HP stelt zich voor (E90 335i LCI)
Re: HP stelt zich voor (E90 335i LCI)
heerlijke auto zeg en het hart van de auto al helemaal
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Tja, dat hart is geen onbekende voor jou blijkbaar. Uit welk jaar is die van jou?
mijn is van 10-07 en wat je zegt over het geluid. heb nu de standaard pijp klink wel lekker maar tog ook wat te tammetjes naar me zin ik moet nog een keer goed irl pp uitlaatjes horen !
ik ben ook druk op zoek naar een mooie set zomerwheels wat heb jij voor maat erop liggen nu ziet er goed uit
Zie ik het nu goed dat je in de winter, met de zwarte velgen, zwarte nieren hebt en in de zomer, beide chroom?! Nice touch!
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Ik heb nu als zomerset:Kenny schreef:ik ben ook druk op zoek naar een mooie set zomerwheels wat heb jij voor maat erop liggen nu ziet er goed uit
Zomerset:
Merk en type velg: Styling 198
Inchmaat: 19"
Velgbreedte voor: 8J
Velgbreedte achter: 9J
ET waarde voor: ET37
ET waarde achter: ET39
Bandenmaat voor: 235/35R19XL Conti Sportcontact 5 non RFT
Bandenmaat achter: 265/30R19XL Conti Sportcontact 5 non RFT
Winterset:
Merk en type velg: VMR VB3
Inchmaat: 19"
Velgbreedte voor: 8,5J
Velgbreedte achter: 9,5J
ET waarde voor: ET40
ET waarde achter: ET35
Bandenmaat voor: 235/35R19 Vredestein Wintrac Extreme non RFT
Bandenmaat achter: 235/35R19 Vredestein Wintrac Extreme non RFT
Gr.
Klopt, afgekeken van een member van bmwe90forum (FAF). Dus die krijgt nu de eer voor zijn idiote detaillismetikkie schreef:Zie ik het nu goed dat je in de winter, met de zwarte velgen, zwarte nieren hebt en in de zomer, beide chroom?! Nice touch!
Scherp gezien trouwens
de achtermaat vind ik belangrijk mijn doel is dat de velg net niet buiten de auto uit komt is dat bij jou ook nu ? met de vmr velgen vind het wel dikke velgen joh wat kost zoiets ex banden ?
Poeh (weet ik niet meer), moet je ibinco ff een pb sturen. Hij is in de Groupbuy actief voor de VMR's. Als je daar even je wensen weergeeft dan snort ie dat uit. Heeft die ook gedaan bij andere members.
Edit:
Let wel op dat de winterset geen breedset is. Dat is 235 tegenover 265 zomerset. Ik weet niet welke maat banden je wilt gebruiken.
http://www.bimmerportal.nl/post381086.html#p381086" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit:
Let wel op dat de winterset geen breedset is. Dat is 235 tegenover 265 zomerset. Ik weet niet welke maat banden je wilt gebruiken.
http://www.bimmerportal.nl/post381086.html#p381086" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok Maar gaat 265 passen op de mijne. ik heb nu 255 maar zal
Wel even een pb sturen naar ibinco
Wel even een pb sturen naar ibinco
Dat past zeker. Waarom twijfel je daar aan? 275/285 gaat, geloof ik, zelfs nog. Zeker als je achter 10J neemt, maar dan heb je wel kans op aanlopen met een lage ET waarde (moet je je wielkasten gaan rollen... das een "no go" wat mij betreft).
Uitrollen gaat hem niet worden !! Dan ga ik voor 9.5j of 10j achter lekker breed
Tuurlijk, 10J kan ook 285 om. Je moet alleen wel goed de verhouding van rubberbreedte voor en achter in ogenschouw nemen. Dat moet een beetje meegroeien met elkaar. 225 voor en 285 achter gaat anders aanvoelen dan 225 voor en 255 achter. Maar dan kunnen de banden/wegliggingfreaks meer over vertellen.
Ok thanks zal het even uitzoeken. Weet je ook toevallig waar ik een obd kabel aan kan komen voor mijn bmw
Kan je het beste ff kijken of het 3seriesforum. Daar heeft member "Peer" veel weet van. Of zit je niet op 3seriesforum?