Sinds een maandje heb ik ook een blauwe CBR600RR uit 2004 en sinds de zomer een 320D (gechipt)

Nice! Je zult zeker geen spijt hebben van de RR!Quadrantz schreef:Kijk met jou kan ik praten, een zeer leuke dikke BMW en een 600RR![]()
Sinds een maandje heb ik ook een blauwe CBR600RR uit 2004 en sinds de zomer een 320D (gechipt)
Ik wil de chromen lijsten rond de ramen ook donker hebben. Misschien ook het grijze in de voorbumper donker. Het voordeel van die plastic dip is dat het een soort 'folie' wordt zodat je het, als je het niks meer vind, gewoon eraf kan trekken zonder de lak die eronder zit te beschadigen. Schuren enzo is ook niet nodig dus proberen wordt zo wel erg makkelijkBmw013 schreef:He Nielz wat ga je spuiten? Binnenkort een keer shooten kerel
Thanks!Bmw013 schreef:Komt goed hij staat er netjes bij iniedersgeval, wel grappig wat jij zwart wil maken heb ik chrome gemaakt
Haha ja ieder zijn ding de mijnen matchen goed bij de velgen die ik nu heb.NielZ schreef:Thanks!Bmw013 schreef:Komt goed hij staat er netjes bij iniedersgeval, wel grappig wat jij zwart wil maken heb ik chrome gemaakt
Haha ja, ik houd niet zo van chrome![]()
@ Bart, neem ff contact op met jdcustoms (http://www.jdcustoms.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ik geloof dat ze nog wel een flink aantal busjes zwart hadden staan
plastic dip geloof ik.matheeuwissen schreef:Hoe noem je dat spul ?