BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
De mijne staat te koop
Ben je meteen klaar met je zoektocht.
Ben je meteen klaar met je zoektocht.
Valt zeer zeker niet mee om een mooie maar vooral goede en eerlijke M3 te vinden.
Ze zijn echt schaars.
De markt zit vol met M3's maar veruit het grootste deel is in mijn ogen rommel.
Maargoed het is ook wel wat net wat voor verwachtingen je hebt van zo'n auto en wat het budget is uiteraard.
Persoonlijk zou ik of een echte goede kopen of helemaal geen.
Ze zijn echt schaars.
De markt zit vol met M3's maar veruit het grootste deel is in mijn ogen rommel.
Maargoed het is ook wel wat net wat voor verwachtingen je hebt van zo'n auto en wat het budget is uiteraard.
Persoonlijk zou ik of een echte goede kopen of helemaal geen.
- Martin1988
Haha idd een hele goeie tip Roderik. Maar goed, ik zie dat de prijzen ook nog wel varieeren van elkaar. Ik zit zelf te denken om max. 15 k te willen uitgeven aan een m3, het liefst handgeschakeld.
Maar hoe zit dat met km stand van die auto's? Is 150 k juist te veel voor een m3?
Maar hoe zit dat met km stand van die auto's? Is 150 k juist te veel voor een m3?
Phoe... 15K
Ik denk dat dan de mijne niet meer zo interessant is
Ik denk dat dan de mijne niet meer zo interessant is
Dit klinkt ook wel als een leuke M3...als je de lijst ziet met wat er aan gedaan is.
Klinkt ook als een liefhebber (of hij is heel goed in het maken van advertenties )
Iemand info??
Ben nog steeds dus op zoek, maar gewoon geen goed gevoel bij (moet wel een cabrio zijn).
http://link.marktplaats.nl/562086839
Deze was aantal maanden geleden te koop gezet voor 29.950,- dacht ik.
Hij is nu ondergebracht bij dat autobedrijf en is in de loop der tijd gestaag gezakt naar 21.950,-
Km-stand geloofwaardig????
http://link.marktplaats.nl/571292983
alle hulp welkom.......
Klinkt ook als een liefhebber (of hij is heel goed in het maken van advertenties )
Iemand info??
Ben nog steeds dus op zoek, maar gewoon geen goed gevoel bij (moet wel een cabrio zijn).
http://link.marktplaats.nl/562086839
Deze was aantal maanden geleden te koop gezet voor 29.950,- dacht ik.
Hij is nu ondergebracht bij dat autobedrijf en is in de loop der tijd gestaag gezakt naar 21.950,-
Km-stand geloofwaardig????
http://link.marktplaats.nl/571292983
alle hulp welkom.......
Die phoenix gele zou ik echt laten staan... Wat een waardeloze advertentie!
Vol van spelvuoten , Termen als "bomvol" zie ik weer langskomen en als ik de foto's zo zie springen de tranen ook in mijn ogen. Die CSL klep (klap) is helemaal geen CSL klep maar een ordinaire plakspoiler. De diffuser is niet eens meegespoten. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Grote boog omheen imo.
Die blauwe ziet er op de foto's aardig uit alleen zet ik vraagtekens bij de kilometerstand. Dingen die me direct opvallen: Geen originele achterlichten meer, (expres?) geen foto van de wang van de bestuurdersstoel, geen close up van het stuur (slijtage) en of teller.
Vol van spelvuoten , Termen als "bomvol" zie ik weer langskomen en als ik de foto's zo zie springen de tranen ook in mijn ogen. Die CSL klep (klap) is helemaal geen CSL klep maar een ordinaire plakspoiler. De diffuser is niet eens meegespoten. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Grote boog omheen imo.
Die blauwe ziet er op de foto's aardig uit alleen zet ik vraagtekens bij de kilometerstand. Dingen die me direct opvallen: Geen originele achterlichten meer, (expres?) geen foto van de wang van de bestuurdersstoel, geen close up van het stuur (slijtage) en of teller.
@ Roderik
Phoenix gele is een net ding, rijdt en schakeld perfect, jammer vd spelfouten idd
hij is ooit van mij geweest, nog steeds elke dag spijt dat ik het verkocht heb
Ik zou gewoon gaan kijken en rijden,de huidige eigenaar had hem na uitgebreide aankoopskeuring gekocht van mij.. kwam er echt goed doorheen, geen opmerkelijke punten..!
Phoenix gele is een net ding, rijdt en schakeld perfect, jammer vd spelfouten idd
Ik zou gewoon gaan kijken en rijden,de huidige eigenaar had hem na uitgebreide aankoopskeuring gekocht van mij.. kwam er echt goed doorheen, geen opmerkelijke punten..!
Bizar voor hoeveel je al een M3 e46 hebt. Een jaar geleden was ik opzoek naar een M3, maar toen stonden ze allemaal voor boven de 20k en nu zijn die zelfde m3's gezakt naar tussen 15 en 20 k.
Ik zie er wel een paar hele nette tussen staan voor onder de 20K!
Was een paar weken geleden benieuwd welke M3 sneller verkocht zou worden. Die van Roderik of Martijn. Beide hele nette exemplaren. Toch is die van Martijn sneller verkocht, terwijl er minder opties opzaten dan die van Roderik. Ligt het aan de kleur combinatie ?
Ik zie er wel een paar hele nette tussen staan voor onder de 20K!
Was een paar weken geleden benieuwd welke M3 sneller verkocht zou worden. Die van Roderik of Martijn. Beide hele nette exemplaren. Toch is die van Martijn sneller verkocht, terwijl er minder opties opzaten dan die van Roderik. Ligt het aan de kleur combinatie ?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ben je nu niet meer op zoek dan, Danisch? Toch de 330ci maar blijven rijden?
Hoofdreden zal de kilometerstand zijn. Wat natuurlijk ook begrijpelijk is. En als de mensen dan gaan kijken bij die van Martijn dan is er imo geen enkel puntje van kritiek te noemen. Ding was en is gewoon perfect.Danishbmw schreef: Was een paar weken geleden benieuwd welke M3 sneller verkocht zou worden. Die van Roderik of Martijn. Beide hele nette exemplaren. Toch is die van Martijn sneller verkocht, terwijl er minder opties opzaten dan die van Roderik. Ligt het aan de kleur combinatie ?
En de prijs natuurlijk... € 24.000,- voor een M3 met nog geen 60K op de klok en in die staat is ronduit belachelijk weinig!! Nu zijn E46 M3's met minder dan 100K op de klok al behoorlijk schaars, en voor dat geld helemaal! Daar heb je ze in duitsland niet eens voor
En dan de mijne... Sja, de markt begint gewoon in te storten. Er worden (redelijk) fatsoenlijke M3's aangeboden voor ruim onder de € 20.000,- Wel met een beduidend hogere kilometerstand en beduidend ouder qua bouwjaar, maar dat is voor de meeste kopers niet zo'n probleem.
Als ik nu in de markt zou zijn voor een nette M3 dan kan ik er zeer zeker geen 5 noemen waar ik zou willen gaan kijken.
Prijstechnisch gezien zit ik ook niet zo verkeerd dus het zal afwachten worden.
Het is gewoon niet mijn smaak. De spoiler, wielen, diffuser. Het hele plaatje staat me gewoon niet aan.Mpower343 schreef:@ Roderik
Dan hoe de hele advertentie is opgezet...
Kan technisch best een goede auto zijn verder hoor, maar niet mijn ding.
Denk idd ook km stand en prijs. Als het een SMG was geweest was ie al eerder verkocht denk ik... Aan mij namelijkDanishbmw schreef: Was een paar weken geleden benieuwd welke M3 sneller verkocht zou worden. Die van Roderik of Martijn. Beide hele nette exemplaren. Toch is die van Martijn sneller verkocht, terwijl er minder opties opzaten dan die van Roderik. Ligt het aan de kleur combinatie ?
Ik zou zeggen doe een bod op de mijne
Heb ik al gedaan en je vorige week nog een mail gestuurdRoderik_ schreef:Ik zou zeggen doe een bod op de mijne
Hahahaha!! Okeeeej
Ik ga daar nog op terugkomen
Ik ga daar nog op terugkomen