E36 Sedan Trackcar - Verkocht! :D
Re: E36 Sedan Trackcar sh** verkeerd
Tja, word er rond een uur of 10 aangebeld staat de tnt post voor de deur met 2 pakketjes waarvan 1 met heatwrap en de andere komt van schmiedmann...
zo zagen ze er dan uit bij elkaar:
Helaas toen ik het pakketje van schmiedmann openmaakte zag ik dit: en daar werd ik toch niet echt vrolijk van,
dit niet omdat het er wat rommelig inlag (ging om vitrine onderdeel in verband niet meer hebbend en ik spoed heb) maar het feit dat ze de verkeerde uitlaat hadden toegestuurt... kreeg namelijk deze toegestuurt:
maar ik wou deze:
dat word vanmiddag dus maar even richting uithoorn gaan om ze te wisselen...... hopelijk hebben ze de andere wel op voorraad...
zo zagen ze er dan uit bij elkaar:
Helaas toen ik het pakketje van schmiedmann openmaakte zag ik dit: en daar werd ik toch niet echt vrolijk van,
dit niet omdat het er wat rommelig inlag (ging om vitrine onderdeel in verband niet meer hebbend en ik spoed heb) maar het feit dat ze de verkeerde uitlaat hadden toegestuurt... kreeg namelijk deze toegestuurt:
maar ik wou deze:
dat word vanmiddag dus maar even richting uithoorn gaan om ze te wisselen...... hopelijk hebben ze de andere wel op voorraad...
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Ik ga je achterna met deze. Geef het een week en ik bestel m ook.
- Ramon 325 Vanos
Ja dat is echt jammer man
Ach, hij word erachter aan verstuurd als het goed is heb ik hem nog voor superlap
For Speed Add Lightness
Naja, gister voor de APK geweest werd ie afgekeurt... zeggen ze er zit geen grootlicht, ruitensproeiers en waarschuwings lichten op (of hoe dat ook heet) terwijl daar 1 knop voor is waar ze allemaal op aangesloten zijn... rechterkoplamp was stuk (al gefixed) en de achterlichten was 1 remlicht niet goed (gaan we zo doorlussen). ook was de uitlaat lek op 4 plekken... ik een kijkje vanochtend onder de auto gewaagt, en inderdaad als de motorloopt en je verstopt de pijpen zie je het inderdaad, nou zit er ook bij me linker pijp een mega knik in ivm de vangrail toen dus nu moet ik toch echt een compleet nieuwe uitlaat lijn laten maken. Hoor ik iemand side swept roepen? (stond al in de planning) zoals deze:
wie weet er een adress waar ik dit kan laten doen (heb al met een paar contact gehad hier over die zijden nee). een andere optie is door naar achteren trekken maar midden onder de bumper uit laten komen, zodat ik er een diffuser omheen kan bouwen... (daarom side swept geen gezeik met diffuser bouwen) we gaan het meemaken
wie weet er een adress waar ik dit kan laten doen (heb al met een paar contact gehad hier over die zijden nee). een andere optie is door naar achteren trekken maar midden onder de bumper uit laten komen, zodat ik er een diffuser omheen kan bouwen... (daarom side swept geen gezeik met diffuser bouwen) we gaan het meemaken
For Speed Add Lightness
- Ramon 325 Vanos
Ja uitlaat in het midde heeft ook wel iets ben benieuwt
Nou, vandaag maar is druk met de auto aan de gang geweest voor de apk de uitlaat maar even dicht gesmeerd met bosal uitlaat cement en daaroverheen gegaan met alluminium hitte tape (het is maar voor tijdelijk) en de rest, alleen 1 remlicht heb ik nogsteeds niet werken kunnen krijgen (geen tijd meer gehad om het door te lussen....
naja zo stond ie er dus bij:
en binnenkort gaat ie naar Evert thomas (de rijder van de Audi S2 in time attack) en die gaan even het een en ander onder handen nemen voor superlap voor de deur staat
naja zo stond ie er dus bij:
en binnenkort gaat ie naar Evert thomas (de rijder van de Audi S2 in time attack) en die gaan even het een en ander onder handen nemen voor superlap voor de deur staat
For Speed Add Lightness
blijf het een gave verschijning vinden, echt een leuke trackcar!
ben benieuwd wat er allemaal gebeuren gaat verder!
ben benieuwd wat er allemaal gebeuren gaat verder!
>>>>Showroom E36's<<<<
zojuist bericht gekregen, hij is apk goedgekeurt
For Speed Add Lightness
juistem, beginnend deze zondag als ik naar vrijrijden ga wie komen er nog meer van hier naar cpz?
For Speed Add Lightness
Re: E36 Sedan Trackcar (02-03-2012)BBK gekocht
en dan is zomaar een groot deel weg van mijn topic maar goed, even een recap van de afgelopen maand sinds de apk:
2x het circuit op geweest, waarbij ik de 2e keer 3 seconden van mijn PB heb geschraapt.. (van 2:16 naar een 2:13) en de auto staat momenteel bij JM Tuning te dirkshorn voor een nieuwe uitlaat op maat, en ook daar zijn al fotos van,
Eerst een foto van het nieuwe spaghetti spruitstuk wat ik dinsdag heb opgehaald:
en toen kwamen de eerste fotos binnen vanaf JMtuning.....
spaghetti gemonteerd:
gat in de dorpel gemaakt voor het eindstuk:
uitsparing in de bodem voor 1 van de 2 dempers:
en zo ziet dat er van boven dan uit:
en vandaag zijn ze verder gegaan en is dit het restultaat na 10 UUR AAN LAS WERK AAN DE BODEM!! WAARVOOR BEDANKT JELMER!:
closeup:
en een overview van buiten:
ik ga hem woensdag op zijn laatst halen, dus jullie moeten nog even wachten op een geluids clip!
2x het circuit op geweest, waarbij ik de 2e keer 3 seconden van mijn PB heb geschraapt.. (van 2:16 naar een 2:13) en de auto staat momenteel bij JM Tuning te dirkshorn voor een nieuwe uitlaat op maat, en ook daar zijn al fotos van,
Eerst een foto van het nieuwe spaghetti spruitstuk wat ik dinsdag heb opgehaald:
en toen kwamen de eerste fotos binnen vanaf JMtuning.....
spaghetti gemonteerd:
gat in de dorpel gemaakt voor het eindstuk:
uitsparing in de bodem voor 1 van de 2 dempers:
en zo ziet dat er van boven dan uit:
en vandaag zijn ze verder gegaan en is dit het restultaat na 10 UUR AAN LAS WERK AAN DE BODEM!! WAARVOOR BEDANKT JELMER!:
closeup:
en een overview van buiten:
ik ga hem woensdag op zijn laatst halen, dus jullie moeten nog even wachten op een geluids clip!
For Speed Add Lightness
Re: E36 Sedan Trackcar nieuwe uitlaat is in aanbouw!
Gaaf dattie aan de zijkant zit, alhoewel k persoonlijk een ronde wat mooier had gevonden.
Lekker bezig man!
Lekker bezig man!
- Ramon 325 Vanos
Re: E36 Sedan Trackcar nieuwe uitlaat is in aanbouw!
De uitlaat ziet er echt strak uit nice