Zijdeglans past idd mooier bij de deurstijlen, maar die van Suyker zijn gespoten in de kleur van de velgen.
En ik zei het verkeerd, de plasticprimer is gebruikt voor de nieren, de lijsten zijn idd aluminium..
* De lijsten ontvetten/schoonmaken
* Heel lich nat schuren, maar bij geen schade is dit niet nodig
* Fullprimer
* De gewenste kleur
* Afmaken met blanke lak (2k)
Ik raad aan om de Merk Spraymax te gebruiken en geen Motip..
Succes ermee..
En morgen ga ik de lijsten van Bjorn doen, dan zal ik foto's maken voor een DIY
demonteren/monteren raamlijsten.
Re: demonteren/monteren raamlijsten.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
super, ben benieuwd. Dan zal ik het binnenkort ook gaan doen denk ik. Of ik moet ergens tegen een geschikt setje aanlopen. Ook heb ik zitten te denken om ze te beplakken met carbon wrap folie, zou dat lukken?. Niet geschoten altijd mis toch? Het kan er altijd weer af.
Wrappen is mogelijk, maar het blijkt dat wrappen alleen mogelijk is als het onderdeel gespoten is.
Kaal pakt de folie het blijkbaar niet zo goed..
Kaal pakt de folie het blijkbaar niet zo goed..
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Denk dat het wel kan als je de folie naar binnen trekt.
zou best kunnen denk ik
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Wrappen kan volgens mij redelijk goed hoor.
Check bmwshadowline. Hebben ze ook geinige bmw embleem stickers, mogelijk in de kleur van je auto.
Nassje, als zijdeglans beter bij de deurstijlen past, gaan we daarvoor toch! Ook voor de grill dan Misschien zie je ook kans om m'n zwarte LPG aansluiting donkerblauw te spuiten? Anders een andere keer, ook prima
Bis morgen
Check bmwshadowline. Hebben ze ook geinige bmw embleem stickers, mogelijk in de kleur van je auto.
Nassje, als zijdeglans beter bij de deurstijlen past, gaan we daarvoor toch! Ook voor de grill dan Misschien zie je ook kans om m'n zwarte LPG aansluiting donkerblauw te spuiten? Anders een andere keer, ook prima
Bis morgen