Sorry. Ik denkt dat je interface obd hebt.Bmw 525 Berline schreef:En hoe open je "Inpa"???
Schokken automaat oorzaak..
Re: Schokken automaat oorzaak..
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Te laag olie niveau kan een oorzaak zijn. En dat kan weer veroorzaakt worden door een lekkende carterpan, probleem bij de e60.
Na vervangen carterpan en olie was het schok probleem bij mij in ierder geval opgelost!
Na vervangen carterpan en olie was het schok probleem bij mij in ierder geval opgelost!
Ik had dezelfde "schok" vlak voor stilstand en een licht schommelend toerental bij 110 km per uur. Nadat mijn koppelomvormer is vervangen ( met olie en filter ), zijn alle problemen verdwenen. Ook het schokje vlak voor stilstand. Het kan dus inderdaad te maken hebben met te weinig of vervuilde olie.
Mvg DDV
Mvg DDV
"_______"
Het schokken kan meerdere oorzaken hebben.... vervuilde automaat olie bak rubber dat versleten is of een kapot megatronic (vaak bij de e65 vanaf 2003 Mijn e65 730d had hetzelfde probleem voor het stoplicht schokken is opgelost door automaat laten spoelen. succes
Had dezelfde problemen met daarbij een schommelende toerenteller is zoals ddv het zegt opgelost nadat mijn koppelomvormer + filter is vervangen
BMW 530D E60 (sold)
BMW 520D G30 Msport
BMW 520D G30 Msport
-
Ok thx! Alhoewel ik moet zeggen dat je ermee 'leert leven'. Mag ik vragen wat je ervoor betaalt hebt voor vervangen van carterpan en olie? En heb je dat door de service laten doen?kouwenh schreef:Te laag olie niveau kan een oorzaak zijn. En dat kan weer veroorzaakt worden door een lekkende carterpan, probleem bij de e60.
Is dat veel werk zo koppelomvormer laten vervangen en wat is prijskaartje?ddv schreef:Ik had dezelfde "schok" vlak voor stilstand en een licht schommelend toerental bij 110 km per uur. Nadat mijn koppelomvormer is vervangen ( met olie en filter ), zijn alle problemen verdwenen. Ook het schokje vlak voor stilstand. Het kan dus inderdaad te maken hebben met te weinig of vervuilde olie.
Mvg DDV
Waar heb je dat laten doen en wat betaal je daarvoor?bmw7er schreef:Het schokken kan meerdere oorzaken hebben.... vervuilde automaat olie bak rubber dat versleten is of een kapot megatronic (vaak bij de e65 vanaf 2003 Mijn e65 730d had hetzelfde probleem voor het stoplicht schokken is opgelost door automaat laten spoelen. succes
Ik was mijn auto 2 dagen kwijt en het was 1000 euro excl. btw bij transmissiebedrijf Peter van Achten in Deurne.
Mvg ddv
Mvg ddv
"_______"
-
Ok thx maar amai.. ook geen 'goedkoop grap'?? Maar soit, je bent verdergeholpen hé!ddv schreef:Ik was mijn auto 2 dagen kwijt en het was 1000 euro excl. btw bij transmissiebedrijf Peter van Achten in Deurne.
Mvg ddv