BMW 328i E46 || Nieuwe Motor M52B28TU Gekocht!
Re: BMW 328i E46 - Photoshoot
Leuk verhaal en mooie foto's, en de kleur is super!
BMW ///M3 Cabrio SMG
Eerstvolgende update
De versnellingspook die nu in de E46 zit, heeft een aantal vreemde beschadigingen, ik heb er momenteel geen foto van, maar het zijn hele kleine barstjes in de lak die niet voelbaar zijn op het oppervlakte, maar er wel duidelijk zitten. Zeker met de chromen afwerking, valt het erg op. Ik denk daarom dat de volgende update (over maandje of twee?) de versnellingspook zal betreffen. Wat vinden jullie van dit pookje? Persoonlijk vind ik die zilveren rand eronder erg mooi en in combinatie met leer en de korte lengte ligt hij waarschijnlijk ook perfect in de hand.
De versnellingspook die nu in de E46 zit, heeft een aantal vreemde beschadigingen, ik heb er momenteel geen foto van, maar het zijn hele kleine barstjes in de lak die niet voelbaar zijn op het oppervlakte, maar er wel duidelijk zitten. Zeker met de chromen afwerking, valt het erg op. Ik denk daarom dat de volgende update (over maandje of twee?) de versnellingspook zal betreffen. Wat vinden jullie van dit pookje? Persoonlijk vind ik die zilveren rand eronder erg mooi en in combinatie met leer en de korte lengte ligt hij waarschijnlijk ook perfect in de hand.
- BMW Clubsport
Ik zeg doen!
Die pookknop heb ik standaard in de auto en ligt erg fijn in de hand. Deze is iets zwaarder dan je gewend bent, maar schakelt heel lekker.
Voor de rest heb je een mooie auto gekocht
Die pookknop heb ik standaard in de auto en ligt erg fijn in de hand. Deze is iets zwaarder dan je gewend bent, maar schakelt heel lekker.
Voor de rest heb je een mooie auto gekocht
...is een prima pookknopje !...JzAero schreef:
Wat vinden jullie van dit pookje?
Persoonlijk vind ik die zilveren rand eronder erg mooi en in combinatie met leer en de korte lengte ligt hij waarschijnlijk ook perfect in de hand.
...het schakelen (vooral naar de achteruit) gaat fractioneel zwaarder door de kortere hefboomwerking...
...voor de rest is het plug & play...
...en in het echt ziet zo'n ding er zo uit...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Ik heb nu al een vrij kort pookje erin zitten, dus het zwaarder schakelen ben ik op zich wel gewend, maar het gaat dus vooral om de lak die niet zo mooi meer is. Ik zal morgen een plaatje schieten, maar dit is de huidige pook die erin zit.
Daar zitten echt serieus mooie foto's tussen! Heb je een bepaald filter gebruikt ofzo?
Leuk verhaal ook van je eerste momenten met de 328i!
Leuk verhaal ook van je eerste momenten met de 328i!
@Beens1: Ja, er zit een B&W 72mm Polarisatie filter op, zeer lekker voor autofotografie, maar ook bij mooi weer om een blauwe lucht nog net wat lekkerder te benadrukken. Het leuke aan zo'n filter is vooral dat je licht soort van kan sturen, om bepaalde vlakken op je onderwerp nog net wat lekkerder naar voren te laten komen.
Vogel op het bord vanavond?
Nou, ik kwam gister thuis van werk, geen plek meer langs de stoep. Het is een rustige straat waar alleen bewoners rijden omdat het dood loopt. Ik parkeer liever langs de stoep i.v.m. putjes in deuren van onoplettende buren, maar ik had dus geen keus dan alleen door te rijden naar de parkeerplaats. Daar was nog een plekje vrij, dus ik zet mijn auto erin, moest toch over anderhalf uur weer weg. Anderhalf uur later loop ik naar buiten, klaar om een maatje op te halen. Zie ik dat mijn hele auto gebombardeerd was door vogelpoep.... Gauw geprobeerd wat ervan weg te poetsen, maar het was er al ingetrokken. Een groot deel was overigens nog wel weggepoetst, maar er bleven wat sporen achter.
s'nachts om drie uur, kwam ik thuis. Er was weer slechts één plek vrij onder diezelfde boom, maar dan wel net op het randje. Om drie uur s'nachts had ik weinig zin om drie straten te lopen om dan thuis te komen, bovendien kan ik de auto dan niet vanuit het raam zien Ik kom de volgende ochtend naar buiten.. en ja hoor het is weer raak. Vol met vogelpoep. Omdat vogelpoep toch schadelijk kan zijn, ben ik maar direct doorgereden naar de Shell in de buurt. 'Handmatig' wasprogrammaatje aan en hij glimt nu weer lekker in de prachtige zon!
iPhone voorzichtig in de hand en klik!
De anti-vlek druppels na de wasbeurt gaven ook een leuk effect!
Vogel op het bord vanavond?
Nou, ik kwam gister thuis van werk, geen plek meer langs de stoep. Het is een rustige straat waar alleen bewoners rijden omdat het dood loopt. Ik parkeer liever langs de stoep i.v.m. putjes in deuren van onoplettende buren, maar ik had dus geen keus dan alleen door te rijden naar de parkeerplaats. Daar was nog een plekje vrij, dus ik zet mijn auto erin, moest toch over anderhalf uur weer weg. Anderhalf uur later loop ik naar buiten, klaar om een maatje op te halen. Zie ik dat mijn hele auto gebombardeerd was door vogelpoep.... Gauw geprobeerd wat ervan weg te poetsen, maar het was er al ingetrokken. Een groot deel was overigens nog wel weggepoetst, maar er bleven wat sporen achter.
s'nachts om drie uur, kwam ik thuis. Er was weer slechts één plek vrij onder diezelfde boom, maar dan wel net op het randje. Om drie uur s'nachts had ik weinig zin om drie straten te lopen om dan thuis te komen, bovendien kan ik de auto dan niet vanuit het raam zien Ik kom de volgende ochtend naar buiten.. en ja hoor het is weer raak. Vol met vogelpoep. Omdat vogelpoep toch schadelijk kan zijn, ben ik maar direct doorgereden naar de Shell in de buurt. 'Handmatig' wasprogrammaatje aan en hij glimt nu weer lekker in de prachtige zon!
iPhone voorzichtig in de hand en klik!
De anti-vlek druppels na de wasbeurt gaven ook een leuk effect!
mooie foto's hoor, kan ook niet misgaan met een auto als dit he;). interieur is ook erg mooi, zelf zou ik die pook er ook zsm uitgooien en een cd speler inzetten. mooie tekst ook! wat is nou het gemiddeld verbruik van deze 2.8L motor?
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Ik laat de CD speler eruit omdat er al een Parrot carkit in zit die USB, iPod/iPhone, AUX en Bluetooth Audio ondersteunt, vrijwel alles dat ik nodig heb zit er dus al in Voor pookje ga ik nog wel een keer kijken, daar verschijnen dan nog wel foto's van Het gemiddelde verbruik ligt nu op 9.0l/100km omdat ik met een maatje wat sprintjes heb gedaan tegen zijn 325Ci Cabrio en tijdens de photoshoot ook een aantal keer de auto uitgeprobeerd heb op lege wegen. Niet voluit, maar dan drinkt hij toch wel. Ik tank hem morgen weer helemaal vol (korting!) en dan zie ik aan het eind van volgende week wat het gemiddelde verbruik zal zijn. Ik gok zelf op 8.5l/100km want ik rijd aardig wat snelwegkilometers.
Re: BMW 328i E46 - BMW of the Month || Maart
Ik begin de kleur steeds meer te waarderen! Siennarood doet haar werk goed ! Een nieuwe mijlpaal voor het beestje, BMW of the month maart! Hartelijk dank bimmerportal!
Link naar het topic!
Link naar het topic!
Hee gefeliciteerd met de BMW van de maand! en verdiend natuurlijk!
E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
Hey Jeffrey, gefeliciteerd met je aanwinst. Na lang dromen eindelijk ook een BMW. Prachtig exemplaar zeg, kleurencombi is top! Zo heb ik er nog eentje op schaal 1:18 staan van UT Models.
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door Bob. op 27 mar 2014, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@ bob. waar heb jij die ooit vandaan gehaald als ik vragen mag?
De rooie ooit in Spanje gekocht in een klein winkeltje, de staalblauwe bij de dealer in NL. Was ooit ook leverbaar in het zwart, zilver, donkerblauw, graugrün en donkergroen. Moet je maar even marktplaats in de gaten houden en zoeken op BMW UT Models
Heey Bob, lange tijd geleden inderdaad zeg! Alles goed nog? Ja, eindelijk, niet meer naar pixels staren maar een echt BMW stuurtje Kleur vond ik inderdaad erg leuk, vandaar de keuze! Weetje nog de rode A6jes in TDU
@Spoiler, stuur mij eens een PBtje met je prijsje
@Spoiler, stuur mij eens een PBtje met je prijsje