Showroom Michel's 330DAM
Re: Showroom Michel's 330DAM -vakantie-
Zo, heb er met de bimmer ook weer een paar daagjes skiën opzitten :yes:
Onderweg uitstekend weer gehad, helemaal niets te klagen. Enkel laatste paar kilometers vanaf de snelweg door de sneeuw op.. Ging prima! Heenweg redelijk doorgereden (snachts) gemiddeld verbruik 6,1 / 100. Terugweg overdag héél stuk harder gereden, en gemiddeld 7,1 / 100 behaald. Had vlak voor vertrek nog nieuwe winterbandjes op mn 19" velgen gegooid, en de wagen voor 2 cm omhoog gezet.
Bij vertrek:
Bij rustplaats naast de A4
Onderweg:
Auto stond elke nacht mooi in verwarmde en bewaakte garage:
Stukje rijden naar piste:
Had mischien nog wel een stukje omhoog gemogen achter
Terugreis:
Vond bij thuiskomst dat mn remblokken compleet opwaren... (had miss aandachtspuntje kunnen zijn bij controle bij dealer 2.500 km trug) dus heb maar nieuwe blokken van bmw geplaatst. Waren mij de vorige keer ook prima bevallen qua remkracht en remstof, dus vandaar daarom weer gekozen.
Op:
Neuj:
Onderweg uitstekend weer gehad, helemaal niets te klagen. Enkel laatste paar kilometers vanaf de snelweg door de sneeuw op.. Ging prima! Heenweg redelijk doorgereden (snachts) gemiddeld verbruik 6,1 / 100. Terugweg overdag héél stuk harder gereden, en gemiddeld 7,1 / 100 behaald. Had vlak voor vertrek nog nieuwe winterbandjes op mn 19" velgen gegooid, en de wagen voor 2 cm omhoog gezet.
Bij vertrek:
Bij rustplaats naast de A4
Onderweg:
Auto stond elke nacht mooi in verwarmde en bewaakte garage:
Stukje rijden naar piste:
Had mischien nog wel een stukje omhoog gemogen achter
Terugreis:
Vond bij thuiskomst dat mn remblokken compleet opwaren... (had miss aandachtspuntje kunnen zijn bij controle bij dealer 2.500 km trug) dus heb maar nieuwe blokken van bmw geplaatst. Waren mij de vorige keer ook prima bevallen qua remkracht en remstof, dus vandaar daarom weer gekozen.
Op:
Neuj:
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Mooi verslag zo met de foto's erbij, blijft een heerlijke wagen
Leuke foto's Michel! Maar damn wat een winterwieltjes en damn wat ligt hij laag achter haha!
Pfff... zo laag achter, is dat comfortabel op zo'n lange rit? Wel lekker hoor, auto wordt goed gebruikt!
En een knap verbruik...6.1/100. Heb dan rustig aan gedaan? Met m'n handbak 320d red ik dat al amper als ik 125 op de CC instel. En op de Autobahn stel ik eerder 190@CC in, dan gaat het verbruik toch echt richting 9/100.
En een knap verbruik...6.1/100. Heb dan rustig aan gedaan? Met m'n handbak 320d red ik dat al amper als ik 125 op de CC instel. En op de Autobahn stel ik eerder 190@CC in, dan gaat het verbruik toch echt richting 9/100.
- bob de bouwer
leuke foto,s man toch een mooie bimmer kerel top
Net alles weer door zitten kijken. Het blijft toch echt een pracht van een sedan dit. Alles mooi op elkaar afgestemd. Goede combinatie van sportiviteit en luxe.
BMW E46 330i
Mooie winterwheels kerel Maar nu is het weer bijna tijd voor de CSLtjes
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Tnx
Ja idd, net nieuwe winterbanden aangeschaft, en een weekje later liggen de zomervelgen er alweer op haha.
a.s. zaterdag even wagen terug omlaag zetten, en de zomervelgen uit de stalling halen
Ja idd, net nieuwe winterbanden aangeschaft, en een weekje later liggen de zomervelgen er alweer op haha.
a.s. zaterdag even wagen terug omlaag zetten, en de zomervelgen uit de stalling halen
Nondeju krijg jij m zo laag met die VMR's achter???????????
Si signore, precies laag genoeg
holy sh**, ik ben bang dat als ik een schroefset plaats dat t allemaal aan gaat lopen omdat het dat nu al deed (wielkuipen zijn dus gerold bij dreamwokrs)
maar als ik dat zo zie heb ik nog wel een CM of 5 speling :p
maar als ik dat zo zie heb ik nog wel een CM of 5 speling :p
wat een wintersetup man, sneeuwschuiver! echt dikke bak dit!
>>>>Showroom E36's<<<<
5 centimeter speling? haha, daar past mn pink nog niet tussen! Maar band loopt wel volledig vrij, en precies de kas in, dus heb verder geen problemen ermee
ja ik bedoelde ook dat ik nog wel 5cm omlaag kan haha