Sinds gisteren avond BMWloos......
Re: Henry320d
:yahoo: !
Al contact gehad met de verkoper?
Voor zaterdag a.s. afgesproken. *DDnl schreef::yahoo: !
Kreeg een mailtje waar nog instond dat ik €200, korting kreeg, dus €300,- verzendkosten.330dM schreef:Rondjuuuhhhh!
Goed man!, mooi interieur! :p (ik heb hetzelfde)
En nu, hoe krijg je het hier? Voor die € 500 rijdt je wel even op en neer denk ik?
Gütersloh valt nog wel mee toch?
Tis 190 km hier vandaan = 380 totaal, laten we rekenen met 6,5l/100 km = 24,7 ltr x 1,04= €25,69 Ik rijd wel ff heen en weer!!!
Wat vett !
Maak wel ff wat fotos als je die kant op gaat en het hebt enzo Lijkt me echt tof om te zien ..
Maak wel ff wat fotos als je die kant op gaat en het hebt enzo Lijkt me echt tof om te zien ..
330dM schreef:Hoe ga je dat doen eigenlijk? Kar? Of sloop je je eigen interieur er alvast uit?
Achterbank heb je er zo uit weet ik uit ervaring...
Ik weet niet precies wat "Inzahlungnahme" inhoudt... (Inruilkorting???)Einbau ist auch möglich gegen Absprache!
Und Inzahlungnahme der alten Sitze möglich!
Inbouw terplekke?? Misschien, heb nu geen stoelverwarming, dus daar moet ik nog het een en ander voor regelen of van hem overnemen..
Gefeliciteerd. Gaaf man!
Je stoelverwarming moet je snel op order krijgen. Is lekker 's morgens als je het niet fijn vind met een jas aan te rijden.
Je stoelverwarming moet je snel op order krijgen. Is lekker 's morgens als je het niet fijn vind met een jas aan te rijden.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Heb inderdaad al eens op die site gekeken.330dM schreef:Als hij je kan helpen zou ik dat niet afwijzen, deze meneer is errug handig met de E46 volgens mij. :fluit:
Je hebt je interieur niet bij de eerste de beste gekocht volgens mij. Heb je al eens op zijn site gekeken of
gegoogled op becha? Is "de man van de blauwe dashboardverlichting" :amen
Het lijkt er idd op dat hij je ouwe interieur wel over wil nemen.
Je hebt een andere knoppenbalk nodig ook, voor die stoel verwarming (L+R) en je moet een kabel trekken naar
stoel en zekeringkast. Zou ik wel doen, lekker hoor stoelverwarming (zeker nu de winter er weer aankomt..)
en die lendensteunverstelling!
Die knoppen (en misschien de bedrading??) heeft ie ook.
Edit: tegen €50 extra.
Laatst gewijzigd door Henry320d op 10 okt 2007, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
330dM schreef:Ik zou de verkoper idd nog vragen naar z'n knoppenbalk, hij heeft hem niet meer nodig en zo'n ding
los kost je € 100-150. Omruilen wellicht? Bedraing lijkt me lastig, misschien heb je mazzel en ligt die Alpina
van binnen ook uit elkaar. Kabelboom zal naar de zekeringkast lopen en daar ben je maar zo niet bij....
Misschien verkoper mailen/bellen en even vragen? Zaterdag ging je heen toch? Heeft ie nog even tijd...
Wheels Online schreef:Knoppenbalk interieur BMW E46. Prijs 125,00 euro, diverse modellen beschikbaar
Ik neem de zijne wel over, als dat mogelijk is, weet niet wat voor opties(en dus knoppen) er nog meer in de Alpina zaten....330dM schreef:Yep, maar de goeie staat er niet bij.....Knoppenbalk interieur BMW E46. Prijs 125,00 euro, diverse modellen beschikbaar
Voor de oude stoelen wil ie mij €100 geven, maar dan moet alles er daar wel terplekke uit en het liefst er ook weer in, als ie daarmee wil helpen mag ie ze van mij ook wel zo hebben...330dM schreef:Als hij je kan helpen zou ik dat niet afwijzen, deze meneer is errug handig met de E46 volgens mij. :fluit:
Je hebt je interieur niet bij de eerste de beste gekocht volgens mij. Heb je al eens op zijn site gekeken of
gegoogled op becha? Is "de man van de blauwe dashboardverlichting"
Het lijkt er idd op dat hij je ouwe interieur wel over wil nemen.
Je hebt een andere knoppenbalk nodig ook, voor die stoel verwarming (L+R) en je moet een kabel trekken naar
stoel en zekeringkast. Zou ik wel doen, lekker hoor stoelverwarming (zeker nu de winter er weer aankomt..)
en die lendensteunverstelling!
Ik weet niet precies wat zo'n oude set waard is (http://car-parts-mueller.de/ verkoopt ze voor €399) maar het bespaard mij een hoop werk en geploeter buiten op de stoep/langs de weg...
Hij vraagt €50 voor het inbouwen. Ik heb 'm net gemaild en gevraagd of dat ook het elektrische deel bedoeld.330dM schreef:Hij het ouwe interieur voor niks, en dan moet dit gebeuren;
- knoppenbalk (en eventueel kabelboom) overzetten, "nette manier" is via de zekeringkast;
- missende speakers terugmonteren inclusief kabels naar versterker (krijg je die er ook bij?)
- stroomvoorziening lendensteunverstelling (is een pompje onder de stoel) Netjes is wederom via zekeringenkast
- monteren nieuwe interieur
Ik denk dat je vroeg weg moet zaterdag, zit nog wel wat werk in... :p
50 inbouw + 50 voor knoppenbalk = 100 voor het ouwe interier.... Komen we wel uit!!!
Heb nu om 12 uur afgesproken.
Dat wordt nachtwerk ;-)
Ben zeeeeeer benieuwd !
Ben zeeeeeer benieuwd !
Ik denk (hoop ) dat dat wel mee zal vallen, wacht zijn antwoord effe af.Dnl schreef:Dat wordt nachtwerk ;-)
Ben zeeeeeer benieuwd !
Voor het elektrische deel vraagt ie dus extra.330dM schreef:Helemaal top Henry! Prettig geregeld zo?
We zien wel zaterdag.
Hee, das toevallig. Ik ga zaterdag ook mijn (half) leren sport interieur ophalen in Duitsland :p :p
www. M3 register .nl
Ik hoef gelukkig niet zo ver Duitsand in, van af mijn hius is het +/-190km :drive: !!BertusE46 schreef:Hee, das toevallig. Ik ga zaterdag ook mijn (half) leren sport interieur ophalen in Duitsland :p :p
En jij??