Heb de radio weer uit mijn auto gehaald en opnieuw bekeken. Links bij de aan/uit knop van de radio de stekkeringang van de AUX aansluiting plaatsen is geen optie, omdat de kabelverdikking dan in de weg zit. Heb uiteindelijk toch maar een gat geboord in de plastic slede van de radio, wel goed uitgekeken dat ik geen andere kabels raakte of nog erger.
Toen de bedrading vanuit de stekker in de radio, linksonder (van de voorkant gezien) onder de slede laten doorlopen en met behulp van een ijzerdraadje door het geboorde gat in de slede gehaald. Het resultaat toen alles weer op zijn plaats gezet was zie je
http://s1106.photobucket.com/albums/h36 ... %20inbouw/" onclick="window.open(this.href);return false; foto's xx604 t/m xx607.
Rechts komt de radio ondanks het geboorde gat toch nog ietsjes naar voren maar links zit-ie helemaal goed.
Hoe dat op te lossen gaat op dit moment boven mijn pet. Ik zie niet wat ik nog meer zou moeten/kunnen doen om de radio weer perfect aansluitend te krijgen. Wie kan hier helpen?
Vergeet ik iets of zie ik een pinnetje of palletje over het hoofd?