Eindelijk, hij is binnen: E60 545i *Gechipt*
- GenuinePaul
Re: Eindelijk, hij is binnen: E60 545i *Mini Mod*
Mooi! En type aanduiding geloosd zo istie nog mooier!
Goed bezig.
Goed bezig.
Driving an BMW makes you smile everyday!
ja, ik vond ook fraaier dan verwacht. Je denkt 'een paar van die kleine dingetjes' maar je ziet 't toch. Paul, kom je nog naar de wintermeet?
Laatst gewijzigd door Björn op 20 nov 2011, 01:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- GenuinePaul
Hey Bjorn,
Waarschijnlijk kom ik wel ja. Ga dit weekend nog met de 545 naar Praag toe. Als ik me niet vergis is het weekend erna wintermeet. Ben wel van plan te komen kijken ja! Jij dus erook bij gezellig! Grtzzz
Waarschijnlijk kom ik wel ja. Ga dit weekend nog met de 545 naar Praag toe. Als ik me niet vergis is het weekend erna wintermeet. Ben wel van plan te komen kijken ja! Jij dus erook bij gezellig! Grtzzz
Driving an BMW makes you smile everyday!
- fastfisico
Hoi Bjorn,
Mooi detail die emblemen, iets wat alleen de kenner opvalt
Vraagje: wordt de auto door het verlagen niet stoterig op korte oneffenheden? Ik vind het erg fraai maar ik ben bang dat dit i.c.m. mijn 20" wielen te veel van het goede word.
Groet Ingvar
Mooi detail die emblemen, iets wat alleen de kenner opvalt
Vraagje: wordt de auto door het verlagen niet stoterig op korte oneffenheden? Ik vind het erg fraai maar ik ben bang dat dit i.c.m. mijn 20" wielen te veel van het goede word.
Groet Ingvar
Downsizing..... waar gaat dat heen met BMW.......
hij wordt wel iets stotiger ja, vooral bij lagere snelheden merk ik 't verschil. Maar voor mij valt 't allemaal nog ruim binnen de toelaatbare grenzen. Er zitten ook runflat banden onder, maakt 't ook wat stugger, maar ik vind 't wel prettig zo. Nou heb ik 18 inch, maar volgens mij zijn er anderen met 19 of 20 inch die ook tevreden zijn met hun verlaagde bmw's. Je kan 't dus best doen, maar 't gaat ook om hoeveel je zelf bereid bent aan comfort in te leveren. Verlagen staat wel mooi, het oog wil ook wat
Donderdag en vandaag bij Nassje geweest voor weer wat spuitwerk: 2 metalen slotjes (achterklep en bestuurdersdeur), LPG kleppie en nieuwe knippers met zwaardje. alles in de kleur van de auto. Alleen bleek donderdag dat de kleur niet goed gemengd was dus vandaag terug en overgespoten met de goede kleur. Alleen door kleur op kleur te spuiten is het niet superstrak geworden (het zwaardje overigens wel Nassje ) maar goed, dat zie je alleen als je met je neus er bovenop zit.
Laatst gewijzigd door Björn op 19 nov 2011, 16:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Eindelijk, hij is binnen: E60 545i *Spuitwerkje*
Goed bezig....alleen het achterslotje vind ik geen goede actie
Re: Eindelijk, hij is binnen: E60 545i *Spuitwerkje*
Achteraf gezien had ik de sloten idd niet gedaan, maar het stoort me nu ook niet. En er komt toch een keer een M5 "trunk filler" op en dan ben ik in elk geval van 1 slotje af.
Vandaag spoorverbreders 12 mm erop geschroeft. Door de et14 velgen staat ie voor nu 6mm meer naar buiten en achter 18mm. Het rijgedrag is niks veranderd, geen last van trillingen gelukkig. Enhij oogt weer een beetje dikker. 3 december ga ik m pakket en originele lci achterlichten ophalen in duitsland. Leuke korting gekregen. Als ik voor iemand nog achterlichten mee moet nemen, de prijs is op dit moment Eur 300,00 (zonder bruce kabels maar die regel ik voor mijzelf via Ralph van dit forum)
Vandaag spoorverbreders 12 mm erop geschroeft. Door de et14 velgen staat ie voor nu 6mm meer naar buiten en achter 18mm. Het rijgedrag is niks veranderd, geen last van trillingen gelukkig. Enhij oogt weer een beetje dikker. 3 december ga ik m pakket en originele lci achterlichten ophalen in duitsland. Leuke korting gekregen. Als ik voor iemand nog achterlichten mee moet nemen, de prijs is op dit moment Eur 300,00 (zonder bruce kabels maar die regel ik voor mijzelf via Ralph van dit forum)
Re: Eindelijk, hij is binnen: E60 545i *Spacers*
Omdat Ralph, Lekkerwijf1, E60pro en ikzelf zo mooi gezongen hebben lagen er 4 cadeautjes klaar (in Duitsland); 4x LCI achterlichten. Omdat ik extra mooi had gezongen voor mij ook nog een M-pakket erbij Die sint weet ook precies wat we willen he
Met een station (thanks mate) de boel opgehaald en de auto volgetrapt. Een beetje passen, meten en vouwen en het pastte net. Nu nog spuiten en monteren, houdt ons weer van de straat
Met een station (thanks mate) de boel opgehaald en de auto volgetrapt. Een beetje passen, meten en vouwen en het pastte net. Nu nog spuiten en monteren, houdt ons weer van de straat
Re: Eindelijk, hij is binnen: E60 545i *Pakjesavond*
ZIet er idd uit als pakjes avond!!
- lekkerwijf1
Bliksem, de Sint was wel heel gull, wat zal het paard het zwaar hebben gehad.
Handel zat zo te zien, top hoor.. je kunt vast wel een setje achterlichtjes missen
Handel zat zo te zien, top hoor.. je kunt vast wel een setje achterlichtjes missen
Sinterklaasje kom maar binnen met je kn........ 2 Pallets aan BMW speelgoed
2 Pallets!!, en dat paste allemaal in 1 auto?
Het lijkt alsof die LCI achterlichten zo mooi op rij ook nog eens AAN staan
2 Pallets!!, en dat paste allemaal in 1 auto?
Het lijkt alsof die LCI achterlichten zo mooi op rij ook nog eens AAN staan
Laatst gewijzigd door Ralph op 04 dec 2011, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Björn super relaxed dat dit even zo kon, we spreken binnenkort af om het spul te monteren en programmeren....
Laatst gewijzigd door E60pro op 08 dec 2011, 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Jullie zijn lief geweest zeg...
Maar Ralph, jij had toch al lci achterlichten gekocht..
Maar Ralph, jij had toch al lci achterlichten gekocht..
Hoi,
Mag ik vragen bij welke BMW dealer in Duitsland je de achterlichten en M pakket gekocht en opgehaald hebt ?
Mvrgr,
Harko.
Mag ik vragen bij welke BMW dealer in Duitsland je de achterlichten en M pakket gekocht en opgehaald hebt ?
Mvrgr,
Harko.