Xenon in Halogeen inbouwen
Re: Xenon in Halogeen inbouwen
Ik zou gewoon de ballasten aansluiten op de originele stekkers, dan heb je die extra kabelboom niet nodig 

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Weet iemand toevallig ook of dit set in een compact past? een bijkomend probleempje bij de compact is dat de stadslichtlampjes bij de dimlichtlampjes zitten en niet zoals bij de gewone e46 in de binnenste reflectoren. Wie o wie kan mij hier antwoord op geven?
- DJLeonardo
als dat zo is dan neem je er toch AE's bij en sluit je die aan op de stadslichten?
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Daar heb je een punt, maar ik wil geen AE's, vind ik persoonlijk niet mooi op een E46, vandaar 

De xenon is aangesloten nu heb ik een probleem als die branden dat de koplamp glas daar niet tegen kan en het plastic aan het roken is iemand een oplossing daarvoor?
Apart, Xenon hoort volgens mij sowieso nooit warmer te worden dan H1/H4.. Iets verkeerd aangesloten?
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
@ glennv:
Heb je 35W of 50W xenon pitten? 50W kan mogelijk aan de warme kant worden voor de lens en koplamp. Ze adviseren 35 W lampen te gebruiken.
Kan het ook niet iets anders zijn wat misschien tegen de lamp aan zit?
Heb je 35W of 50W xenon pitten? 50W kan mogelijk aan de warme kant worden voor de lens en koplamp. Ze adviseren 35 W lampen te gebruiken.
Kan het ook niet iets anders zijn wat misschien tegen de lamp aan zit?

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Het zijn er van 35 watt, heb hier nog een foto van gemaakt je zit dat er een soort bruinachtige vlek is maar kan zijn dat het niets te maken heeft met de xenon lamp en gewoon van ouderdom is, zie ook niet meer die rook http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... 95910.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb wel een bijkomend probleem als ik het contact aanzet maar de xenon niet laat branden flikkeren die om de zoveel tijd wat is hier de oorzaak van?
Ik heb wel een bijkomend probleem als ik het contact aanzet maar de xenon niet laat branden flikkeren die om de zoveel tijd wat is hier de oorzaak van?
- DJLeonardo
Is dat van na de retrofit? en wat voor set heb je? geef anders merk en type met foto's
Ik heb een setje gekocht van motorsticker.nl http://www.motorsticker.nl/product/2196 ... r-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false; xenon is een HID automotive head lamp
- DJLeonardo
Ow de Mori set. Daar kan het toch niet aan liggen dan. Er zijn al zoveel e46's voorzien van deze set (niet alleen in NL natuurlijk) dus lijkt me niet dat jij als enige dat probleem hebt met die set. Was het niet al wat bruinig? Heb je ook de Morimoto lampjes gebruikt?
Waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets maar denk dat de lampjes niet van morimoto zijn alleen vind de afsluiting niet zo goed er is condens in me koplamp hoop dat het niet te erg word als het regent
Zou je nog op mijn andere vraag kunnen antwoorden hoe het komt dat als me auto in contact zit en de xenon niet laat branden die om de minuut knipperen?
Zou je nog op mijn andere vraag kunnen antwoorden hoe het komt dat als me auto in contact zit en de xenon niet laat branden die om de minuut knipperen?
een vraagje he als waar laat je die ballasten in een e46 zelfs een 316 heeft einig ruimte aan de zijkaten over...?
zat zelf te denken of onder de koplampen of ergens aan de kabels te hangen??
iemand een tip??
zat zelf te denken of onder de koplampen of ergens aan de kabels te hangen??
iemand een tip??
Ik heb de ballasten met bijbehorende metalen straps ergens kunnen vastschroeven. Of hang ze idd ergens stevig vast met ty-rap.
Diezel
Diezel

BMW: Bayerische Motoren Werke
En Diezel zou je mij ook kunnen vertellen waar je ze ongeveer hebt kunnen vast schroeven??