ik heb mijzelf al even voor gesteld, en ben inmiddels in het bezit van een touring e36

maar nu dient zich er een klein probleempje aan, mijn tankmeter blijft op leeg staan, werkt dus niet.
nu lees ik links en rechts wel over waar de vlotters zich bevinden en dat er wat gesoldeerd moet worden dat dat het probleem al oplost.
nu heb ik de boel al even bekeken onder de achterbank, en zoals bekent zijn er 2 luikjes,
in mijn geval achter de bestuurders stoel 1 met een zwarte deksel en 1 aansluiting. en achter de passagiers stoel een blauwe deksel met 2 aansluitingen.
nou is 1 van de aansluitingen van de blauwe deksel al aan gebeund door andere stekkers te plaatsen aan 1 van de 2 aansluitingen.
maar ik merkte dat 1 van die pinnetjes ook los zat, want ik wou de stekker erop schuiven en drukte het pinnetje naar binnen

nu is mijn vraag wat moet ik doen , en wat moet er gesoldeerd worden? want ik heb al veel gezocht maar kan er weinig over vinden althans een duidelijke hoe en wat.
en een dagteller bijhouden is prima maar heb liever alles weer netjes werkend

als iemand mij zou willen helpen is natuurlijk nog beter.
want had enkele onderdeel mensen gevraagt en die roepen natuurlijk gelijk dat beide vervangen moeten worden