koertplert schreef:Laat meteen je capslock nakijken.
lekkerwijf1 schreef:Ik ben het met koertplert eens
tom_il schreef:hoofdletters gebruiken toont weinig respect
Jongens men excuses voor de capslock maar geloof het of geloof het niet maar ik schrijf met capslock
niet om zogezegd 'te roepen' maar om een een deel van een zin of een woord meer nadruk te leggen. Dus ik bedoelde dat helemaal niet negatief maar aanezien het op internet wel als 'roepen' wordt beschouwd kan ik het maar mss beter laten.. .
On topic:
lekkerwijf1 schreef:IVolgens mij probeert tom_il een oplossing te zoeken voor jou probleem, jij gooit alles in de wind anders gezegd je probeert hem met alles tegen te spreken.
Kijk.. ik spreek zeker niet alles tegen maar sommige dingen ben ik zeker niet mee eens en dan ga ik ook niet zeggen dat ik vindt dat hij gelijk heeft of vindt jij mss van wel dat ik dat moet doen? Dat is toch ook niet eerlijk tov mij hé?? Want dan ben ik aan't liegen... .
lekkerwijf1 schreef:Een forum is om elkaar te helpen
Zeker is een forum om mekaar te helpen en ik ben jullie allemaal dankbaar(de meeste mensen die willen helpen toch).
lekkerwijf1 schreef:en niet om elkaar af te zeiken.
Dat heb ik echt niet gedaan en vindt je niet dat je wat overdrijft hier... .
lekkerwijf1 schreef:Waarschijnlijk zit er een storing oid in de module fahrzeugzentrum sattelit.
Dat is Arabisch/Chinees/Joods voor mij....
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Maar toch bedankt voor de tip.. mss kan ik het zeggen als ik hem eens binnen ga doen.. .
lekkerwijf1 schreef:Overigens heeft niet alleen bmw last van dit probleem maar volkswagens ook.
Tja.. dat is gelijk 'elk huisje(auto) heeft zijn kruisje'..
kos.be schreef:Ben je er zeker van dat ze waterbestendig zijn?
Niet zeker maar aangezien het bleef werken vermoedt ik van wel.
kos.be schreef:Misschien is dat wel de oorzaak
Dat van de koffer was lang voor dat ik de sleutel heb laten 'zwemmen'.
kos.be schreef:maar na een tijdje kan het binnenwerk beginnen corroderen waardoor het niet correct meer werkt?
Ai ai ik hoop echt van niet want dan zit ik met de sh*t.. . Denk dat je toch snel 200€ kwijt zal zijn als je een nieuwe wilt bestellen bij de service.. .
tom_il schreef:Kijk, mijn mening is de batterij lostkoppelen te verglijken met de "zet je computer eens uit aan"
Maar jij zei toch ook van 1 pool loskoppelen.. is dat niet hetzelfde als een 'computer aan uit zetten'?? Graag meer uitleg.. .
tom_il schreef:Maar als je andere meningen niet kunt waarderen en alleen je garagist geloofd
Nee dat is niet waar.. ik hoor zeker meningen van andere mensen anders zou ik hier niet regelmatig posten.
tom_il schreef:Ik probeer je alleen te helpen
Ik dank je ervoor en jij bent 1 van de mensen die het meeste reageert op mijn posten dus we moeten de goede contact blijven houden..
tom_il schreef:maar heb de indruk dat ik voortaan jouw posts best negeer.
Neen moet je echt niet doen er is geen reden voor dat hoor. Ik apprecieër het enorm dat iemand post om mij te helpen dan.. ipv gewoon 'lekker' te negeren.. .