Ben je meteen klaar met je zoektocht.

Hoofdreden zal de kilometerstand zijn. Wat natuurlijk ook begrijpelijk is. En als de mensen dan gaan kijken bij die van Martijn dan is er imo geen enkel puntje van kritiek te noemen. Ding was en is gewoon perfect.Danishbmw schreef: Was een paar weken geleden benieuwd welke M3 sneller verkocht zou worden. Die van Roderik of Martijn. Beide hele nette exemplaren. Toch is die van Martijn sneller verkocht, terwijl er minder opties opzaten dan die van Roderik. Ligt het aan de kleur combinatie ?
Het is gewoon niet mijn smaak. De spoiler, wielen, diffuser. Het hele plaatje staat me gewoon niet aan.Mpower343 schreef:@ Roderik
Phoenix gele is een net ding, rijdt en schakeld perfect, jammer vd spelfouten idd
hij is ooit van mij geweest, nog steeds elke dag spijt dat ik het verkocht heb![]()
Denk idd ook km stand en prijs. Als het een SMG was geweest was ie al eerder verkocht denk ik... Aan mij namelijkDanishbmw schreef: Was een paar weken geleden benieuwd welke M3 sneller verkocht zou worden. Die van Roderik of Martijn. Beide hele nette exemplaren. Toch is die van Martijn sneller verkocht, terwijl er minder opties opzaten dan die van Roderik. Ligt het aan de kleur combinatie ?
Heb ik al gedaan en je vorige week nog een mail gestuurdRoderik_ schreef:Ik zou zeggen doe een bod op de mijne