Spiegelverwarming
Re: Spiegelverwarming
Serieus? De lijn ziet er hetzelfde uit als op de achterruit, haha!
Heb even wat prijslijsten bekeken:
Verwarmde buitenspiegels is altijd icm met verwarmde ruitensproeiers:
1998: standaard op alle 6 cilinders
1999 en later: standaard op ALLE modellen behalve de 316 en 318D
Spiegels kunnen afgezekerd zijn via zekering F31 en F25 en bij auto's met spiegel memory via F57.
Verwarmde buitenspiegels is altijd icm met verwarmde ruitensproeiers:
1998: standaard op alle 6 cilinders
1999 en later: standaard op ALLE modellen behalve de 316 en 318D
Spiegels kunnen afgezekerd zijn via zekering F31 en F25 en bij auto's met spiegel memory via F57.
BMW 318CI 2003 M-Technik II 

Haha dan weet ik dat ik het niet heb. Me sproeiers zijn niet verwarmd. Dankjewel.
Kom steeds meer tegen wat ik niet wist, heb ook de verwarmde ruitensproeiers!
Maar ook die staan niet op mijn optielijst
Maar ook die staan niet op mijn optielijst

٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶
Ik zie het vanzelf wel in de winter haha en anders een doekje erover voor de rit begint 

Wat Oxellaar zegt klopt, die streep is het punt waar het glas een bolling maakt om meer zicht te geven. Ik heb een E36 en bij mijn auto gaat de spiegelverwarming inderdaad direct aan na het starten, achterruitverwarming of niet ze zijn altijd binnen no-time droog. Weet niet of dit bij E46 anders is...
Mijn 320D uit 1998 had geen sproeierverwarming, maar ik zou zweren dat in elk geval de linker spiegel wel verwarmd was... die ontdooide altijd heel snel, de rechter juist helemaal niet. Vreemd 

Misschien was ie rechts gewoon kapot 

Als ik het van te voren geweten had dat er geen spiegelverwarming op zat zou ik mischien wel verder gekeken hebben want het is eigenlijk gewoon een must.Oxellaar schreef:Dan is het dus toch een optie![]()
Alleen vreemd dat het bij mij niet in de optielijst staat en ik het toch heb.
Misschien dat het een onderdeel is van mijn Edition pakket.
Maar jij hebt een Lifestyle pakket, vreemd dat jij het dan niet hebt
goedenmiddag,
even een topic uit het stof halen
ik heb geen spiegelverwarming op m'n 316i facelift. maar ik wil die optie er wel graag opbouwen.
moet je dan alleen de verwarmde spiegels kopen en dan ergens draden van de kabelboom aftappen? of zit er ook nog weer een heel systeem achter zodat ze niet te heet worden?
heeft iemand mischien hier een uitleg voor?
alvast bedankt voor de reactie's!
even een topic uit het stof halen

moet je dan alleen de verwarmde spiegels kopen en dan ergens draden van de kabelboom aftappen? of zit er ook nog weer een heel systeem achter zodat ze niet te heet worden?
heeft iemand mischien hier een uitleg voor?
alvast bedankt voor de reactie's!
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Zou ik ook wel willen weten ja
Altijd handig dit.

Ik weet dat mijn broertje in zijn e30 gewoon 12v er naartoe getrokken heeft en de verwarmde spiegels daar op aangesloten heeft. Meer heb je ook niet nodig eigenlijk. Als je het netjes wilt doen dan is het wel aan te raden om ze via de zekeringenbox te laten lopen.
top! mischien dat ik dit nog wel een keer probeer! is altijd handig, vooral in de winter.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008