't Zijn ook geen OEM velgen, maar 't is een kwalitatief supergoede replica van een OEM velg die domweg anders niet past op een standaard E46.bofkont schreef:En ik wist ook niet dat het OEM velgen waren.
Reloaders 323Ci zomertijd :)
Re: Reloaders 323Ci
eindelijk leuke foto's met mijn nieuwe velgen
een 316i Coupe
318IS Coupe
en mijn 323Ci
een 316i Coupe
318IS Coupe
en mijn 323Ci
Echt nice, zei ik je gister ook al
Miss n foto om mee te doen met de fotowedstrijd "blauw"
Miss n foto om mee te doen met de fotowedstrijd "blauw"
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Ziet er Superdik uit!!!
complimenten
complimenten
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
@richel, zal ik maar mee doen dan haha
@ sleurhuttenclub ,
ja, ik heb geen verwijderbare trekhaak en om nou elke keer die bouten los te gaan draaien vind k teveel werk haha (gebruik de trekhaak regelmatig )
en bedankt voor de complimenten
@ sleurhuttenclub ,
ja, ik heb geen verwijderbare trekhaak en om nou elke keer die bouten los te gaan draaien vind k teveel werk haha (gebruik de trekhaak regelmatig )
en bedankt voor de complimenten
Ja, alleen het zonnetje en de lichtval op je auto kloppen niet
Anyway, mooie wielen, fraaie auto... Echt een heel goede update geweest
Anyway, mooie wielen, fraaie auto... Echt een heel goede update geweest
Thx,judaz schreef:Ach, als ik hem nodig zou hebben hing die er hier ook onder hoor... Je foto onderaan ziet er trouwens ook heel netjes uit! zonnetje en de naam erbij, komt echt mooi uit moet ik zeggen
die zon is alleen digitaal
even een update, ik had in italie een paaltje meegepakt dus helaas schade aan de passagierskant, nu krijgt ie vandaag zijn 3e lak laagje want in mijn nieuwe deur zit zo'n raar verschijnsel, de spuiter snapt het ook niet maar telkens als ik m ophaal en ik rijd m in de zon zit heel de deur vol met vlekken/wolken soort van camouflage effect.. erg vreemd en vervelend daar ik nu al 3 weken zonder bimmer zit. pic's volgen als ie goed in de lak zit
Mooie coupe, deze auto heb ik eens in Tilburg gezien geloof ik zag er netjes uit. Bij de Blaak in de buurt toch? Verder wou ik meteen chrome raamlijsten toen ik jou bmw zag rijden vind het super staan op een zilveren bmw, zag dat je zwarten nieren wou doen, ik zou dat niet doen aangezien je raamlijsten chrome zijn.
bedankt voor de complimenten, en ja ben regelmatig in de blaak nieren blijven voorlopig gewoon chroom
sinds december ook voorzien van een setje morimoto Mini projectors en een setje xenon
maar vergeten om dat hier te laten zien:
inbouwen was niet echt een feest maar ben er nu wel blij mee!
maar vergeten om dat hier te laten zien:
inbouwen was niet echt een feest maar ben er nu wel blij mee!
Re: Reloaders 323Ci [xenon]
Mooi resultaat!
- DJLeonardo
Nice... en tevreden over het lichtbeeld op een donkeronverlicht weggetje? Maak anders eens een output shot! (dus geprojecteerd op de muur b.v.)
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
hier nog niet afgesteld en niet de goede rotatie...
Is al behoorlijk netjes toch, redelijk strakke lijn.
En eindelijk iemand met mooie AE's......
Oranje geel ipv dat vieze halfords blauwwit, snap niet wat mensen daar aan vinden.
Wat voor merk en type AE's is dit?
En eindelijk iemand met mooie AE's......
Oranje geel ipv dat vieze halfords blauwwit, snap niet wat mensen daar aan vinden.
Wat voor merk en type AE's is dit?
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶