ik ben nieuw en wil me even voorstellen. Björn, 33 jaar en 2 weken geleden een 545i aangeschaft van 2004. Wat een beer van motor zeg! Na 3,5 jaar een E39 528i op G3 te hebben gereden en eigenlijk van plan was om deze minimaal 5 jaar te houden, kon ik me niet meer inhouden. Het zoeken begon 2 jaar geleden al, toen begon de voorpret al

De auto is donkerblauw met licht beige interieur. Opties zijn oa comfort stoelen (incl. stoelverwarming voor- en achterin), bi-xenon (meedraaiend), schuif-/kanteldak, lichtpakket en active steering. De auto is gelijk weggebracht voor G3 gasinbouw. Vandaag weer opgehaald en 't rijdt perfect. Zodat ie lekker kan ademen, heb ik er K&N filter ingezet en tevens beige velours automaten besteld (ipv de huidige zwarten) en een rubberen kofferbakmat. Wat ik wel jammer vind, is het ontbreken van cupholders en dat er geen professional scherm inzit. Ik heb nu de business variant. Maar zwa, I'll survive:). Donderdag krijgt hij een beurt; oa nieuwe olie en hij geeft een foutmelding "gordelspanner bijrijder". Zal even gechekt moeten worden, hopelijk alleen een reset of een los stekkertje...
Op de to do list staat nog:
- 18 inch velgen voor de lente/zomer. Waarschijnlijks style 123: netjes en toch sportief, en je ziet ze niet zo gek veel volgens mij
- spoorvebreders achter. 1cm elke zijde valt niet echt op maar het maakt hem wel wat "dikker"
- een teflon behandeling
Ik loop nog wat te rommelen met die climate control. Wat is nu het meest handige: rode/blauwe streepjes of gewoon in het midden? En hoe zorg ik ervoor dat ie voornamelijk bij het voorraam blaast? Alvast bedankt.
En uiteraard wat foto's: Gr, Björn