HP stelt zich voor (E90 335i LCI)
HP stelt zich voor (E90 335i LCI)
'Na vaak gluren hier, toch ook maar een berichtje plaatsen. Ik zie al veel bekende voorbij komen.
Ik ben John, BMW liefhebber in hart en "nieren" (hoe grappig) zonder de drang om andere te bashen. Nu in het bezit van een 335i E90 LCI. Hieronder een paar fotootjes. Zwarte wielen (VMR VB3) is de winterset en de 198'ers is de zomerset (maar dat kan nog wisselen, vind de VMR's wel damn good ):
Ik ben John, BMW liefhebber in hart en "nieren" (hoe grappig) zonder de drang om andere te bashen. Nu in het bezit van een 335i E90 LCI. Hieronder een paar fotootjes. Zwarte wielen (VMR VB3) is de winterset en de 198'ers is de zomerset (maar dat kan nog wisselen, vind de VMR's wel damn good ):
Laatst gewijzigd door highperformance op 16 jun 2012, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: HP stelt zich voor (E90 335i LCI)
Hele dikke wagen John,zo vind ik hem toch het mooiste uitgevoerd. En zelf zou ik toch de de vmr'ers eronder leggen in de zomer hele combinatie samen!
///M-power
Dank.
Dat is mijn twijfel ook. Ik vind de VMR's heel dik staan, maar de 198'ers in de winter een beetje vreemd. Zilverkleurige wielen in de winter terwijl je zwarte wielen hebt.... ik ben niet overtuigd, maar zie ook de meerwaarde van de VMR's....
Dat is mijn twijfel ook. Ik vind de VMR's heel dik staan, maar de 198'ers in de winter een beetje vreemd. Zilverkleurige wielen in de winter terwijl je zwarte wielen hebt.... ik ben niet overtuigd, maar zie ook de meerwaarde van de VMR's....
Welkom!
Mooie 3!
Vind beide velgen er mooi op staan..
Veel plezier ermee en hier op het forum!
Mooie 3!
Vind beide velgen er mooi op staan..
Veel plezier ermee en hier op het forum!
Aron,
Dank.
Ik zie dat ik een regel heb overtreden en als goed handhaver heb je daar gepaste actie op ondernomen. Maar ik heb geen idee met welk citaat ik deze misdaad heb begaan. Kan je dat even aangeven, dan kan ik er rekening mee houden in de toekomst?
John
Dank.
Ik zie dat ik een regel heb overtreden en als goed handhaver heb je daar gepaste actie op ondernomen. Maar ik heb geen idee met welk citaat ik deze misdaad heb begaan. Kan je dat even aangeven, dan kan ik er rekening mee houden in de toekomst?
John
Laatst gewijzigd door highperformance op 19 jan 2012, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd..
Wauw, prachtige 3-er zeg! Mijn mening: VB3's in het zilver en die als zomerset gebruiken
Hahaha, das idd een oplossing... Maaruh, ben al failliet met de mods die ik heb uitgevoerd. Verder staat er in Zandvoort een race E30 325i op mij te wachten. Daar gaat nog een sperdif onder en nwe cardan, dan racen vanaf april (weet je gelijk waar de muntjes naartoe vloeien... en das niet naar nog een set 19" metaal). Maar de 198'ers heb ik helemaal laten poedercoaten, nwe rubber eromheen. Dus iets teveel verlies (buiten dat ik de 198'ers samen de 225'ers van BMW de mooiste OEM wielen vind) om doelloos te laten staan of weer te verpatsen.
Laatst gewijzigd door highperformance op 19 jan 2012, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Op het laatste bericht kun je gewoon reageren..
Op een eerdere bericht kun je quoteren (En dan liefst niet hele lappen tekst, maar enkel waar je op reageert)
forumregels
Op een eerdere bericht kun je quoteren (En dan liefst niet hele lappen tekst, maar enkel waar je op reageert)
forumregels
Okidiki, helder. Ben wel vaker, onwetend, in overtreding van de forumregels. Thenx voor de uitleg.
En dan wil meneer ook nog een M3 e46......heb je een oliebron in de tuin?
Erg mooi hoor.
Erg mooi hoor.
Wow één van de mooiste e90's die ik heb gezien..
Ben jaloers op je zwarte sierlijsten.. Heb je het zelf gedaan of laten doen?
Ben jaloers op je zwarte sierlijsten.. Heb je het zelf gedaan of laten doen?
E60 530D
Welkom op het forum! Wat een mooie wagen zeg!
Heb je niet liever een handbak is zo'n machine?
@Willem: Oliebron zou wel handig zijn met verbruik van de E90 en evt. M3 Maar een E46 M3 is en blijft een jongensdroom. Liever nog een E30, maar die zijn nu in bezit van allemaal speculanten (zo lijkt het). De prijzen rijzen nu de pan uit voor een redelijk exemplaar. Daarbij ziet de E46 er wel stukken dikker uit (blijft een van mun favo 3-series).
@BKW: Thenx voor het compliment, ben er nog altijd meer dan content mee. De interieurlijsten (neem aan dat je die bedoelt) zijn Pianolak lijsten en is een optie uit de lijst. Alleen de keuzehendel van de automaat heeft normaliter een alulook afwerking en daar heb ik nu een, BMW, HG zwarte lijst in laten zetten.
@Jaapi: Met dergelijk vermogen maakt het niet veel meer uit of je handbak hebt of automaat. Verder gebruik ik de auto dagelijks, dus is iets meer comfort (luiheid) prettiger dan sportiviteit. Ik heb deze auto sinds juni 2011 en nu al ruim 19tkm mee gereden. Maar ik begrijp wat je bedoelt, met een handbak is het vermogen nog beter aanspreekbaar en is sportief rijden nog prettiger. Maar daar heb ik een E30 325i voor (racecar). Dan schakel ik me suf
@BKW: Thenx voor het compliment, ben er nog altijd meer dan content mee. De interieurlijsten (neem aan dat je die bedoelt) zijn Pianolak lijsten en is een optie uit de lijst. Alleen de keuzehendel van de automaat heeft normaliter een alulook afwerking en daar heb ik nu een, BMW, HG zwarte lijst in laten zetten.
@Jaapi: Met dergelijk vermogen maakt het niet veel meer uit of je handbak hebt of automaat. Verder gebruik ik de auto dagelijks, dus is iets meer comfort (luiheid) prettiger dan sportiviteit. Ik heb deze auto sinds juni 2011 en nu al ruim 19tkm mee gereden. Maar ik begrijp wat je bedoelt, met een handbak is het vermogen nog beter aanspreekbaar en is sportief rijden nog prettiger. Maar daar heb ik een E30 325i voor (racecar). Dan schakel ik me suf
wat een super ding zeg! ik zou gewoon het hele jaar doorrijden op de vmr's
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Haha, nou Buut, de kans is erg groot dat het uiteindelijk de zomerset gaat worden. Ze zijn per as ook een 0,5 J breder. Nog beter met 235 en 265. De winterset is 235 rondom en dan staat het achter wat getrokken. Niet lelijk, wel mega stoeprangevoelig....