook de 3 deurs gedaan:
Diezelfde persoon heeft ook de 3 deurs gedaan:
kan hem steets meer waaderen
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht