Hallo allemaal,
Ik ben Nick, 21 jaar en kom uit Utrecht. In het dagelijks leven student HTS Autotechniek
Trotse eigenaar van een E28 M535i en E30 325i
Ben al wel actief op de E30 fansite en E28 forum, maar het word nu ook maar is tijd om me hier aan te melden.
Op het moment bezig met het ombouwen van de E30 voor trackday gebruik. (deze doe ik financieel samen met een vriend)
Hoogstwaarschijnlijk ben ik zondag ook aanwezig op de meeting met de E28 of de E30. (thuiswedstrijd)
Paar fototjes:
Voorstellen E28 M535i & E30 325i
- nickdoesburg
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 19 apr 2012, 18:27
- Locatie: Utrecht
Voorstellen E28 M535i & E30 325i
E28 M535i Turbo MS3x (482PK, 709NM) + E30 M50B25 KdFi + E46 M3
Re: Voorstellen E28 M535i & E30 325i
welkom
super dikke auto die 5
super dikke auto die 5
http://www.bimmerportal.nl/showroom-f55 ... 26607.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- FunnyDrives
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 20 nov 2011, 00:17
Re: Voorstellen E28 M535i & E30 325i
Ai ai heeel coool die M535i. Vertel er iets meer over, waar heb je hem vandaan, is hij helemaal goed? Ik was vooral tijdens mijn kinderjaren BMW liefhebber (de laatste drie series vind ik steeds minder romantiek hebben) en dit soort auto's kwamen in mijn dromen voor. In die tijd had mijn vader een 2.8L, 518, 520i en 728i.
Han
Han
- looneytune
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 18 apr 2011, 14:24
Re: Voorstellen E28 M535i & E30 325i
Blijven brute wagens !
Zit toevallig net dit filmpje te kijken :http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... r/speel/1/
Greetz !
Zit toevallig net dit filmpje te kijken :http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... r/speel/1/
Greetz !
- nickdoesburg
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 19 apr 2012, 18:27
- Locatie: Utrecht
Re: Voorstellen E28 M535i & E30 325i
Bedankt voor de reacties!
@Han: de E28 heeft een lang verhaal. De koets is zijn leven namelijk begonnen als een 520i. Er is toen een originele M535i uit engeland gekomen, waarmee de 520i is omgebouwd naar M535i. Echt alles wat over gezet kon worden is over gezet, dus technisch is het eigenlijk 100% een M535i. Er zit alleen geen schuifdak in die in de M535i volgens mij standaard was (waardoor hij wel iets stijver is, want een E28 is sowiezo niet echt stijf) en geen ABS. Verder is er weinig verschil. Alleen op het kenteken staat 520i, maar wel met het vermogen, inhoud en gewicht van een M535i.
Wat betreft de staat, het is geen showroom auto. Dit is echt een auto die ik komende jaren steeds mooier wil maken. Qua roest is hij wel keihard, onderstel is ook perfect. Voor het mooie moet hij eigenlijk gespoten worden (veel kleine krasjes en deukjes)
Motor loopt ook als een beer, lekt alleen een beetje en zit een tikje in. (vermoedelijk een tuimelaar) Motor ga ik er binnenkort even uithalen om dat op te lossen en te voorzien van nieuwe pakkingen, keeringen, en wat ik verder tegenkom. Stukje bij beetje moet het dus wel echt een strakke auto worden Ben ook nog maar student en allang blij dat ik er uberhaupt mee kan rijden! Bovendien slokt de E30 op dit moment vrijwel alles op.
Overigens krijg ik veel leuke reacties op de E28 bij tankstations etc. Heb ook al 3 keer iemand aan m'n raam gehad bij het stoplicht of hij niet tekoop was.
@looneytune:
Dat filmpje is idd bij ons op school opgenomen. komen ook veel bekende docenten/medewerkers van mij langs
Verder vind ik de gereden cyclus wel heel erg kort. Ik denk dat als de motor echt vervuild is het best verschil kan maken. Maar dat is natuurlijk niet na een rit van een halfuurtje..
@Han: de E28 heeft een lang verhaal. De koets is zijn leven namelijk begonnen als een 520i. Er is toen een originele M535i uit engeland gekomen, waarmee de 520i is omgebouwd naar M535i. Echt alles wat over gezet kon worden is over gezet, dus technisch is het eigenlijk 100% een M535i. Er zit alleen geen schuifdak in die in de M535i volgens mij standaard was (waardoor hij wel iets stijver is, want een E28 is sowiezo niet echt stijf) en geen ABS. Verder is er weinig verschil. Alleen op het kenteken staat 520i, maar wel met het vermogen, inhoud en gewicht van een M535i.
Wat betreft de staat, het is geen showroom auto. Dit is echt een auto die ik komende jaren steeds mooier wil maken. Qua roest is hij wel keihard, onderstel is ook perfect. Voor het mooie moet hij eigenlijk gespoten worden (veel kleine krasjes en deukjes)
Motor loopt ook als een beer, lekt alleen een beetje en zit een tikje in. (vermoedelijk een tuimelaar) Motor ga ik er binnenkort even uithalen om dat op te lossen en te voorzien van nieuwe pakkingen, keeringen, en wat ik verder tegenkom. Stukje bij beetje moet het dus wel echt een strakke auto worden Ben ook nog maar student en allang blij dat ik er uberhaupt mee kan rijden! Bovendien slokt de E30 op dit moment vrijwel alles op.
Overigens krijg ik veel leuke reacties op de E28 bij tankstations etc. Heb ook al 3 keer iemand aan m'n raam gehad bij het stoplicht of hij niet tekoop was.
@looneytune:
Dat filmpje is idd bij ons op school opgenomen. komen ook veel bekende docenten/medewerkers van mij langs
Verder vind ik de gereden cyclus wel heel erg kort. Ik denk dat als de motor echt vervuild is het best verschil kan maken. Maar dat is natuurlijk niet na een rit van een halfuurtje..
E28 M535i Turbo MS3x (482PK, 709NM) + E30 M50B25 KdFi + E46 M3