BMW 328i E46 || Nieuwe Motor M52B28TU Gekocht!
Re: BMW 328i E46 - Bijna een jaar! Terugblik op 2012
een prachtig jaar, blijft heel knap
Leuk om dit overzicht zo te lezen, hele mooie kleur is dit! Zweet liep wel in je naad toen je daar weg gleed op de ring zeker? Haha.
Nu weer een jaar met veel freude am fahren! Mzzl!
Nu weer een jaar met veel freude am fahren! Mzzl!
Mijn Showroom:
viewtopic.php?f=29&t=31664
viewtopic.php?f=29&t=31664
-
Leuk stuk om door te lezen.
VInd het een erg mooie kleur!
VInd het een erg mooie kleur!
Leuk om zo alles samengevat te lezen !
Lief en leed met de auto zoals te lezen is haha, subtiele upgrades etc. super!
Lief en leed met de auto zoals te lezen is haha, subtiele upgrades etc. super!
Before: E46 330i sedan individual
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
mooie wagen ! zijn dat oem style 65's? en passen die zomaar ? ik dacht dat deze et 20-25 waren ?
Dank allen! Was inderdaad even schrikken bij die slide! Uitwijkmogelijkheden zijn nihil op de Ring, dus dan is het extra spannend!
Het zijn geen OEM Styling 65jes, het zijn replica's van Italiaanse makelij met ET47! Wist ik ook pas sinds kort, hoeveel de ET waarde is, omdat ik ze eraf had gehaald om schoon te maken!
Het zijn geen OEM Styling 65jes, het zijn replica's van Italiaanse makelij met ET47! Wist ik ook pas sinds kort, hoeveel de ET waarde is, omdat ik ze eraf had gehaald om schoon te maken!
enig idee waar je die gehaald hebt ?JzAero schreef:Dank allen! Was inderdaad even schrikken bij die slide! Uitwijkmogelijkheden zijn nihil op de Ring, dus dan is het extra spannend!
Nee die zaten er al onder toen ik de auto kocht en ook toen de vorige eigenaar de auto kocht! Heb helaas dus geen adresje voor je, maar misschien kan je op specificaties zoeken oid. Er liggen 225/40/18 banden omheen, geen idee wat voor waarde daar aan hangt qua breedte van velg etc. Licht getrokken bandjes.
Ik gok dat ze net als mijn styling 37's, 8J breed zijn
Re: BMW 328i E46 - Styling 89 & Onderhoud P24
Dat filmpje van je topsnelheid, was dat voluit? Jouw top zou op +- 240 moeten liggen.JzAero schreef:Wel over nagedacht, nog niet genoeg kunnen sparen om het daadwerkelijk te laten doen Mtech1 denk ik eerder aan op een Pre-facelift maar vind Mtech2 ook mooi! Heb overigens niet gekeken hoe snel dat was op de GPS, maar zal wel rond de 225-230 liggen Hij heeft in de nacht dat ik terugreed wel 240+ op teller gehaald.
Ik heb die van mij op gps op 244km/h staan. Dat was +- 250 op de teller. Is dezelfde motor, het verbaast me dat er tussen sedan / coupe zo'n verschil zit?
Verder leuk om de updates zo eens door te lezen!
Ligt aan meerdere factoren he: Wind, heuveltje/vals plat, hoeveel personen, bagage, tank vol ja of nee etc etc etc
Was niet volledig volgas, hij kan boven de 240 komen, maar ik zat hier met 3 man in en nog wat baggage. Of het vlak was weet ik niet meer, maar het zal niet heel erg veel schelen! 'savonds issie wel boven de 240 geweest
Eventjes .... nou ja eventjes je hele showroom door gelezen een bijzonder mooie 328i heb je hoor... Echt heel mooi zeker met die zomerwielen eronder
Ze staan lekker dik
Mooie en overzichtelijke schowroom
Mijn 323i reed voluit 245 op de teller
Grtz eric
Ze staan lekker dik
Mooie en overzichtelijke schowroom
Mijn 323i reed voluit 245 op de teller
Grtz eric
Thanks! Toffe complimenten zo Ik wil er nog een hoop aan doen, maar dat komt allemaal wel na de zomer wanneer ik fulltime werk! Ben erg benieuwd naar de komende updates, waarvan ik zelf nog niet eens weet welke er wel en niet gaan komen. Binnenkort komt er in ieder geval een schroefset op!
Lijstje:
- M-pakket
- CSL velgen
- Sportuitlaat
Lijstje:
- M-pakket
- CSL velgen
- Sportuitlaat