Marco's 323CI Cabrio.
Re: Marco's 323CI Cabrio! pg14 voor de updates!
Heb alle foto's eventjes bekeken. Maar moet zeggen je levert wel erg mooi werk!
Zal al vast veel geld en tijd in die auto zitten onderhand?
Zal al vast veel geld en tijd in die auto zitten onderhand?
Bedankt, zal eerdaags weer even de beginpost updaten.
En dat 2e hoort bij een hobby he, ik probeer wel te investeren in dingen die waarde toevoegen en/of weer in oude staat hersteld kunnen worden zodat het geen weggegooid geld is als ie ooit weg gaat.
Zo heb ik de motorkap en kofferklep gewoon bewaard, ook de originele uitlaat en remmen heb ik nog liggen.
Maar voorlopig blijft ie gewoon natuurlijk.
En dat 2e hoort bij een hobby he, ik probeer wel te investeren in dingen die waarde toevoegen en/of weer in oude staat hersteld kunnen worden zodat het geen weggegooid geld is als ie ooit weg gaat.
Zo heb ik de motorkap en kofferklep gewoon bewaard, ook de originele uitlaat en remmen heb ik nog liggen.
Maar voorlopig blijft ie gewoon natuurlijk.
BMW rulez
Ik heb hem gebruikt maar om nou te zeggen dat ik direct verschil zie, ik weet het niet.Leonduin schreef:En?, kalk filter al gebruikt ben benieuwd naar het resultaat!
Anders heb ik ook intresse
ik zal hem vast vaak genoeg gaan testen en nog eens wat info opzoeken.
ben ook vandaag bij de spuiter terug geweest om te vragen of hun wat kleurverschil vinden, ik twijfelde een beetje maar het is echt de lichtinval die het hem doet. De voorkant van de skirts is duidelijk dezelfde kleur en de bolling is wat lichter door de vorm.
BMW rulez
Re: Marco's 323CI Cabrio. vochtig shootje met hardtop pg15.
de hardtop zit er weer op en gelijk maar een flinke poetsbeurt gegeven waarna ik even een shootje ging houden vandaag,
grr, gelijk een bui op mijn dak maar even verder tussen de buien door wat aardige foto's geschoten.
Ik vind hem echt het mooiste met de hardtop er op, misschien wel mooier als open.
grr, gelijk een bui op mijn dak maar even verder tussen de buien door wat aardige foto's geschoten.
Ik vind hem echt het mooiste met de hardtop er op, misschien wel mooier als open.
Laatst gewijzigd door Leen op 18 feb 2020, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.
BMW rulez
- tattoodennis
- Contacteer:
Moet zeggen dat ik in het begin niet zo'n fan was van het facelift model, maar moet zeggen dat ik de neus steeds mooier ga vinden. Hele mooie bmw,
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
Ik vind een face-lift persoonlijk mooier, vooral bij sedan/touring is dat verschil levensgroot.. Bij een cabrio/coupe niet echt groot verschil.
Vind deze ook mooi, m.u.v. de motorkap (vind de standaard motorkap juist een sterk punt van de facelift)! Waarom heb je geen led-achterlichten eigenlijk, dat is toch normaal bij het face-lift model of is dat niet zo?
Vind deze ook mooi, m.u.v. de motorkap (vind de standaard motorkap juist een sterk punt van de facelift)! Waarom heb je geen led-achterlichten eigenlijk, dat is toch normaal bij het face-lift model of is dat niet zo?
Ik vind deze toch wel echt super goed gelukt had al eens dit topic door gekeken moet zeggen ondanks dat niet iedereen de motorkap wat vind bv vind ik het toch erg geslaagd prachtige coupe, ik vind de facelift ook echt mooi vooral deze maar standaard e46 coupe heb ik liever een prelift
Dank voor de reacties,
@bmwboii, ik vind deze achterlichten eigenlijk best goed staan maar misschien dat ik ooit nog eens LED achterlichten aanschaf als ik er voor een mooie prijs aan kan komen. btw, hij is niet als facelift uit de fabriek gerold vandaar dat je de achterlichten mist.
@bmwboii, ik vind deze achterlichten eigenlijk best goed staan maar misschien dat ik ooit nog eens LED achterlichten aanschaf als ik er voor een mooie prijs aan kan komen. btw, hij is niet als facelift uit de fabriek gerold vandaar dat je de achterlichten mist.
BMW rulez
Inderdaad met hardtop is die zo mooi hee
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- lekkerwijf1
Jij hebt ook een topwagen marco...
Dat hardtopje is perfect....
Die happers op de motorkap..
Velgen zijn ook nice, zie ze wel ééns op de 5 maar ben je het wassen niet zat ? Ik had voor mn huidige velgen styling 172 in 20 inch.. die kon ik wassen met een tandenborstel...
De velgen zaten er bij aankoop al op maar binnen 4 weken maar verkocht...
Verder succes met de wagen
Dat hardtopje is perfect....
Die happers op de motorkap..
Velgen zijn ook nice, zie ze wel ééns op de 5 maar ben je het wassen niet zat ? Ik had voor mn huidige velgen styling 172 in 20 inch.. die kon ik wassen met een tandenborstel...
De velgen zaten er bij aankoop al op maar binnen 4 weken maar verkocht...
Verder succes met de wagen
Thanks, het wassen is inderdaad vervelend maar ik doe dat regelmatig zodat het vuil niet echt vast komt te zitten.
komende week de winterset monteren, die maken een stuk makkelijker schoon ook.
komende week de winterset monteren, die maken een stuk makkelijker schoon ook.
BMW rulez
even een winterupdate mensen,
De wielen zitten er alweer even onder maar had nog geen tijd om foto's te maken.
Ik vind ze goed geslaagd zo.
De wielen zitten er alweer even onder maar had nog geen tijd om foto's te maken.
Ik vind ze goed geslaagd zo.
BMW rulez
Zien er apart uit zo die velgjes, best nice!
Kan het zijn dat ik jou een paar dagen geleden heb zien rijden naast het alexandrium? Het leek vrijwel dezelfde uitvoering alleen geen hardtop.
Ik reed in een zwarte cabrio ervoor.
Ik reed in een zwarte cabrio ervoor.