@Willem: Oliebron zou wel handig zijn met verbruik van de E90 en evt. M3

Maar een E46 M3 is en blijft een jongensdroom. Liever nog een E30, maar die zijn nu in bezit van allemaal speculanten (zo lijkt het). De prijzen rijzen nu de pan uit voor een redelijk exemplaar. Daarbij ziet de E46 er wel stukken dikker uit (blijft een van mun favo 3-series).
@BKW: Thenx voor het compliment, ben er nog altijd meer dan content mee. De interieurlijsten (neem aan dat je die bedoelt) zijn Pianolak lijsten en is een optie uit de lijst. Alleen de keuzehendel van de automaat heeft normaliter een alulook afwerking en daar heb ik nu een, BMW, HG zwarte lijst in laten zetten.
@Jaapi: Met dergelijk vermogen maakt het niet veel meer uit of je handbak hebt of automaat. Verder gebruik ik de auto dagelijks, dus is iets meer comfort (luiheid) prettiger dan sportiviteit. Ik heb deze auto sinds juni 2011 en nu al ruim 19tkm mee gereden. Maar ik begrijp wat je bedoelt, met een handbak is het vermogen nog beter aanspreekbaar en is sportief rijden nog prettiger. Maar daar heb ik een E30 325i voor (racecar). Dan schakel ik me suf