SUKKELS probeerde mijn velgen te jatten
Re: SUKKELS probeerde mijn velgen te jatten
Is het niet zo dat je hierzelf ook schuld aan hebt.
Met dit soort velgen (eigenlijk alle velgen) doe je de slotbouten er toch al op voor jezelf?
Met dit soort velgen (eigenlijk alle velgen) doe je de slotbouten er toch al op voor jezelf?
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Dat gaat wel heel verPatrickk schreef:Is het niet zo dat je hierzelf ook schuld aan hebt.
Natuurlijk kun je indenken dat je velgen gestolen kunnen worden omdat ze geliefd zijn. Maar daarom zelf ook schuld hebben omdat je geen slotbouten hebt? Nee, dat lijkt me niet
In veel gevallen kan je zelf dingen helpen te voorkomen.
Maar ik heb de indruk dat ik de enigste ben....
Maar ik heb de indruk dat ik de enigste ben....
Nou ik ben het met je eens dat dure velgen zonder slotbouten uiteraard het risico met zich meebrengt dat ze dan een keer gestolen kunnen worden.... Maar om het probleem bij de kern aan te pakken zouden slotbouten niet nodig hoeven te zijn en zou iedereen met zn tengels van andermans spullen moeten afblijven!
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
Waarom doet iedereen dan zijn deur van de auto, huis, kantoor enz enz opslot? Om te voorkomen! Juist.
Als iedereen zijn tengels thuis zou houden en van andermans spullen af zouden blijven hadden we geen sloten nodig!
Als iedereen zijn tengels thuis zou houden en van andermans spullen af zouden blijven hadden we geen sloten nodig!
Helaas lijkt het tegenwoordig normaal om dingen te klauwen,slopen of in elkaar te trappen.....je moet er steevast vanuit gaan,dat je niks ongemoeid kan laten...jammerlijk...
De tijd van mooi praten is al heel lang voorbij.Je zou als burger soms iets meer rechten mogen hebben tegen dit soort personen...
De tijd van mooi praten is al heel lang voorbij.Je zou als burger soms iets meer rechten mogen hebben tegen dit soort personen...
Het dievengilde is er gewoon. In de jaren 80 hadden we ook een slechte tijd en kon je niks laten staan. Vraag dat maar aan ex-golf gti rijders. Die konden nergens naar toe. Velen kochten een kneusje erbij om op stap te gaan. Zover was het al gekomen. In de jaren '90 ging het goed en verdwenen zulke dingen (uitzonderingen daargelaten) als sneeuw voor de zon. Nu is de tijd van de jaren '80 weer terug en gaan mensen weer rare dingen doen. Zien die vette velgen zonder slotbouten wrijft men zich in de handen.Patrickk schreef:Is het niet zo dat je hierzelf ook schuld aan hebt.
Dus klopt het wel een beetje wat Patrickk stelt. Als je niks doet geef je dieven gewoon een vrijbrief. Want die wilden al een prooi.
Dus men monteert wel vette velgen met nieuwe banden en geeft er een enorm bedrag voor uit en koopt er dan geen slotbouten bij die iedere velgenleverancier je leveren kan? Dan ben je toch wel naïef te geloven dat het jou niet zal overkomen en dat ze jouw auto wel zullen overslaan.
Natuurlijk is het verschrikkelijk dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen afblijven. Maar er zijn mensen die hebben schijt hebben aan dit soort woorden. Hen boeit dat echt niet, hoe verschrikkelijk wij dit vinden.
En vanavond gaan ze weer op pad. Wie is de volgende?
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
Ik denk niet hier....stalen velgen met doppen.....
op dit moment hier ook..
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
-
Haha wat kan zo'n discussie een eigen loopje nemen he.
Nee het is niet mijn schuld omdat ik geen slotbouten had, die dom koppen hadden mijn BMW zijn alarmpje waarschijnlijk onderschat
Ja ik heb nu slotbouten en dat om die domkopfen het moeilijke te maken.
Haha relax mannen ik geniet nog elke dag van mijn 19" met Pirelli P-zero's, die de 398 pk's op de weg zetten
Nee het is niet mijn schuld omdat ik geen slotbouten had, die dom koppen hadden mijn BMW zijn alarmpje waarschijnlijk onderschat
Ja ik heb nu slotbouten en dat om die domkopfen het moeilijke te maken.
Haha relax mannen ik geniet nog elke dag van mijn 19" met Pirelli P-zero's, die de 398 pk's op de weg zetten
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!
Je bent niet de enige die zo denkt, Patrickk. We leven in een tijd dat ze zelfs in mijn auto inbreken om een radio van 13 jaar oud te jatten. 13 jaar geleden was het inderdaad een duur ding maar ondertussen toch wel redelijk achterhaalt en als hij er 15 euro voor krijgt mag hij blij zijn. Het ding staat namelijk gewoon op marktplaats te koop en er is al wel 10 euro voor geboden. Al gemeld bij de politie maar die doen er zoals gewoonlijk geen donder aan.
Ik heb ook aan een paar mooie velgen onder de auto gedacht maar ik ga het niet doen. Mij te risicovol als ze je auto al open breken voor een autoradio waar ze 15 euro voor krijgen.
Ik heb ook aan een paar mooie velgen onder de auto gedacht maar ik ga het niet doen. Mij te risicovol als ze je auto al open breken voor een autoradio waar ze 15 euro voor krijgen.
-
- Contacteer:
Kun je niet gewoon langsgaan dan?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Kan ik doen, maar dan weet ik zeker dat ik degene ben die de gevangenis ingaat en niet hij. Het probleem met de politie is namelijk dat ik moet aantonen dat die radio van mij is en niet hij aan hoef te tonen dat de radio niet van hem is. Ik kan dat niet meer want het ding is 13 jaar oud, heb hem gekregen van iemand anders dus heb nergens een rekening of een bewijs waar het serienummer opstaat. Het gaat dus een touwtrekspelletje worden wat ik dus ga verliezen want ik val hem lastig. Lang leve justitie in Nederland. Dit in mijn achterhoofd houdende hou ik de eer maar aan mezelf want als het echt mijn autoradio is weet ik zeker dat ik me niet in ga houden.
@yltkdy
net wat je zegt. ik heb het ook meegemaakt oude radio die 10euro op de rommelmarkt heeft gekost. ze slopen je raam,lakwerk,stoel,dashboard, knippen zo alles door. kortom je hebt er een hoop werk mee.
ze hadden net zo goed kunnen aanbellen en kunnen vragen goh leuke radio mag ik hem hebben.
net wat je zegt. ik heb het ook meegemaakt oude radio die 10euro op de rommelmarkt heeft gekost. ze slopen je raam,lakwerk,stoel,dashboard, knippen zo alles door. kortom je hebt er een hoop werk mee.
ze hadden net zo goed kunnen aanbellen en kunnen vragen goh leuke radio mag ik hem hebben.
//.00.-// > /.-////.-///.-
Hij was bij mij zo vriendelijk alleen het linker driehoekruitje in te tikken. dus een hoop meer werk om het ruitje er weer in te krijgen, want de deur moet open, raamlijst er uit halen en weer terug, (een ongelofelijke kutklus althans bij mij) en om extra vriendelijk te zijn heeft hij ook nog mijn dashboardkastje opengebroken terwijl die gewoon open was en hij alleen maar op het knopje hoefde te drukken
Vandaar dat ik al zeg, ik zou er heeeeeeel graag langsgaan, maar ik kan echt niet voor mezelf instaan, en heb ik alleen mezelf er maar mee. Dan maar een kostenpost van €200,=
Vandaar dat ik al zeg, ik zou er heeeeeeel graag langsgaan, maar ik kan echt niet voor mezelf instaan, en heb ik alleen mezelf er maar mee. Dan maar een kostenpost van €200,=