Hallo mensen,
Ik ben het neefje van de TS marcelsmit
De laatste keer dat ik op bezoek was bij hem had ik heel even gekeken, heb toen de stekker van de LMM eraf getrokken.
Toen veranderde er niks aan het toerental (of herinner ik mij dat fout Marcel ?).
Dus dan ligt het niet aan de LMM toch ? Als je de stekker eraf trekt en de motor gaat beter lopen, dan zou de LMM stuk zijn toch of heb ik dat fout ?
Nou heeft Marcel wel een kleine lekkage (volgensmij) van zijn oliefilterhuis, lekkage is het ook niet echt te noemen eigenlijk
Het zweet er, alleen is het al een tijd aanwezig dus lijkt het meer omdat het motorblok onder de olie zit. Maar dit heeft opzich niks met het slecht stationair lopen te maken lijkt mij.
Als ik die pakking zou vervangen, moet ik dan eigenlijk olie aftappen ? of loopt alleen 't olie wat nog in het oliefilter zit eruit ?
En het probleem met vermogensverlies wanneer de airco in wordt geschakeld is in principe logisch, wanneer je de airco inschakeld wordt de aircopomp bekrachtigd wat weer vermogen kost. Met als gevolg een klein beetje vermogensverlies. Tenminste dat denk ik, ben nog in de leer dus weet ik het allemaal niet zeker