Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, motor opgehaald, nieuw kop
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, Nieuwe schijven enz. + APK
Ja klopt, vandaag zijn de fuseekogels en remslagen gemonteerd, ook nog een stuurkogel. vandaag was uiterlijke herkeur datum anders moest de hele APK opnieuw
BMW E36 320i Cabrio, M-Pakket = Freude am Fahren
Hebben ze bij jou de fusee kogels gewoon los vervangen?
Heb wel eens gehoord dat ze bij E36 dan de hele draag arm vervangen, of zeg ik nu iets verkeerds?
Heb wel eens gehoord dat ze bij E36 dan de hele draag arm vervangen, of zeg ik nu iets verkeerds?
E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
lees ff een pagina terug dan heb je je antwoord al denk
ziet er allemaal goed uit mats!!
ziet er allemaal goed uit mats!!
>>>>Showroom E36's<<<<
Dat kan, maar soms zitten de kogels er dan vast in zoals Danny zei, en ik wist niet zeker of het M-Technic sportonderstel zijn naam misschien wel juist aan de draagarmen te danken heeft, dus het zekere voor het onzekere gekozen en gewoon nieuwe kogels in laten persen.
Thanks Danny!
Thanks Danny!
Zo, zeker niet stil gezeten laatste tijd, de hierboven afgebeelde onderdelen opgehaald bij de stealer, en daarna gemonteerd, foto's !
Degene die het E36 Techniek forum wel eens volgen zullen ook weten dat ik een nieuw wiellager linksachter heb. Vandaag laten doen bij De Ambacht in Den Helder, perfect geregeld! Geluid is verdwenen en heb in de tussentijd een 316i Sedan meegehad, prima kar ook. De rekening viel me ook alles mee, 154 euro + het afstellen van de handrem. een hoop remmerij en ophanging updates gehad en ik geloof dat ze er wel weer even tegen kan ! Hier de foto's
Nieuwe delen voor onder de bumper, zometeen duidelijk!
Nieuwe trappers
Voorheen
Tegenwoordig
Nieuwe modderkuip RV, aan de onderzijde is nog een soort lipje te zien, dat is het onderdeel van de eerste foto ( Let op nieuwe remslang )
Idem
Voor de duidelijkheid, ( nieuwe keugel ook te zien )
Nog een 'detail'
Hoe de schijven eruit zien na wat km's inslijten, voor de geintereseerde
Interieurtje
Nog een ander lopend projectje, de binnenbekleding vd hardtop opnieuw bekleden!
Dat was hem voorlopig weer even! Gr, Mats
Ohja, laatst kwamen deze 2 vrolijke snuiters de hoek om zeilen, het nieuwe gaspedaal doet het in iedergeval!
( in de categorie; ieder nadeel heeft zn voordeel ) Heen en terug geflitst, geld pinnen om de auto te wassen! ze gaan tegenwoordig blijkbaar ook gewoon op opritten van huizen staan, weer eventjes rustig aan maar weer
Degene die het E36 Techniek forum wel eens volgen zullen ook weten dat ik een nieuw wiellager linksachter heb. Vandaag laten doen bij De Ambacht in Den Helder, perfect geregeld! Geluid is verdwenen en heb in de tussentijd een 316i Sedan meegehad, prima kar ook. De rekening viel me ook alles mee, 154 euro + het afstellen van de handrem. een hoop remmerij en ophanging updates gehad en ik geloof dat ze er wel weer even tegen kan ! Hier de foto's
Nieuwe delen voor onder de bumper, zometeen duidelijk!
Nieuwe trappers
Voorheen
Tegenwoordig
Nieuwe modderkuip RV, aan de onderzijde is nog een soort lipje te zien, dat is het onderdeel van de eerste foto ( Let op nieuwe remslang )
Idem
Voor de duidelijkheid, ( nieuwe keugel ook te zien )
Nog een 'detail'
Hoe de schijven eruit zien na wat km's inslijten, voor de geintereseerde
Interieurtje
Nog een ander lopend projectje, de binnenbekleding vd hardtop opnieuw bekleden!
Dat was hem voorlopig weer even! Gr, Mats
Ohja, laatst kwamen deze 2 vrolijke snuiters de hoek om zeilen, het nieuwe gaspedaal doet het in iedergeval!
( in de categorie; ieder nadeel heeft zn voordeel ) Heen en terug geflitst, geld pinnen om de auto te wassen! ze gaan tegenwoordig blijkbaar ook gewoon op opritten van huizen staan, weer eventjes rustig aan maar weer
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, Update's!! P16
Hey Mats,
Mooie updates weer!!
En aj aj die boetes.. nooit leuk maar gelukkig staan er maar 2 cijfertjes of zijn er op de links bekeuring 3 cijfers?
Hoe dan ook de caab kan er iig weer even tegenaan!!
Keep up the good work!
Richy
Mooie updates weer!!
En aj aj die boetes.. nooit leuk maar gelukkig staan er maar 2 cijfertjes of zijn er op de links bekeuring 3 cijfers?
Hoe dan ook de caab kan er iig weer even tegenaan!!
Keep up the good work!
Richy
Lekker bezig mats!
Als nieuw diee cabrio !
Ja je weet het nooit met die wouten staan zo sneaky. Kliko of iets. Zwaar triest
Hopelijk vallen de bedragen mee
Als nieuw diee cabrio !
Ja je weet het nooit met die wouten staan zo sneaky. Kliko of iets. Zwaar triest
Hopelijk vallen de bedragen mee
Bedankt mannen het is echt te triest voor woorden inderdaad, maar gelukkig 'valt het mee' 138 euro zijn de kosten.. vind het niet erg om geld uit te geven alleen een beetje jammer dat ik er in dit geval helemaal niets voor terug krijg
Zoals ik in een ander topic al gemeld heb, zijn die panelen voor je hardtop mooi bekleed!
Je bent goed bezig hoor, hij wordt steeds beter!
Je bent goed bezig hoor, hij wordt steeds beter!
ze hebben je gewoon een opgevoerd gaspedaal verkocht joh!
ziet er weer allemaal netjes uit verder mats, ben ook niet anders gewend!
ziet er weer allemaal netjes uit verder mats, ben ook niet anders gewend!
>>>>Showroom E36's<<<<
HahahaDcreator schreef:een opgevoerd gaspedaal
Je weet het maar nooit hè, met die dingen die je er achteraf weer inzet. Gewoon de begrenzer eraf gehaald...
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, Update; RRC Retrofit !
Ik ben enkele tijd geleden een 433MHz binnenspiegel op Ebay tegen gekomen, leek me wel een toffe mod om de auto voortaan met handzender te openen en sluiten, echter geen informatie over te vinden op internet.
Toch maar gedaan; de spiegel heeft 25 Euro gekost, hij lag in Deutschland dus er kwam nog 17 Euro verzendkosten bij, verder was de spiegel een kabelboom inbegrepen die zo lang was dat hij met gemak achter het dashboardkastje kwam.
Dus na vele uren zonder succes gezocht te hebben ben ik uiteindelijk op een WDS van een E36 Sedan gekomen, daar de bedrading doorgezocht en bedacht waar ik de spiegel het best kon aansluiten.
Na ik de spiegel had binnengekregen heb ik de raamlijsten gedemonteerd en de bedrading netjes naar de ZKE IV / GM IV
geleidt, ik heb de draden netjes aangesloten en geprobeerd om het er goed uit te laten zien.
Ondertussen nog een bijhorende sleutel bij BMW besteld en hier zonder enkel probleem in één keer op ingeleerd, hier de foto's en een klein filmpje ( HD )
De spiegel
De sleutel
De huidige situatie achter het handschoenen kastje ( loshangende draden zijn van handschoenen kastje en interieur verlichting )
Thats all,
Toch maar gedaan; de spiegel heeft 25 Euro gekost, hij lag in Deutschland dus er kwam nog 17 Euro verzendkosten bij, verder was de spiegel een kabelboom inbegrepen die zo lang was dat hij met gemak achter het dashboardkastje kwam.
Dus na vele uren zonder succes gezocht te hebben ben ik uiteindelijk op een WDS van een E36 Sedan gekomen, daar de bedrading doorgezocht en bedacht waar ik de spiegel het best kon aansluiten.
Na ik de spiegel had binnengekregen heb ik de raamlijsten gedemonteerd en de bedrading netjes naar de ZKE IV / GM IV
geleidt, ik heb de draden netjes aangesloten en geprobeerd om het er goed uit te laten zien.
Ondertussen nog een bijhorende sleutel bij BMW besteld en hier zonder enkel probleem in één keer op ingeleerd, hier de foto's en een klein filmpje ( HD )
De spiegel
De sleutel
De huidige situatie achter het handschoenen kastje ( loshangende draden zijn van handschoenen kastje en interieur verlichting )
Thats all,
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, Update; RRC Retrofit ! P17
Net even je topic doorgelezen!
Erg mooie cabrio heb je! En je bent een echte liefhebber zo te zien!
Mooie laatste mod ook! Ik heb dezelfde sleutel/afstandsbediening in mijn auto .
Wat voor uitlaat heb je er onder zitten?
Erg mooie cabrio heb je! En je bent een echte liefhebber zo te zien!
Mooie laatste mod ook! Ik heb dezelfde sleutel/afstandsbediening in mijn auto .
Wat voor uitlaat heb je er onder zitten?
BMW E36 323i
OEM: Origineel En Mooi!
OEM: Origineel En Mooi!
- benmaassen
Heel netjes Matz!
Goed bezig Mats!
Mooi dat 't gelukt is
Keep up the good work!
Mooi dat 't gelukt is
Keep up the good work!