welkom hier!
een mooie wagen hoor, zeker een leuke basis om verder nog wat mee te doen!
paar leuke velgjes e.d. en het is al n heel andere auto!
Walther's BMW E 46 uit '99
Re: Walther's BMW E 46 uit '99
Hierbij de foto van de achterkant.
Het regent, dus ik maak andere keer wel met remlichten

Om je een idee te geven. (ff in kindertaal lol) Alle buitenste rode vlakken branden. (bij normaal licht) (dus niet die 2 units in je kofferbak)
Als je remt, worden de bovenste 2 rode vlakke feller rood.
Je mist licht, is alleen de linker kofferbak licht. Rechter kofferbak heeft geen functie?
Maar goed, het ziet er gewoon super nice uit. Pas vorm van DEPO is goed en het is echt plug en play.
Echt een aanrader Tomba!
Wat ik wel nog zou willen is andere speakers. Ik had in me vorige auto een flinke versterker en subwoofer. Maar ik vind het zonde, om gaten in me bank te boren ... De standaard installatie van BMW is oke, maar niet perfect. Ik zou meer bass willen. Dat is denk ik ook al mogelijk met alleen andere/ goeie speakers. Net zoals je bijv de Bose speakers heb ik audi's.
Wat denken jullie?

Om je een idee te geven. (ff in kindertaal lol) Alle buitenste rode vlakken branden. (bij normaal licht) (dus niet die 2 units in je kofferbak)
Je mist licht, is alleen de linker kofferbak licht. Rechter kofferbak heeft geen functie?
Maar goed, het ziet er gewoon super nice uit. Pas vorm van DEPO is goed en het is echt plug en play.
Echt een aanrader Tomba!
Wat ik wel nog zou willen is andere speakers. Ik had in me vorige auto een flinke versterker en subwoofer. Maar ik vind het zonde, om gaten in me bank te boren ... De standaard installatie van BMW is oke, maar niet perfect. Ik zou meer bass willen. Dat is denk ik ook al mogelijk met alleen andere/ goeie speakers. Net zoals je bijv de Bose speakers heb ik audi's.
Wat denken jullie?
Dcreator schreef:welkom hier!
een mooie wagen hoor, zeker een leuke basis om verder nog wat mee te doen!
paar leuke velgjes e.d. en het is al n heel andere auto!
Ja dat dacht ik dus ook in het begin.. Die velgen. Eerst stoorde ik me eraan. Maar nu vind ik ze eigenlijk wel mooi.
Niet super standaard... maar ook niet van die sjonnie velgen.
Maar welke velgen denk jij aan dan?
Suggesties zijn altijd welkom
Ik heb overigens ook een set winterbanden gekocht. Deze zijn wel met hele standaard lichtmetalen velgen. Ziet er niet uit. Maar voor de winter maakt me dat niet uit met al die pekel. Ik heb ze ook voor een prikkie op de kop getikt
Ik heb een mail naar BMW Products gestuurd en wacht nu op een antwoord.Walther87 schreef:Hierbij de foto van de achterkant.
Echt een aanrader Tomba!
Zit nu alleen nog in dubio mbt de rood/wit/rood of de rood/smoke/rood.
Dit omdat ik voor ook de smoke knipperlichten heb zitten en die staan veel mooier als de witte.
Alvast bedankt iig voor je snelle antwoord.
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Ja, dat is een afweging die je zelf moet maken. Ik vind smoke niet zo. Ieder zijn ding uiteraard. Zo vind ik die LED achterlichten ook echt afschuwelijk.
Maar als je al die smoke kniperlichten heb, zou ik wel bij 1 geheel blijven. Heb je foto's van jou auto?
Ik zal even zoeken in dit topic
.
Maar als je al die smoke kniperlichten heb, zou ik wel bij 1 geheel blijven. Heb je foto's van jou auto?
Ik zal even zoeken in dit topic