1 serie 3drs(12/2010 /After Xenon (Dim+Mist Resultaat)

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
stefw1989

Re: 1 serie 3drs(12/2010 /After Xenon (Dim+Mist Resultaat)

Bericht door stefw1989 » 14 jul 2011, 18:00

@Judaz,@DJLeonardo,@DNL.

Link van de afbeelding is denk ik veranderd bij Lince, dat hij daarom niet meer werkt. Ik heb tenslotte geen link weg gehaald. Waar zou dat voor nodig zijn.
Daarnaast wil ik helemaal geen negatieve discussie(s) voeren met jullie, aangezien daar het Forum niet voor is bedoeld, moet juist in positieve zin zijn.

Echter ben ik het met jullie eens over het Strooi licht, maar ik adviseer jullie de R Lampen te gebruiken, aangezien ik zelf een pokke hekel heb aan mensen,
die mensen verblinden met die Achteraf Xenon Verlichting. Daarom heb ik zelf ook aardig lang zitten twijfelen om het te monteren.

Echter heb ik het laten doen omdat ik zelf geen verstand heb van die Electronica. Gelukkig zit een goede vriend/kennis van me in deze omgeving. (Auto's)
Daarnaast ben ik zeker weten geen ASO. Want ik heb alles erop. Automatisch Hoogteregeling alleen geen Sproei-installatie. Dus verblinding doe ik zeker niet.
De mistlampen heb ik zelf bijna nooit aan, alleen als het echt verschikkelijk slecht weer is met mist. Of soms even overdag als Dagrijverlichting.

Hopelijk heb ik jullie nu een beetje mijn mening Positief toegevoegdt!
Spreken spoedig!
Bye

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 14 jul 2011, 18:37

Stef, ik denk idd dat je je geheel onterecht aangevallen voelt. Als wij (of ik) ergens sceptisch over zijn heeft dat niks met jou als persoon te maken. En ik ( en anderen) hebben jou zeker geen aso genoemd zoals judaz al zegt. De discussie hier (althans dat is de bedoeling) gaat over de techniek en (enkele daarvoor bedoelde topics daargelaten) niet over de persoon.

Dus ja, ik ben sceptisch over die lampjes en ja, ik zou graag zien dat het terecht of onterecht is.
Het is natuurlijk goed dat je die lampjes gevonden hebt en dat hier laat weten. Daar is het forum immers ook voor bedoeld. Ik denk alleen dat het slim was geweest om niet direct je mening als vaststaande kennis/advies te ventileren. Althans, dat is dan weer mijn mening. En dat zeg ik ook uit ervaring want ik heb ook weleens iets gezegd waar ik later naast bleek te zitten of waarvan ik te weinig afwist. Dat is altijd pijnlijk.
Dus ik zou zeggen: zand erover en kom maar op met dat output shot, dan kunnen we weer eens wat leren ipv bekvechten.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

stefw1989

Bericht door stefw1989 » 15 jul 2011, 15:15

@Judaz.

Goedkope Aftermarket (ik noem Pilot Xenon ) nou niet echt goedkoop. Je hbet zoveel verschillende soorten in omloop.

1. HID Setjes (Zonder merk)(Zo noem ik het even) gemiddeld 40 euro per set. Hier zitten meestal plastic (lamp) voetjes aan, deze gaan nooit fijn in de fitting houden op verschuiven/verschieten. Verblinding dus veel sneller. Echter gaan deze setten ook kapot.

2. Pilot en Lince, zijn toch wel de duurdere merken , echter beschrikken deze over Ijzeren voetjes, en hebben de R Lampen geintroduceert.
R Lamp is gewoon een soort Sticket die over de lamp zit (ook over de punt). Hier heb je geen verblinding mee. Zoals bij Volvo Jeep/s etc.
Indien je deze op de muur schijnt komt er een soort kruis als lichtbeeld. Natuurlijk de sticket die het e.e.a tegen houdt.

4. Nu vind ik 6000k helemaal niet vervelend in tegenstelling van: 8000,10000,12000,14000k LAMPEN.
Deze (vanaf 8000k) vind ik ook zeer kinderachtige kleuren en gewoon nep. In tegenstelling van: 6000k dat gewoon nog normaal zakelijk eruit ziet.
Want laten we eerlijk zijn dit is altijd beter (6000k of eronder) dan de gele halogeenverlichting.

Zelfs heb ik een compliment van de BMW gehad, aangezien ze weinig auto's treffen die het hebben, aangezien het verhelpen van storing te lastig is op modellen na 2010. Of je moet met Warning Cancellers en Storingskabel(s) met weerstanden gaan werken. Maar dat wil ik allemaal niet.
Heb nu gewoon een Ballast+Lamp (R) in mijn auto zitten. Zelfs Pilot moet je Weerstandkabels in monteren.

Ik snap jullie heus wel hoor! hou me ten goede. Daarom ben ik ook zo tevreden over "Lince Electronics" .
1. R-Lampen
2. Ballasten Storingsvrij.
3. Montage mogelijk (op model 2010) zonder storing(en) of eventuele weerstandkabel(s)/Warning Cancellers.

Verder heb ik weinig te maken met hen. Alleen goede vriend van mij zit daarbij.
Spreek jullie,.
Bye

stefw1989

Bericht door stefw1989 » 15 jul 2011, 15:18

@ DJ Leonardo.
Akkoord. Ik zag je bericht te laat na het bericht van Judaz. Vandaar mijn reactie op Judaz zijn bericht.
Bye Stef

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Styling”